Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гарнитура-смяна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гарнитура-смяна

    колеги ако може някои да ми каже лесно ли става смяната на гарнитурата,колко пари е за фиат пунто благодаря

    #2
    Re: гарнитура-смяна

    mirkooo написа:
    колеги ако може някои да ми каже лесно ли става смяната на гарнитурата,колко пари е за фиат пунто благодаря
    За коя гарнитура става въпрос?
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      аз не ги разбирам много да ти кажа честно.Ами за гарнитурата одгоре на4и като отворя капака наи отгоре на двигателя то4но под филтара(вьздъшния) разбра ли ме

      Коментар


        #4
        mirkooo написа:
        аз не ги разбирам много да ти кажа честно.Ами за гарнитурата одгоре на4и като отворя капака наи отгоре на двигателя то4но под филтара(вьздъшния) разбра ли ме
        Ако е гарнитурата на капака на клапаните - 5 лева гарнитурата и 5 лева трудако е гарнитурата на главата - около 80-150 лева, според зависи, шлайфане на глава, агнитури на изпускателния колектор и т.н.
        Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

        Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Коментар


          #5
          pinko168 написа:
          ........ Ако е гарнитурата на капака на клапаните .......
          Ако е тази ... най-вероятно ти тече масло по двигателя .. хубаво е да се забърше и след това да се слага ... за да може да се наблюдава дали няма теч ... а за 5лв. за гарнитурата по добре 15 ама на някоя фирма да е производство ... надявам се ме разбра ... /личен опит - след две смени с такава от 5 и такава от 15 ... /
          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

          Коментар


            #6
            Ха на моето типо смених 3 гарнитури:една от 3 лв една от 8 лв и една от 15 лв и резултата беше един и същ- протичане на масло - за 10 секунди работа 1 литър - това всичкото става без силикони и там както бяха препоръките:Единствения начин е гарнитура от 3 лв със силикон на loctite - ultra black - точно този се използва за първично вграждане от Рено и Пежо!!Казвам точно този модел силикон защото всички други зелени оранжеви и всякакви други за гарнитури не помагаха- резултата беше един и същ изтичане (буквално) на цялото масло от капака на главата!Е да ама и този метод издържа точно 1-2 месеца и сега пак си омаслява двигатела!А до колкото стягането на гарнитурата то си има ограничители на гайките на капака и не може да се претегне.Някой да има идея и да се е сблъсквал с този проблем?
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              "Лекарството се нарича "VIKTOR REINZ - REINZOSIL". Няма грешка - става и БЕЗ гарнитура!!!
              Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
              Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
              BlueStorm transforms . . .
              . . . !!!

              Коментар


                #8
                BlueStorm написа:
                "Лекарството се нарича "VIKTOR REINZ - REINZOSIL". Няма грешка - става и БЕЗ гарнитура!!!
                Добре, обаче кажи какво представлява това, откъде може да се купи и горе долу колко струва?Питам, защото скоро смених въпросната гарнитура - сложих комбинирана - гума и корк,/по препоръка на продавача, на който съм редовен клиент, пък и той кара Типо/но си сълзеше. След съответно 300 км., 500 км., 600 км. пак натягах болтовете, но Уви!
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  Мерси много колеги.Да гарнитурата ми е тази на клапаните!Благодаря за отговорите!може да се раз4ита на форума като имаш проблем

                  Коментар


                    #10
                    Да споделя и аз... Старата ми кола беше с коркова гарнитура на капака на двигателя и при всяко разглабяне трябваше да се сменя. Последнят път обаче ми писна. Минах я с разредител изчаках малко да изсъхне и я наклепах с много разпространеният червен силикон. Не е прокапала вече с години! На фиатката взех гарнитура да я сменям... и тъй, като беше нова, гумена реших, че няма нужда от силикон. Да, ама не! Сега сълзи на няколко места и се чудя дали да си играя да я притягам, или да я свалям и да я клепам със силикон. Та в този ред на мисли май силикона никога не е излишен особено при гумените гарнитури!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      ""VIKTOR REINZ - REINZOSIL"" ще разберем ли какво е това колега

                      Коментар


                        #12
                        Теч от нова гарнитура означава едно-деформация на капака от пренатягане.Затова при малък теч-силикон,а при голям-нов капак.Затова внимавайте с натягането,колеги!
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          Е да ама като има дистанционни втулки и се натяга до тях какъв е проблема тогава?А и капака е прав не е изкривен!
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            kiro_of_the_day написа:
                            BlueStorm написа:
                            "Лекарството се нарича "VIKTOR REINZ - REINZOSIL". Няма грешка - става и БЕЗ гарнитура!!!
                            Добре, обаче кажи какво представлява това, откъде може да се купи и горе долу колко струва?Питам, защото скоро смених въпросната гарнитура - сложих комбинирана - гума и корк,/по препоръка на продавача, на който съм редовен клиент, пък и той кара Типо/но си сълзеше. След съответно 300 км., 500 км., 600 км. пак натягах болтовете, но Уви!
                            на същия мотор като твоя:гарнитура си взех от Т&Н кар или както бяха там, сложиха ми я в един сервиз до проспид. Момчетата се казваха Румен и ......., а ми ги препоръча БобУ.Резултатът - 4000км и нито капка масло . Може и късмет да съм имал, но преди течеше като чешма а сега е супер.

                            Коментар


                              #15
                              :D то какво стана?Аз съвсем слу4аино повдигнах темата за гарнитурите а то какво се оказа-много болна тема на много хора...всмисал 4е много хора страдат от това

                              Коментар

                              Working...
                              X