Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракене от волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тракене от волана

    коелги появи ми се едно тракане в волана.. само когато го въртя е.. но е в самия волан а не по кормилната оредба.. се едно нещо се търкаля вътре.. има ли някакъв начин за разглобяване.. отварях пластмасовите капаци но там не видях нищо..апак е дразнещо въртиш и трака.. точно се едно нещо се търкаля
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Колега може да е гайката която го държи към оста.П.С. гледай да не ти остане в ръцете на някой завой за това по добре го огледай как можеш да стигнеш до центъра на волана и да видиш да не е гайката
    Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
    Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
    Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

    Коментар


      #3
      е той луфт няма... смисал или да хлопа.. просто нещо са търкаля вътре.. ама нямам представа как се разглобява тва животно..
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        Предполагам, че шумът, който чуваш е от системата за автоматично изключване на мигачите. Ако си решил наистина да сваляш волана, първо изключи минусовия край на акумулатора и изчакай около 10мин. (по инструкция, предполагам, че имаш AirBag). Вземаш шестограм, мисля че беше 5мм. и развиваш двата винта от задната страна на волана. След това внимателно изваждаш AirBag-а и му издърпваш куплунга (жълт кабел и куплунг). Издърпваш пластмасовия предпазител на гайката, която държи самия волан и я развиваш с камък 24мм. Сега в необходимо да разкачиш кабелите на клаксона, за да извадиш целия волан.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #5
          Flow написа:
          Предполагам, че шумът, който чуваш е от системата за автоматично изключване на мигачите. Ако си решил наистина да сваляш волана, първо изключи минусовия край на акумулатора и изчакай около 10мин. (по инструкция, предполагам, че имаш AirBag). Вземаш шестограм, мисля че беше 5мм. и развиваш двата винта от задната страна на волана. След това внимателно изваждаш AirBag-а и му издърпваш куплунга (жълт кабел и куплунг). Издърпваш пластмасовия предпазител на гайката, която държи самия волан и я развиваш с камък 24мм. Сега в необходимо да разкачиш кабелите на клаксона, за да извадиш целия волан.
          мерси колега.. беше ме страх без инструкции да бачкам че да не ме плесне по челото
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            reter написа:
            мерси колега.. беше ме страх без инструкции да бачкам че да не ме плесне по челото
            И като дойде време да палиш, преди да дадеш контакт, залегни под волана :D - за всеки случай де Ако решиш можеш да се обадиш на лични, да го погледнем заедно.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              еми като ми остане време ще се заема.. може да те викна
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар

              Working...
              X