изкам да си сложа спортен филтър на мареа 1.6 16в колата е с обикновенна газова уредба.Ще има ли проблем ако се сложи хубав филтър(конусен) марка K&N или нещо друго?изкам да вади звук
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
спортен филтър проблем ли ще е?
Collapse
X
-
Аз лично се съмнявам ,че само със спортен филтър ще постигнеш кой знае какъв по-добър звук. Това за мен е хвъряне на пари на вятъра. Иначе звук само със смяна на генерацията- по възможност нещо качествено като това: http://www.supersprint.com/USP00fiabrav3.aspSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
-
свали си катализатора и глй кав звук ште вадиа што се отнася до филтъра не се подлагвай да слагаштез филтри(спортните)вкарват нужния за двигателя въздух при високи обороти,но дотук с хубавотомини 150 000 и виш двигателя в какво състояние ште етез филтри позволяват да минава повече въаздух през, но и повече песачинки,прашинкии така двигателя се драскаи следователно по-барзо се износваDrive or Die!
Коментар
-
Не съм съгласен за износването на двигателя, но при условие, че се ползват качествени марки филтри (JR, K&N, AEM и др.). Ефектът може да е много-осезателен, ако филтъра се комбинира с определена по дължина тръба - колкото по-дълъг е пътя м/у филтъра и всмукателния колектор, в толкова по-ниски обороти идва ефективността на цялата модификация. ПП: Обаче не знам за газта - да не обедниш сместа...3.0CRD
Коментар
-
Trojaneca написа:Не съм съгласен за износването на двигателя, но при условие, че се ползват качествени марки филтри (JR, K&N, AEM и др.). Ефектът може да е много-осезателен, ако филтъра се комбинира с определена по дължина тръба - колкото по-дълъг е пътя м/у филтъра и всмукателния колектор, в толкова по-ниски обороти идва ефективността на цялата модификация. ПП: Обаче не знам за газта - да не обедниш сместа...Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
-
sim4ata написа:Trojaneca написа:Не съм съгласен за износването на двигателя, но при условие, че се ползват качествени марки филтри (JR, K&N, AEM и др.). Ефектът може да е много-осезателен, ако филтъра се комбинира с определена по дължина тръба - колкото по-дълъг е пътя м/у филтъра и всмукателния колектор, в толкова по-ниски обороти идва ефективността на цялата модификация.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
...а сега по темата, за звук - конус, за естетика си взимаш един J&R които се слага на мястото на оригиналния и не се занимаваш с тръби и глупости. Звука пак се променя но по малко, все пак не очакваи чудеса нито в вървенето нито в горенето, повечето е внушение Но за чистенето бъди сигурен чисти по добре от обикновенния мога да го докажа, тоест правил съм си експеримент, намазах с масло кутията на филтъра след него и за 10 000 км нямаше насъбрал се прах, същото открих и на 30 000 км когато свалих филтъра за почистване и ново омасляване. С нормалния филтър особено ако е някои шир потреба искрено се съмнявам че за 10 000 лева омасленото петно на кутията няма да се запраши. Не за друго ми тои като се нацапа си личи и от горе като го гледаш което ще рече че пропуска, докато тоя J&R Които имама за 30 000 км не си промени цвета от горната част. Но от долу беше станал кенефПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Надявам се това да е последния ти пост в тази тема за да не станеш за смях вече. Тряяя ти кажа че нито си запознат нито си чул нещо вярно. Дебитомера следи само въздуха, а компа определя горивото. Това че смуче повече въздух е ясно че ще подава и повече гориво, но теб как те бърка тва не виждам, сега не ми казваи че ще гори повече в случаия просто при същите условия ще подаваш по малко газ, надявам се че го обясних максимално просто.Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар