Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

UNO 45S /FIRE/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    UNO 45S /FIRE/

    Става въпрос за UNO 45S. Понякога както си върви нормално колата (със средна газ-около 100км/ч) става така все едно се запушва нещо.Умишлено я пробвам на четвърта с газ до ламарината и повече от 80 неще.Върви но някак си се тормози като че ли.Карам я само на бензин, и се чудя дали бензиновата помпа понякога може да прави проблеми! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

    #2
    ейй, и на мене така ми правеше навремето, даже и почваше съвсем слабо да прекъсва, ама като спра да видя какво става и то вземе, че се оправи. моето уно беше карб, подозирах или него/вътре има разни цедки, ала-бала/ или въздушен филтър, или бензинов филтър. така и не успях да го оправя, тези точно мизерии са от най-гадните. силно вероятно е да е и от свещи, кабели, дистр. капачка или палеца.ако провериш всичко, което ти написах/забравих и жигльорите на карба/ 99% ще се оправи.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      опс, сега виждам, че е фаер. дюзите как са?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Свещите ми са на 15 000км /NGK/въздушен и бензинов филтър на 1 000км.Кабели и капачка никога не съм сменял.В смисъл колата е докарана преди 7-8 год.от GER преди това не знам дали са сменяни.Мисля да взема един компл.за карборатора/жигл.платна,гарнитури/ и да видим какво ще покаже. Аз не разбирам много много от тези неща и не можах да те схвана за тези дюзи. Иска ми се да продухам целия бензинопровод ама.....незнам! Благодаря!

        Коментар


          #5
          щом казваш кабели и капачка не са сменяни е твърде вероятно да е от тях. 90%. почисти капачката и виж дали са много износени контактите, но имай предвид, че на мен ми правеше кромата скоро детонации и изчистих капачката идеално, не изглеждаха износени контактите и графита си опираше, т.е. изглеждаше перфектна, но не спря да ми прави детонации и като я смених се оправи.искам да кажа, че се образуват микропукнатини, които не можеш да видиш и почва да ти бърка искрата. според мен 1 си смени кабелите и капачката и тогава се занимавай с карба.така или иначе може да те остави на пътя стара капачка, така че по-добре сменяй. иначе ако е от бензиновата помпа, там имаш само да смениш едно платно и си сигурен в помпата. мисля, даже че можеше да сложиш от лада без проблем. кажи какво си направил?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Капачката мисля че е ясно каква ще е.Но за кабелите кои са по-добри в смисъл като качество и цена?

            Коментар


              #7
              ами виж, тук освен някой от колегите да ти каже, аз винаги слагам най-евтините, защото смятам, че да дадеш 100 лв за кабели е пълна глупост пък и мисля, че горе-долу всички ги правят на едно място и то даже не е турция ами в на бай герге гаража и после им слагат етикета направен на компютъра 1 час преди това. но това си е лично мое мнение, нека някой да ти каже от какво е доволен. чух, че продавали някакви на метър и ти сам си слагаш лулата накрая, ако аз намеря такива ще си взема задължително. все пак е най-обикновен кабел.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                между тези оранжевите (5-37лв) и бош (4-69лв) има голяма разлика,аз за сега съм най-доволен от боша

                Коментар


                  #9
                  Re: UNO 45S /FIRE/

                  HAGI написа:
                  Става въпрос за UNO 45S. Понякога както си върви нормално колата (със средна газ-около 100км/ч) става така все едно се запушва нещо.Умишлено я пробвам на четвърта с газ до ламарината и повече от 80 неще.Върви но някак си се тормози като че ли.Карам я само на бензин, и се чудя дали бензиновата помпа понякога може да прави проблеми! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
                  Имаш подпушване на преходния режим на карбуратора и ефекта е точно сьщия!Ще ти кажа един номер, който аз често прилагам и го наричам "Шокова терапия"- изключително ефектен и резултатен!Махни вьздушния филтьр, запали мотора и го форсирай до около 3000 об. задрьж и запуши дифузьора напьлно с длан докато мотора угасне !!! После го запали с пьлна газ, понеже той е задавен и ако няма ефект, направи номера втори пьт!Успех!

                  Коментар


                    #10
                    ОК ще махна филтъра ще форсирам да 3000об. ама не можах да те разбера какво да запуша? Благодаря все пак!

                    Коментар


                      #11
                      /////

                      HAGI написа:
                      ОК ще махна филтъра ще форсирам да 3000об. ама не можах да те разбера какво да запуша? Благодаря все пак!
                      дифузьора= /входа за въздуха на карбуратора/!Успех !
                      Ex. Grande Punto Driver

                      Коментар


                        #12
                        Re: UNO 45S /FIRE/

                        hit-ko написа:
                        HAGI написа:
                        Става въпрос за UNO 45S. Понякога както си върви нормално колата (със средна газ-около 100км/ч) става така все едно се запушва нещо.Умишлено я пробвам на четвърта с газ до ламарината и повече от 80 неще.Върви но някак си се тормози като че ли.Карам я само на бензин, и се чудя дали бензиновата помпа понякога може да прави проблеми! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
                        Имаш подпушване на преходния режим на карбуратора и ефекта е точно сьщия!Ще ти кажа един номер, който аз често прилагам и го наричам "Шокова терапия"- изключително ефектен и резултатен!Махни вьздушния филтьр, запали мотора и го форсирай до около 3000 об. задрьж и запуши дифузьора напьлно с длан докато мотора угасне !!! После го запали с пьлна газ, понеже той е задавен и ако няма ефект, направи номера втори пьт!Успех!
                        РЕСПЕКТ!!! Нашият Факир, новият Мистър Сенко!!! :D
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #13
                          Ако ти свърши работа казвай и аз се каня да я правя тази работа ама събирам "смелост" Общо взето нищо не се губи в крайна сметка.
                          VW Bora Variant 1.6 16V '01

                          Коментар


                            #14
                            Сега колицата си върви добре и незнам дали да пражя нещо или да чакам когато пак ми направи тоя номер.А за тази интересна терапия / вече сигурно ви омразнах с мойте простотии/ ама от каде точно смуче въздух карб., от някакав маркуч ли е?

                            Коментар


                              #15
                              Като магнеш кутията на въздушния филтър се открива горната част на карбуратора ти.Вижда се отвор да кажем с диаметър 5 см. ( относително не съм го мерил) Няма как да го сбъркаш с повече фантазия може да се приеме и за метална тръба Та така де от там карбуратора ти взема в-х.
                              VW Bora Variant 1.6 16V '01

                              Коментар

                              Working...
                              X