Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бедна гориво-въздушна смес?!??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бедна гориво-въздушна смес?!??

    Колеги, днес от нямане какво да правя си смених кабелите и свещите. По външния електрод на свещите имаше бял нагар (чисто бял). Прочетох, че това се дължи на бедна горивовъздушна смес. Къде да търся проблема? На колата е правена диагностика много пъти и Виза-та не показва никакви проблеми.
    Fiat Punto 1.1 '97

    #2
    Re: Бедна гориво-въздушна смес?!??

    hann написа:
    Колеги, днес от нямане какво да правя си смених кабелите и свещите. По външния електрод на свещите имаше бял нагар (чисто бял). Прочетох, че това се дължи на бедна горивовъздушна смес. Къде да търся проблема? На колата е правена диагностика много пъти и Виза-та не показва никакви проблеми.
    ламбда сонда ?

    Коментар


      #3
      Re: Бедна гориво-въздушна смес?!??

      hann написа:
      Колеги, днес от нямане какво да правя си смених кабелите и свещите. По външния електрод на свещите имаше бял нагар (чисто бял). Прочетох, че това се дължи на бедна горивовъздушна смес. Къде да търся проблема? На колата е правена диагностика много пъти и Виза-та не показва никакви проблеми.
      Ами излиза,че на диагностика не вярваш,на Виза не вярваш и определяш качеството на горивната смес по цвета на свеща.Ами остава да отидеш на Газанализатор,дано на него да повярваш.

      Коментар


        #4
        Колега, притеснява ме това, че предният път когато си сменявах свещите (тогава смених и кабелите), когато ги свалих от колата, старите изглеждаха като чисто нови. Сега каато свалих старите свещи - по тях бял нагар. Затова се напрягам. Визата наистина не дава грешки. Стойностите на напрежението на ламбда сондата са в нормалните граници (границите описани в Autodata). Колата върви както винаги си е вървяла. И понеже не разбирам откъде и защо има бял нагар сега, а преди нямаше, затова питам. Сега може би трябва да спомена, че имах съмнения в кабелите. Може ли от тях да е този проблем?P.S. Да допълня само, при моите свещи, периферният електрод (масата) имаше бял нагар, докато централният електрод си беше идеално чист.
        Fiat Punto 1.1 '97

        Коментар


          #5
          hann написа:
          Колега, притеснява ме това, че предният път когато си сменявах свещите (тогава смених и кабелите), когато ги свалих от колата, старите изглеждаха като чисто нови. Сега каато свалих старите свещи - по тях бял нагар. Затова се напрягам. Визата наистина не дава грешки. Стойностите на напрежението на ламбда сондата са в нормалните граници (границите описани в Autodata). Колата върви както винаги си е вървяла. И понеже не разбирам откъде и защо има бял нагар сега, а преди нямаше, затова питам. Сега може би трябва да спомена, че имах съмнения в кабелите. Може ли от тях да е този проблем?P.S. Да допълня само, при моите свещи, периферният електрод (масата) имаше бял нагар, докато централният електрод си беше идеално чист.
          1.Съмнения в кабелите отпада2.Топлинното число на свещите ти отговаря ли на оргиналното?3.Двигателя има ли разход на масло?

          Коментар


            #6
            Stefan Hadjov написа:
            1.Съмнения в кабелите отпада2.Топлинното число на свещите ти отговаря ли на оргиналното?3.Двигателя има ли разход на масло?
            ТОЧНО !! колега , напиши какви бяха старите и какви са сегашните свещи

            Коментар


              #7
              И така колеги, нещо много се напрегнах от това, че може би двигателят ми не работи добре (бедна смес) и затова днес се гмурнах в кофата за боклук и резултатът е две намерени свещи от старите. На първите 3 снимки които съм качил, се виждат свещите от предишната смяна. На следващите снимки, където има само две свещи, са свещите от тази смяна. Свещта в ляво е тази от 2-ри цилиндър. Другата свещ не знам от кой цилиндър е, но на останалите три цилиндъра свещите бяха абсолютно еднакви, така че няма значение. Днес намерих и едно листче, където съм записал кога за последно съм сменявал свещите и последната смяна е преди 14000км.Свещите, и по-предишните, и предишните, и сега са Фиат оригинални (доколкото може да се вярва че в България се продават оригинални авточасти). Първите свещи (отпървите 3 снимки) дойдоха с колата от Италия. Следващите са купувани от T&N Car, а последните които сложих сега са от AXM-Auto. И при двете покупки на свещи ми искаха номер на рама за да определят кои са свещите за колата ми.Също така искам да попитам, защо след профилактично почистване на моторчето за празния ход, колата ми вече не държи стабилни обороти на празен ход (оборотит са 900 и от време на време падат до 700 за по 2-3 секунди)? Почистих моторчето просто профилактично, оборотите си бяха супер, а сега са определено зле. Всико направих както пише в упътването на Хайнес. След почистването откачих акумулатора за 30мин. за да може след това ЕКУ-то да влезе в режим на самообучение.P.S. Масло не гори. На 10000лм се губят по 200мл. но те съм 100% сигурен че изтичат от семерингите на разпределителнит вал, че са скапани и си течат.
              Прикачени файлове
              Fiat Punto 1.1 '97

              Коментар


                #8
                http://www.ladaclub-bg.com/faq/53-spark-plugsпри теб наистина изглежда бедна сместащо не поразгледаш по-обстойно поведението на ламбда сондата ?ако ’лъже’ ЕКУ че сместа е оптимална - тя е проблема... другите причини са описани в линк-аако скоро си сложил свещите - поразгледай ги и качи снимки за състоянието им след някой дълъг междуградски преход - карай равномерно , без много ряз и изпреварвания.

                Коментар

                Working...
                X