Здравейте,Извинявам се ако не съм уцелил правилното място за темата.Тъй като нищо не разбирам от автомобили, когато отида някъде с колата разни познати започват да я гледат, човъркат, натискат, пощипват :D и тн.Снощи един познат натисна задния десен край на автомобила и чух някакъв странен шум, който в последсвие ми казаха, че бил шум от амортисьора, но независимо от шума ми ми казаха, че нямало проблем ... но от левия заден край няма такъв шум. Та ме интересува дали това е проблем, евентуално колко струва един такъв амортисьор ако е проблем?Другата констатация беше, че съединителя отделял "твърде високо" - проблем ли е това и колко струва евентуалното "лечение"?Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за амортисьор и съединител.
Collapse
X
-
За цена зависи от колата.А относно съединитяля, зависи какво се има в предвид под "твърде високо", по принцип ако си сменяш нормално предавките си тръгваш не би трябвало да има проблем.Ако е със жило може да се регулира къде да отделя._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
Благодаря ви за отговорите."един амортисиор не трябва да се сменя,желателно е и двата." - това е лошо "За цена зависи от колата.А относно съединитяля, зависи какво се има в предвид под "твърде високо", по принцип ако си сменяш нормално предавките си тръгваш не би трябвало да има проблем.Ако е със жило може да се регулира къде да отделя." - колата е Фиат Пунто, 1,2 сс, 1997 с 5 врати. На мен ми се струва напълно нормална работата на съединителя, единствено по различни ми идват скоростите, в симсъл, че по голям е хода на самия скоростен лост в сравнение с другите автомобили, които съм карал, иначе си потеглям и сменям без проблем. Нямам идея дали е с жило но при следващото ходене до монтьора ще го попитам.Благодаря още веднъж [/quote]Fiat Punto, 1,2 cc, 1997, но нищо не разбирам от автомобили
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар