Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет. Драскотини по боята.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Tornado написа:
    nickname написа:
    Добре ама айде някой най-накрая да ми каже разликата между пастиране и полиране...Ако може...
    При пастирването нанясящ паста която защитава боята.При полирането оправяш драскотини и други подобни гадости по боята.Полирането не е за всеки и е сложно.
    Напълно ме обърка... Не е ли обратното?!?

    Коментар


      #32
      Точно така си е.Не знам на костунурката какви видове продукти има но тези, които аз съм виждал имат по-скоро миещ и придаващ блясък ефект отколкото възстановяващ.Аз оправих плитки драскотини с помощта на една пастичка МОТИП от туба като за паста за зъби... но понеже имаше слаб ефект - взех от автобояджийски магазин някаква наливна паста без име, която била с повече абразивни частици вътре ... и стана перфектно, тези гранули - едно, че заглаждат ръбовете на драскотината (които я правят от пречупване на светлината да изглежда бяла без да е стигнало до грунда) и второ самите гранули се смесват с разтворения от пастата прозрачен лак слой над цветната част от боята и запълват канала на самата драскотина ... за това можеби грешката ти е, че много минути си изчаквал да засъхне - а то се търка веднага още като се нанесе за да се смеси с лака пастата и да заглади. Ако са ти останали пасти и кърпи - полирай още, но в никакъв случай никакви ШКУРЕНЕТА ... това с водните шкурки е само ако наистина си дълбоко в нивото на основата и само майстор може след шкурката да ти оправи качествено преливките на слоевете, без да осере целия детайл, така че НЕ се опитвай ... ако не си сигурен как се прави шкуренето и запълването после...
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #33
        Колеги, вчера бяхме в 4-то районно в Пловдив като свидетели с един мой приятел и имаше едно дете което беше 93 набор, което драска колите с ключове. Ето такива хора сигурно драскат повечето коли. И на шега го предопредих да не бара Фиат и обеща. Един драскач по малко !
        Grande Punto 1.3 75 hp
        Croma 1.9 Multijet 150 hp

        Коментар


          #34
          трябваше да го видите къде живее и на му надраскате колелото едно хубаво и съм сигурен че няма да драска каквито и да е коли после
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #35
            Христос Воскресе на всички!!!За тоя лиглю дето драска колите му трябва един здрав пердах и съм сигурен, че няма да си помисли повече да пипне кола. Благодаря на @niko_ymn за изчерпателният отговор. Имам останала паста, сигурно утре ще пробвам пак с нея без да чакам да съхне, но с какво да търкам за да мога достатъчно силно да натискам?

            Коментар


              #36
              Мека памучна хавлиена кърпичка, може парцал от хавлиени чорапи например - каквото намериш - колкото по-меко - толкова по-добре. Ако поровиш за теми писани от мен може дори да намериш снимки за сравнение "преди" и "след".
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #37
                ето я темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11384
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #38
                  В зависимост от пастата понеже има полутечни и много гъсти и съответно едни са само за придаване на гланц а други са за заличаване на драскотини зависи и времето за което Те съхнат преди полирането на колата.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #39
                    И аз използвах специална паста на Мотип за отстраняване на драскотини. Имах подобни наранявания на лака и с повечко търкане всичките се заличиха! Всичко опира до това в каква дълбочина е наранен лака. Ако нараняването е достигнало до нивото на боята спасение няма! Ако е само повърхностно надиране на лака може да се поправи.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #40
                      Vladim написа:
                      И аз използвах специална паста на Мотип за отстраняване на драскотини. Имах подобни наранявания на лака и с повечко търкане всичките се заличиха! Всичко опира до това в каква дълбочина е наранен лака. Ако нараняването е достигнало до нивото на боята спасение няма! Ако е само повърхностно надиране на лака може да се поправи.
                      За съжаление си много прав! В моят случей няма спасение с пасти. Единственият начин е пребоядисване. Днес отново полирах мястото на нараняването, но ефекта ще стои до първият дъжд. Вече се отказвам Ходих до един магазин за автобои, може да се каже, че той е най-добрият в Сливен. Питах за наливна абразивна паста, но жената преди да ми я даде дойде да види драскотините, каза, че няма да се оправят и няма смисъл да си давам парите... Направо ще скоча през терасата от яд.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 Това скапано педа*че, което го е направило хубаво да не види цял живот...

                      Коментар


                        #41
                        А колко пари и време потроши за пасти междувременно?

                        Коментар


                          #42
                          Парите не бяха много околу 30лв. Времето и търкането бяха доста...но човек се учи от грешките си!

                          Коментар

                          Working...
                          X