Здравейте,видях, че има подобни теми, но реших да пусна тази за да чуя от по компетентни от мен мнение по моят проблем.Таа..значи една вечер пред блока са ми надрали колата, незнам с какво но имам 2-ве черти от фар до стоп. Чертите не са дълбоки, като минавам с нокът не закаче изобщо, но отдолу се вижда бяло. Четох доста в мрежата как колеги, които са имали подобни проблеми са ги решили..поне до някъде. Знам, че най добре е да се боядиса, но нямам финансовата възможност сега за това да изключим този вариант. Ще кача снимки за да видите ш*баното ко*еленце какво е направило. Искам да питам дали ще стане с водна шкурка 2000 да изкарам бялото и после да пастирам/полирам (малко ги бъркам) за да се върне блясъка. Или ако няма да се получи да ме посаветвате нещо вие. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет. Драскотини по боята.
Collapse
X
-
Бялото е основата под боята Ти.Може и да намалее но се съмнявам да изчезне напълно .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Не съм казал да не пробва дори напротив давай смело в най-лошия случай да си останеш с драскотините но поне ще са по незабележими.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
От къде мога да взема полир - паста? Чувал съм че има течна и такава подобна на маргарин..коя е по-добрата? Пастирането и полирането са различни нали? До колкото съм разбрал от това което четох е че като се пастира се отнема слой от лакът, а като се полира се наслагва слоят от пастата...нали така? Ако е така защо да я полирам, струва ми се че ще бъде по добре ако я пастирам...И как се прави това полиране, някой може ли да ми пообясни малко по-подробно...
Коментар
-
Не му давайте глупави съвети! Като минеш с шкурка може да се увеличи бялото. Неко горе изказалите се колеги да обяснят с думи прости, как ще запълните липсващата боя, като продължите да отнемате боя с шкурка, било то много ситна? Не се занимавай с глупости, колега. Единственият начин да оправиш бялото е да пребоядисаш детайлите. Бялото щеше да подлежи на махане с полиране, ако е слой върху боята, а в случая е под боята, т.е. неспасяемо.
Коментар
-
Airfan написа:Не му давайте глупави съвети! Като минеш с шкурка може да се увеличи бялото. Неко горе изказалите се колеги да обяснят с думи прости, как ще запълните липсващата боя, като продължите да отнемате боя с шкурка, било то много ситна? Не се занимавай с глупости, колега. Единственият начин да оправиш бялото е да пребоядисаш детайлите. Бялото щеше да подлежи на махане с полиране, ако е слой върху боята, а в случая е под боята, т.е. неспасяемо.
Коментар
-
batproho написа:Бялото е основата под боята Ти.Може и да намалее но се съмнявам да изчезне напълно .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ами има едни специални пастели като за в твоя случай.Има Ги в различни цветове преди съм Ги виждал да Ги продават на ОМВ сега не знам дали Ги имат още.Но това е временно решение на проблема Ти.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
отивам до магазина ако намеря паста после ще пиша какво е положението и може и снимки да кача..стискайте ми палци Ходих в едно малко симпатично магазинче и любезният човек ме посъветва да си взема слайф - паста, ако не се лъжа марката и е Саникс или нещо подобно. Такова търкане падна, че не си чуствам ръката, все пак драскотините се заличиха доста. В Понеделник ще повторя процедурата с тази паста и след това ще си взема полир - паста и се надявам да се закрият напълно. Мисля, че темата е за заключване
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар