Колегите да го сменям ли термостата или не. Стрелката за температурата седи на около 60-70 градуса почти винаги. Рядко но се случва да качи до 90.Незнам защо си мисля че не трябва да е така. На вашите Brava/Bravo така ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За Смяна Ли Е Термостата?
Collapse
X
-
при мен е същото стои на 70 макар че е нов смених го миналата година а по дани трябва да отваря на 85 може ли да се направи нещо или е з смяна един приятел имаше хонда сивик и на нея го нагласяше ама неговия беше открит от онези които се поставят някаде по маркучите а моя е външен т.е цяло тяло и в него термостат
Коментар
-
Аз смених моя на Пунтото преди два месеца и определено има голям ефект.Препоръчвам ти следното.При студен двигател вдигаш капака палиш колата и почваш да опипваш маркучите преди ислед термостата. Температурата на този след термостата трябва да се покачи чак когато се отвори той.Ако след запалването на дигателя почне да се затопля маркуча след термостата то ясно той не задържа.И при мен преди да го сменя стрелката за температурата едвам стигаше до средната чертичка а сега след около пет минути работа я мине тази черта и стои закована над нея.Прегледахме стария термостат и установихме че през един отвор постоянно пропуска течност докато при новия той бе затворен.Просто духахме с уста и се констатира.Така че провери с опипване с ръка на маркучите и сам ще разбереш по температурата им.Като сложих новия и запалих маркуча след термостата остана студен докато температурата се качи над средната стрелка и тогава се включи вентилатора.Чак тогава термостата отвори и маркуча затопли веднага.При дефектен термостат и парното не работи добре.
Коментар
-
Определено си за смяна на термостата!Както се описа малко по-горе пипай маркучите и ще разбереш.Смени го и разхода ще ти падне със сигурност. А и на дълаг път щом не ти качва пак не е нормално!Както казваш понякога се качва до 90 градуса ама съм сигурен е че или е през лятото или когато си по светофари?Не е толкова скъп че да правиш тъпотии, а и парите след това се избиват постепенно от намалениа разход(особено зимата)И за някаква си 2 цифрена сумичка предполагам че няма да я спестиш и да сложиш картон(както повечето хора правят), и да загрозниш хубавата муцунка на италианката :P :P :P Аиде и кажи как е минала смяната?!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А стига бе!!Някой може ли да каже как е за 1.8 i.e.? Кви са тия 70-80 лв? За Ситроена беше 17 лв, като ми се видя много скъпо (за Сеата на един познат е 8 лв).То май и моя е за смяна, щото нещо много бавно загрява. От къщи до работа (около 2.5 км и две натоварени кръстовища) вдига най-много до 40-50 градуса. Ситроена загряваше докато го искарам от гаража и дръпна пред входа (около 50 м).Не съм ходил да питам по магазините, ако някой знае колко струва за моя модел - да пише, моля!
Коментар
-
толкова е цената наистина, аз проверявах скоро на много места защото трябваше да сменям моя (Fiat Bravo 1.6 16v ) имаме еднакви двиателив сервиза където ходя ми излезе 96 лв , термостата , смяната и 1л. антифриз доливан. обезвъздушаването на този двигател си гадничко , (те си се занимаваха но им отне доста време и си е работа)моито парно също духаше леко топло но след много чакане и висене по светофари, стрелката стигаше до втората или третата чертичка самосега си работи всичко супер, двигателя загрява бързо до чертичката под средната, парното е такова че като поработисе налага да го спираш (като го смениш ще видиш за каква жега става въпрос)незнам колко ще повлияе на разхода още не съм засякъл (смених го преди 3 седмици). успехFIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар