Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Смяна Ли Е Термостата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За Смяна Ли Е Термостата?

    Колегите да го сменям ли термостата или не. Стрелката за температурата седи на около 60-70 градуса почти винаги. Рядко но се случва да качи до 90.Незнам защо си мисля че не трябва да е така. На вашите Brava/Bravo така ли е?

    #2
    Aз съм с чисто нов термостатНе знам как ги разбра градусите, но на моята стрелката стои почти винаги малко преди делението, което е на средатаСамо като бързам го минава малко
    Fiat Brava 1.9TD.100кс.1998г

    Коментар


      #3
      при мен е същото стои на 70 макар че е нов смених го миналата година а по дани трябва да отваря на 85 може ли да се направи нещо или е з смяна един приятел имаше хонда сивик и на нея го нагласяше ама неговия беше открит от онези които се поставят някаде по маркучите а моя е външен т.е цяло тяло и в него термостат

      Коментар


        #4
        Ако това 60-70 е вярно / нали знаеш - грешки от паралакс и т.н. / , не е лошо да го смениш, щото ми се струва малко за добра работа на мотора
        ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

        Коментар


          #5
          Аз смених моя на Пунтото преди два месеца и определено има голям ефект.Препоръчвам ти следното.При студен двигател вдигаш капака палиш колата и почваш да опипваш маркучите преди ислед термостата. Температурата на този след термостата трябва да се покачи чак когато се отвори той.Ако след запалването на дигателя почне да се затопля маркуча след термостата то ясно той не задържа.И при мен преди да го сменя стрелката за температурата едвам стигаше до средната чертичка а сега след около пет минути работа я мине тази черта и стои закована над нея.Прегледахме стария термостат и установихме че през един отвор постоянно пропуска течност докато при новия той бе затворен.Просто духахме с уста и се констатира.Така че провери с опипване с ръка на маркучите и сам ще разбереш по температурата им.Като сложих новия и запалих маркуча след термостата остана студен докато температурата се качи над средната стрелка и тогава се включи вентилатора.Чак тогава термостата отвори и маркуча затопли веднага.При дефектен термостат и парното не работи добре.
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #6
            Парното е добро. На дълъг път като тръгна и седи дори още по-надолу.

            Коментар


              #7
              Определено си за смяна на термостата!Както се описа малко по-горе пипай маркучите и ще разбереш.Смени го и разхода ще ти падне със сигурност. А и на дълаг път щом не ти качва пак не е нормално!Както казваш понякога се качва до 90 градуса ама съм сигурен е че или е през лятото или когато си по светофари?Не е толкова скъп че да правиш тъпотии, а и парите след това се избиват постепенно от намалениа разход(особено зимата)И за някаква си 2 цифрена сумичка предполагам че няма да я спестиш и да сложиш картон(както повечето хора правят), и да загрозниш хубавата муцунка на италианката :P :P :P Аиде и кажи как е минала смяната?!
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Дайте идея от каде да взема термостат. Питах на симеон в едно магазинче казаха ми че за 1.6 16ж бил към 80-90 лв. незнам защо ми се струва че е множко.

                Коментар


                  #9
                  мнението е променено от потребителя,поради несъгласие с политиката на форума

                  Коментар


                    #10
                    А стига бе!!Някой може ли да каже как е за 1.8 i.e.? Кви са тия 70-80 лв? За Ситроена беше 17 лв, като ми се видя много скъпо (за Сеата на един познат е 8 лв).То май и моя е за смяна, щото нещо много бавно загрява. От къщи до работа (около 2.5 км и две натоварени кръстовища) вдига най-много до 40-50 градуса. Ситроена загряваше докато го искарам от гаража и дръпна пред входа (около 50 м).Не съм ходил да питам по магазините, ако някой знае колко струва за моя модел - да пише, моля!

                    Коментар


                      #11
                      мнението е променено от потребителя,поради несъгласие с политиката на форума

                      Коментар


                        #12
                        85лв. е цената. Веднага ще го смена ако съм сигурен че ще падне разхода-само заради това бих го сменил иначе парно си имам. Дали заради това ми харчи към 12?

                        Коментар


                          #13
                          hf hpe написа:
                          Immortal написа:
                          ....
                          ти си от най ефтиният модел, точно за твоят двигател се предлага само елемент
                          10xИмало Господ!!!!

                          Коментар


                            #14
                            толкова е цената наистина, аз проверявах скоро на много места защото трябваше да сменям моя (Fiat Bravo 1.6 16v ) имаме еднакви двиателив сервиза където ходя ми излезе 96 лв , термостата , смяната и 1л. антифриз доливан. обезвъздушаването на този двигател си гадничко , (те си се занимаваха но им отне доста време и си е работа)моито парно също духаше леко топло но след много чакане и висене по светофари, стрелката стигаше до втората или третата чертичка самосега си работи всичко супер, двигателя загрява бързо до чертичката под средната, парното е такова че като поработисе налага да го спираш (като го смениш ще видиш за каква жега става въпрос)незнам колко ще повлияе на разхода още не съм засякъл (смених го преди 3 седмици). успех
                            FIAT Stilo 1.4 16V
                            FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

                            Коментар


                              #15
                              като чета постинга на toni, явно и аз трябва да сменям термостат. В моето Браво си е като фризер. Но могат ли да го сменят във всеки сервиз? В смисъл дали има някакви особенни тънкости и чалъми, типични за модела ?

                              Коментар

                              Working...
                              X