Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега а ако се махне газовата дали ще може да се възстанови колата да работи както трябва на бензина защото в момента има проблеми както ти каза вече
    1.6 16v Abarth

    Коментар


      #17
      xtry написа:
      колега а ако се махне газовата дали ще може да се възстанови колата да работи както трябва на бензина защото в момента има проблеми както ти каза вече
      Mоже разбира се.Изхвърля се тази глупост на техниката,възтановява се фабричното състояние на двигателя.Прави се една диагностика за да се изтрият грешки и отстранят проблеми останали от газта и се радваш на безпроблемно каранеи, голям багажник и по-мощтна кола.

      Коментар


        #18
        Много крайно се изказваш за АГУ Има си и предимства:1. 2+ пъти по-малко разходи за гориво;2. Забравяш за прословутия чепат студен старт;3. Горивната камера(и свещите) блести от чистота, без да има нужда от допълнителна намеса - шега, но и факт.Някои проблеми на бензин просто ги няма на газ. Пример - имах преди години фиеста 1.1 моно със проблемна дюза на инжексиона, която още тогава(преди около 10г) струваше над 1500лв. Да, няма грешка в нулите и да тежи около 50 грама, точно за нея говоря. По моргите тогава трудно се намираха и след доста търсене все пак намерих, но и тя не беше цвете - след няколко месеца беше вече на същото деридже. Просто са твърде прецизни, а горивата ни много качествени... нещо такова. Ха сега познай как се реши радикално проблема с въпросната кола?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          Много крайно се изказваш за АГУ Има си и предимства:1. 2+ пъти по-малко разходи за гориво;2. Забравяш за прословутия чепат студен старт;3. Горивната камера(и свещите) блести от чистота, без да има нужда от допълнителна намеса - шега, но и факт.Някои проблеми на бензин просто ги няма на газ. Пример - имах преди години фиеста 1.1 моно със проблемна дюза на инжексиона, която още тогава(преди около 10г) струваше над 1500лв. Да, няма грешка в нулите и да тежи около 50 грама, точно за нея говоря. По моргите тогава трудно се намираха и след доста търсене все пак намерих, но и тя не беше цвете - след няколко месеца беше вече на същото деридже. Просто са твърде прецизни, а горивата ни много качествени... нещо такова. Ха сега познай как се реши радикално проблема с въпросната кола?
          Напротив,много деликатно се изказвам,за да не обидя някой голям фен на газова уредба.1.Икономията е въображаема,защото спестените пари от газта отиват за майстори,диагностики,настройки,триене на грешки и много други неща.Да не говориме за ядовете по време на тези процедури и загубеното време за кесене по сервизи и първоначалната инвистиция с която си се заглобил.2.Точно обратното.Старта е чепат с газова.Да не говориме в студеното време.3.От голямата чистота в двигателя в скоро време се разделяш с клапани,катализатор,ауспухни гарнета и т.н.И пак на майстори. Въобще трагедията е пълна с газ.

          Коментар


            #20
            Stefan Hadjov написа:
            xtry написа:
            колеги имам същия проблем с паленето и аз съм газ/бенз
            Всички които са на газ/бенз. имат някакъв проблем.Окончателно премахване на проблемите е само бенз.-както го е направила фирмата производител.
            Значи колега аз съм иключението от всяко правило,щото нямам никакви проблеми ама никакви!Извинявам се ама не се сдържах.
            Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

            Коментар


              #21
              Shadowandust написа:
              Stefan Hadjov написа:
              xtry написа:
              колеги имам същия проблем с паленето и аз съм газ/бенз
              Всички които са на газ/бенз. имат някакъв проблем.Окончателно премахване на проблемите е само бенз.-както го е направила фирмата производител.
              Значи колега аз съм иключението от всяко правило,щото нямам никакви проблеми ама никакви!Извинявам се ама не се сдържах.
              Няма защо да се извиняваш.Щом се смяташ за изключение,карай и си свиркай.

              Коментар


                #22
                И аз бях противник на газовата уредба, но цените на горивата ме принудиха да я сложа. Икномия я има и неможе да се говори че спестените пари се дават за майстори. За около 10 000 км. съм дал към 700 лв. за газ, а ако бях карал на бензин сумата щеше да е около 1800 лв. (по средни сметки). По тези сметки явно е трябвало да дам спестените пари за майстори, единствените пари които съм дал са 20 лв. за настройка. Друг е въпроса че на газ (ако е настроено както трябва АГУ-то) автомобила върви и работи по добре, защото е с по високо октаново число от това на бензина. Друг + е че е по безопасно. Много могат да спорят, но за разлика от бензина които си тече ако е продупчен резервоара, газта се изпарява, също самата бутилка е в пъти по защитена от резервоара на автомобила. Неискам да споря, а просто изказвам факти. Всеки има свое мнение.

                Коментар


                  #23
                  marto_gp написа:
                  И аз бях противник на газовата уредба, но цените на горивата ме принудиха да я сложа. Икномия я има и неможе да се говори че спестените пари се дават за майстори. За около 10 000 км. съм дал към 700 лв. за газ, а ако бях карал на бензин сумата щеше да е около 1800 лв. (по средни сметки). По тези сметки явно е трябвало да дам спестените пари за майстори, единствените пари които съм дал са 20 лв. за настройка. Друг е въпроса че на газ (ако е настроено както трябва АГУ-то) автомобила върви и работи по добре, защото е с по високо октаново число от това на бензина. Друг + е че е по безопасно. Много могат да спорят, но за разлика от бензина които си тече ако е продупчен резервоара, газта се изпарява, също самата бутилка е в пъти по защитена от резервоара на автомобила. Неискам да споря, а просто изказвам факти. Всеки има свое мнение.
                  Браво колега браво,пред фактите и "боговете" мълчат.
                  Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                  Коментар


                    #24
                    Бравата ми е петата кола на газ ( все фиати ) и има следните наблюдения и от петте коли:- студен старт на бензин - ОК- ако обаче се загаси преди колата да е загряла поне на 60-70 градуса по табло и е карано на газ - старта после е много труден - става бързо само с подаване на пълна газ.Това го отдавам на факта, че като е студен изпарителя позамръзва в първия момент и натрупва в себе си течна газ, която като се загаси колата полека лека отива във всмукателия колектор и преобогатява сместа при следващия старт. Ако обаче колата е загряла на над 80 градуса ( т.е. и изпарителя ) преди да се загаси - няма никакви проблеми. При студено загасяне не помага моментното преминаване на бензин - все пак изпарителия си е пълен със ’замръзнала’ газ. Решението на въпроса - ако ще спрете скоро след паленето - или не гасете ако има възможност ( особено ако спирате за 1-2 минути) или си карайте само на бензин. Макар че не е болка за умиралка - просто като палите - дайте газ до ламарината и дръжте стартера да върти 4-5 секунди и колата пали.Поне при мен винаги е било така.Явно наистина двете горивни системи по малко си пречат заради недостатъците на газовата - изтъкнати от г-н Хаджов.Ама пък ценовите предимства... - 0,68лв/л в момента в Хасково е газта....А и колата съм я взел с уредбата и само съм и бучнал ламбда контрол
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #25
                      Yavor написа:
                      Макар че не е болка за умиралка - просто като палите - дайте газ до ламарината и дръжте стартера да върти 4-5 секунди и колата пали.
                      Колега пробвах този начин на палене. Чувал съм че когато се даде на контакт, трябва да се изчака да изгасне лампата на инжекторите и тогава да се запали автомобила. В моя случай ако изчакам да изгасне лампата при подаване на газ автомобила пали но пак трудно, но ако след подаването на контакт изчакам някъде около 1-2 сек. и завъртя ключа (пак с падаване на газ почти до ламарината), автомобила пали от раз.И преди палеше с подаване на газ (от втория или третия път), само че подавах газта след след като вече бях завъртял ключа, но това с подаването на газ преди да завъртя върши чудесна работа.П. П. Аз съм без ламбда контрол.

                      Коментар


                        #26
                        колега marto_gp, казваш че я палиш сутрин на бензин, ок. когато ти е позагряла обърни двигателя на бензин и загаси двигателя и предполагам ще запалиш от раз без да даваш газ и рима докарах .
                        FIAT Bravo 1.4 12v

                        Коментар

                        Working...
                        X