колега а ако се махне газовата дали ще може да се възстанови колата да работи както трябва на бензина защото в момента има проблеми както ти каза вече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
Collapse
X
-
xtry написа:колега а ако се махне газовата дали ще може да се възстанови колата да работи както трябва на бензина защото в момента има проблеми както ти каза вече
Коментар
-
Много крайно се изказваш за АГУ Има си и предимства:1. 2+ пъти по-малко разходи за гориво;2. Забравяш за прословутия чепат студен старт;3. Горивната камера(и свещите) блести от чистота, без да има нужда от допълнителна намеса - шега, но и факт.Някои проблеми на бензин просто ги няма на газ. Пример - имах преди години фиеста 1.1 моно със проблемна дюза на инжексиона, която още тогава(преди около 10г) струваше над 1500лв. Да, няма грешка в нулите и да тежи около 50 грама, точно за нея говоря. По моргите тогава трудно се намираха и след доста търсене все пак намерих, но и тя не беше цвете - след няколко месеца беше вече на същото деридже. Просто са твърде прецизни, а горивата ни много качествени... нещо такова. Ха сега познай как се реши радикално проблема с въпросната кола?
Коментар
-
wwalker написа:Много крайно се изказваш за АГУ Има си и предимства:1. 2+ пъти по-малко разходи за гориво;2. Забравяш за прословутия чепат студен старт;3. Горивната камера(и свещите) блести от чистота, без да има нужда от допълнителна намеса - шега, но и факт.Някои проблеми на бензин просто ги няма на газ. Пример - имах преди години фиеста 1.1 моно със проблемна дюза на инжексиона, която още тогава(преди около 10г) струваше над 1500лв. Да, няма грешка в нулите и да тежи около 50 грама, точно за нея говоря. По моргите тогава трудно се намираха и след доста търсене все пак намерих, но и тя не беше цвете - след няколко месеца беше вече на същото деридже. Просто са твърде прецизни, а горивата ни много качествени... нещо такова. Ха сега познай как се реши радикално проблема с въпросната кола?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:xtry написа:колеги имам същия проблем с паленето и аз съм газ/бензFiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Shadowandust написа:Stefan Hadjov написа:xtry написа:колеги имам същия проблем с паленето и аз съм газ/бенз
Коментар
-
И аз бях противник на газовата уредба, но цените на горивата ме принудиха да я сложа. Икномия я има и неможе да се говори че спестените пари се дават за майстори. За около 10 000 км. съм дал към 700 лв. за газ, а ако бях карал на бензин сумата щеше да е около 1800 лв. (по средни сметки). По тези сметки явно е трябвало да дам спестените пари за майстори, единствените пари които съм дал са 20 лв. за настройка. Друг е въпроса че на газ (ако е настроено както трябва АГУ-то) автомобила върви и работи по добре, защото е с по високо октаново число от това на бензина. Друг + е че е по безопасно. Много могат да спорят, но за разлика от бензина които си тече ако е продупчен резервоара, газта се изпарява, също самата бутилка е в пъти по защитена от резервоара на автомобила. Неискам да споря, а просто изказвам факти. Всеки има свое мнение.
Коментар
-
marto_gp написа:И аз бях противник на газовата уредба, но цените на горивата ме принудиха да я сложа. Икномия я има и неможе да се говори че спестените пари се дават за майстори. За около 10 000 км. съм дал към 700 лв. за газ, а ако бях карал на бензин сумата щеше да е около 1800 лв. (по средни сметки). По тези сметки явно е трябвало да дам спестените пари за майстори, единствените пари които съм дал са 20 лв. за настройка. Друг е въпроса че на газ (ако е настроено както трябва АГУ-то) автомобила върви и работи по добре, защото е с по високо октаново число от това на бензина. Друг + е че е по безопасно. Много могат да спорят, но за разлика от бензина които си тече ако е продупчен резервоара, газта се изпарява, също самата бутилка е в пъти по защитена от резервоара на автомобила. Неискам да споря, а просто изказвам факти. Всеки има свое мнение.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Бравата ми е петата кола на газ ( все фиати ) и има следните наблюдения и от петте коли:- студен старт на бензин - ОК- ако обаче се загаси преди колата да е загряла поне на 60-70 градуса по табло и е карано на газ - старта после е много труден - става бързо само с подаване на пълна газ.Това го отдавам на факта, че като е студен изпарителя позамръзва в първия момент и натрупва в себе си течна газ, която като се загаси колата полека лека отива във всмукателия колектор и преобогатява сместа при следващия старт. Ако обаче колата е загряла на над 80 градуса ( т.е. и изпарителя ) преди да се загаси - няма никакви проблеми. При студено загасяне не помага моментното преминаване на бензин - все пак изпарителия си е пълен със ’замръзнала’ газ. Решението на въпроса - ако ще спрете скоро след паленето - или не гасете ако има възможност ( особено ако спирате за 1-2 минути) или си карайте само на бензин. Макар че не е болка за умиралка - просто като палите - дайте газ до ламарината и дръжте стартера да върти 4-5 секунди и колата пали.Поне при мен винаги е било така.Явно наистина двете горивни системи по малко си пречат заради недостатъците на газовата - изтъкнати от г-н Хаджов.Ама пък ценовите предимства... - 0,68лв/л в момента в Хасково е газта....А и колата съм я взел с уредбата и само съм и бучнал ламбда контролAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Макар че не е болка за умиралка - просто като палите - дайте газ до ламарината и дръжте стартера да върти 4-5 секунди и колата пали.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар