Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
Collapse
X
-
Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
marto_gp написа:Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
wwalker написа:Чувал съм, че е възможно да се смесват газ и бензин и да се получава така. Незнам доколко е вярно, но преди да я гасиш минавай на бензин за 2-3 секунди.
Коментар
-
Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
miro2177 написа:marto_gp написа:Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
Коментар
-
u_bo
подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
-
Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
marto_gp написа:miro2177 написа:marto_gp написа:Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
И при мен е същата работа на метан, предполагам че остава метан в "карбуратора". Все се опитвам да свикна да превключам на бензин за малко преди да я изгася, но почти никога не се сещам. Както каза колегата пробвай да я изгасиш на бензин, дори след като превключиш газ-бензин изфорсирай 1-2 пъти леко. Поне при мен като я изгася на бензин и пали от "четвърт оборот"Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
u_bo написа:подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:u_bo написа:подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
-
marto_gp написа:Stefan Hadjov написа:u_bo написа:подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар