Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?

    Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.

    #2
    Когато пали трудно, стартера върти ли нормално, мощно, така както като е студена?

    Коментар


      #3
      Чувал съм, че е възможно да се смесват газ и бензин и да се получава така. Незнам доколко е вярно, но преди да я гасиш минавай на бензин за 2-3 секунди.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?

        marto_gp написа:
        Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
        и при мен се получава този ефект на трудното палене. пали от първия път де, но звучи малко мъчно. пробвай преди да я изгасиш превключи на бензин за 2сек само да захапе бензина и изгаси. после запали да видиш че ще е пушка
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Когато пали трудно, стартера върти ли нормално, мощно, така както като е студена?
          Да, стартера си върти съвсем нормално.

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Чувал съм, че е възможно да се смесват газ и бензин и да се получава така. Незнам доколко е вярно, но преди да я гасиш минавай на бензин за 2-3 секунди.
            И аз съм чувал за случаи на смесване на газ с бензин. Имам съмнения проблеми да ми прави бензиновата помпа, тя е нова, но ме съмнява да съм попаднал на некачествен продукт. Другото ми съмнение е (както казват, че когато се кара на газ) май се запушвали инжекторите. Но пък аз винаги паля на бензин, така че възможноста да са запушени инжекторите е минимална.Мисля да пробвам да паля на газ известно време.

            Коментар


              #7
              Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?

              miro2177 написа:
              marto_gp написа:
              Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
              и при мен се получава този ефект на трудното палене. пали от първия път де, но звучи малко мъчно. пробвай преди да я изгасиш превключи на бензин за 2сек само да захапе бензина и изгаси. после запали да видиш че ще е пушка
              А защо като е студена пали от първия път, независимо че съм я угасил на газ.

              Коментар


                #8
                подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.

                Коментар


                  #9
                  Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?

                  marto_gp написа:
                  miro2177 написа:
                  marto_gp написа:
                  Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
                  и при мен се получава този ефект на трудното палене. пали от първия път де, но звучи малко мъчно. пробвай преди да я изгасиш превключи на бензин за 2сек само да захапе бензина и изгаси. после запали да видиш че ще е пушка
                  А защо като е студена пали от първия път, независимо че съм я угасил на газ.
                  нз и аз тва се чудя :D
                  Brava 103HP
                  ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                  Коментар


                    #10
                    И при мен е същата работа на метан, предполагам че остава метан в "карбуратора". Все се опитвам да свикна да превключам на бензин за малко преди да я изгася, но почти никога не се сещам. Както каза колегата пробвай да я изгасиш на бензин, дори след като превключиш газ-бензин изфорсирай 1-2 пъти леко. Поне при мен като я изгася на бензин и пали от "четвърт оборот"
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
                      И когато е студена и когато е топла при старт не се взима показанието ла Ламбдата,защото тя работи само в динамичен режим и то след като е подгрята до необходимата и работна температура.Когато на топла кола за да запали лесно се налага да се подава допълнително въздух със натискане на педала на газта/отваряне на дрос.клапа/,то има проблем в регулатора на оборотите/стъпк.мотор/,защото това трябва да извършва той при всеки старт.Друго възможно предположение е прекалено богата смес при стартиране,което налага също допълнително подаване и на въздух за да се запали лесно горивната смес.Предполагам,че някъде в тези дефекти се дължи проблема на колегата.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        u_bo написа:
                        подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
                        И когато е студена и когато е топла при старт не се взима показанието ла Ламбдата,защото тя работи само в динамичен режим и то след като е подгрята до необходимата и работна температура.Когато на топла кола за да запали лесно се налага да се подава допълнително въздух със натискане на педала на газта/отваряне на дрос.клапа/,то има проблем в регулатора на оборотите/стъпк.мотор/,защото това трябва да извършва той при всеки старт.Друго възможно предположение е прекалено богата смес при стартиране,което налага също допълнително подаване и на въздух за да се запали лесно горивната смес.Предполагам,че някъде в тези дефекти се дължи проблема на колегата.
                        А какво трябва да се направи по въпроса, необходимо ли е да ида на диагностика. Мисля тази седмица да покарам само на бензин и да видя дали ще продължи проблема с трудното палене.

                        Коментар


                          #13
                          marto_gp написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          u_bo написа:
                          подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
                          И когато е студена и когато е топла при старт не се взима показанието ла Ламбдата,защото тя работи само в динамичен режим и то след като е подгрята до необходимата и работна температура.Когато на топла кола за да запали лесно се налага да се подава допълнително въздух със натискане на педала на газта/отваряне на дрос.клапа/,то има проблем в регулатора на оборотите/стъпк.мотор/,защото това трябва да извършва той при всеки старт.Друго възможно предположение е прекалено богата смес при стартиране,което налага също допълнително подаване и на въздух за да се запали лесно горивната смес.Предполагам,че някъде в тези дефекти се дължи проблема на колегата.
                          А какво трябва да се направи по въпроса, необходимо ли е да ида на диагностика. Мисля тази седмица да покарам само на бензин и да видя дали ще продължи проблема с трудното палене.
                          Ами ако проблема си продължава отиди на диагностика и да обърнат внимание на регулатора на оборотите и двата температурни датчика-на въздуха и двигателя.Успех ти желая.

                          Коментар


                            #14
                            колеги имам същия проблем с паленето и аз съм газ/бенз
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #15
                              xtry написа:
                              колеги имам същия проблем с паленето и аз съм газ/бенз
                              Всички които са на газ/бенз. имат някакъв проблем.Окончателно премахване на проблемите е само бенз.-както го е направила фирмата производител.

                              Коментар

                              Working...
                              X