Здравейте,първо искам да се извиня на всички които ще срещнат тази тема и по другите Фиат форуми,но смятам,че колкото повече мнения и съвети получа,толкова по бързо ще си реша проблема!Одисеята...Карам Пунтото от 1,5 години и до зимата нямаше никакъв проблем.В началото както си му е реда му смених масла,филтри,ремъци,ролки и т.н.От време на време се появяваше забиване ок 2500-3000 оборота,леко доловимо което с натискане на педала се оправяше.Отдадох го на калпав бензин.Да,ама не!Постепенно проблема се задълбочи,смених кабели и свещи - НЪЦ!!!Колата започна да пали малко по трудно сутрин,да не държи обороти,викам си време е за диагностика.За жалост компютърната диагностика не отчете нищо - според компа колата си работи идеално.Продължих да си я карам така умувайки какво може да не и е наред.Интересното е,че студена ,топла от 0 до 3000 оборота върви идеално,в момента в които стрелката на оборотомера докосне 3000 двигателя заглъхва,влиза в много странен режим - сякаш се чуди дали да продължи или да загасне.Това продължава до около 4500 оборота и после се изфорсирва.Държи се така и на място и в движение.Вкарах го в бокса - компресия без проблем,клапани-всички си лягат плътно и не пропускат при затворено положение,няма засмукване на въздух и т.н.Последва поредна диагностика при един прехвален диагностик в София,който след 40 минутно дзверене в лаптопа ицъкане над запаления двигател ми изтърси"Може би,демпфер на разпределителния вал,но за по сигурно трябва да я разглобя за да видя какво и има,между 3000 и 4000 об. гърми в колектора,може и прегорял клапан да е?!?"Тръгнах си объркан - Защо всички искат първо да ти смъкнат главата и после ,евентуално да помогнат?Оборудвах се с една ВИЗА и започнах детайлно изучаване на поведението на колата.Какво смених до сега?ТПС,МАП - заради температурния датчик,ламбда сонда,ултразвуково почистване на инжекторите,замерване на налягане на помпата.Всички останали компоненти при работа дават нормални стойности.Проблема продължава все още,но откакто се стопли времето започна да изчезва.Ходя с колата на работа,сутрин когато е по - хладно забиването го има,но след обяд като се прибирам,щом загрее до 90 градуса все едно никога не го е имала този проблем!А сега,де???Помагайте...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мистерията на един Фиат...
Collapse
X
-
Колега,мистерии в техниката няма.Остави тази Виза защото тя не е панацея както си разбрал,ами си намери един двуканален осцилоскоп или някой който има и ползва такъв и вържи единия канал на дюзите,а другия на първичната намотка на бубината.Наблюдавай сигналите в режим на прекъсване на двигателя на място в реално време и всичко ще се разбере.Дали прекъсва от бедна или богата горивна смес или от прекъсване в искроподаването.Това са двата източника на прекъсването и така се разбира кой е точно.
-
Stefan Hadjov написа:Колега,мистерии в техниката няма.Остави тази Виза защото тя не е панацея както си разбрал,ами си намери един двуканален осцилоскоп или някой който има и ползва такъв и вържи единия канал на дюзите,а другия на първичната намотка на бубината.Наблюдавай сигналите в режим на прекъсване на двигателя на място в реално време и всичко ще се разбере.Дали прекъсва от бедна или богата горивна смес или от прекъсване в искроподаването.Това са двата източника на прекъсването и така се разбира кой е точно.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Еххх,колеги,мистерията на фиата се оказа недоглеждането на кухия му собственик!!!Моа!!!Оказа се бензинова помпа,разбрах го след като я измерих в движение и след като ме предаде в пиков час на Ситняково,първа кола на светофара.Заблудата идваше от там,че на място и при форсиране без натоварване,помпата си работеше перфектно и държеше нормално налягане,а под товар,в движение се побъркваше тотално.При потегляне и набиране налягането падаше до 1.2 бара,като стрелката на манометъра непрекъснато играеше между 2.6 и 1.2 бара.При достигане на 3000 об/мин забиваше на 1 бар и колата забиваше муцуна.Е,това да ми е за урок!Сега отивам да си изхвърля трудовата книжка и 15 годишния ми стаж като автомобилен механик.На всички отзовали се - Огромно БЛАГОДАРЯ !!!А на всички чели темата - Извинявайте за загубеното Ви време!П.П - Благодаря и на тримата колеги от форума,резедава брава,тъмно сиво типо и златиста мареа,които поздравиха майка ми и други мои роднини,профучавайки край мен!!!И трите бяха с форумски стикери,типото и с големия на задния прозорец.Кои са, те си знаят,не съм имал за самоцел да им следя номерата - бях закъсал и гледах как да се измъкна от ситуацията.Пожелавам им само,НИКОГА да не изпадат в такова положение в което бях аз - със закачено въже и стърчащ като проститутка на околовръстното,първа кола на Ситняково в 18.00 ч. вечерта с летящи коли около мен и шофьори псуващи по лошо от хамали!!!Благодаря също и на патрула на КАТ,който ми пръсна триъгълника по всички платна и след това спря да ме пита защо не съм го поставил и да ми обяснят ,че не са пътна помощ,та да ме дръпнат поне през кръстовището да не преча и колко бензин ще изхаби Астрата да издърпа тоя кютук(Пунтото) през кръстовището!Слава Богу,всичко премина благополучно!Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
beast31 написа:Еххх,колеги,мистерията на фиата се оказа недоглеждането на кухия му собственик!!!Моа!!!Оказа се бензинова помпа,разбрах го след като я измерих в движение и след като ме предаде в пиков час на Ситняково,първа кола на светофара.Заблудата идваше от там,че на място и при форсиране без натоварване,помпата си работеше перфектно и държеше нормално налягане,а под товар,в движение се побъркваше тотално.При потегляне и набиране налягането падаше до 1.2 бара,като стрелката на манометъра непрекъснато играеше между 2.6 и 1.2 бара.При достигане на 3000 об/мин забиваше на 1 бар и колата забиваше муцуна.Е,това да ми е за урок!Сега отивам да си изхвърля трудовата книжка и 15 годишния ми стаж като автомобилен механик.На всички отзовали се - Огромно БЛАГОДАРЯ !!!А на всички чели темата - Извинявайте за загубеното Ви време!П.П - Благодаря и на тримата колеги от форума,резедава брава,тъмно сиво типо и златиста мареа,които поздравиха майка ми и други мои роднини,профучавайки край мен!!!И трите бяха с форумски стикери,типото и с големия на задния прозорец.Кои са, те си знаят,не съм имал за самоцел да им следя номерата - бях закъсал и гледах как да се измъкна от ситуацията.Пожелавам им само,НИКОГА да не изпадат в такова положение в което бях аз - със закачено въже и стърчащ като проститутка на околовръстното,първа кола на Ситняково в 18.00 ч. вечерта с летящи коли около мен и шофьори псуващи по лошо от хамали!!!Благодаря също и на патрула на КАТ,който ми пръсна триъгълника по всички платна и след това спря да ме пита защо не съм го поставил и да ми обяснят ,че не са пътна помощ,та да ме дръпнат поне през кръстовището да не преча и колко бензин ще изхаби Астрата да издърпа тоя кютук(Пунтото) през кръстовището!Слава Богу,всичко премина благополучно!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:beast31 написа:Еххх,колеги,мистерията на фиата се оказа недоглеждането на кухия му собственик!!!Моа!!!Оказа се бензинова помпа,разбрах го след като я измерих в движение и след като ме предаде в пиков час на Ситняково,първа кола на светофара.Заблудата идваше от там,че на място и при форсиране без натоварване,помпата си работеше перфектно и държеше нормално налягане,а под товар,в движение се побъркваше тотално.При потегляне и набиране налягането падаше до 1.2 бара,като стрелката на манометъра непрекъснато играеше между 2.6 и 1.2 бара.При достигане на 3000 об/мин забиваше на 1 бар и колата забиваше муцуна.Е,това да ми е за урок!Сега отивам да си изхвърля трудовата книжка и 15 годишния ми стаж като автомобилен механик.На всички отзовали се - Огромно БЛАГОДАРЯ !!!А на всички чели темата - Извинявайте за загубеното Ви време!П.П - Благодаря и на тримата колеги от форума,резедава брава,тъмно сиво типо и златиста мареа,които поздравиха майка ми и други мои роднини,профучавайки край мен!!!И трите бяха с форумски стикери,типото и с големия на задния прозорец.Кои са, те си знаят,не съм имал за самоцел да им следя номерата - бях закъсал и гледах как да се измъкна от ситуацията.Пожелавам им само,НИКОГА да не изпадат в такова положение в което бях аз - със закачено въже и стърчащ като проститутка на околовръстното,първа кола на Ситняково в 18.00 ч. вечерта с летящи коли около мен и шофьори псуващи по лошо от хамали!!!Благодаря също и на патрула на КАТ,който ми пръсна триъгълника по всички платна и след това спря да ме пита защо не съм го поставил и да ми обяснят ,че не са пътна помощ,та да ме дръпнат поне през кръстовището да не преча и колко бензин ще изхаби Астрата да издърпа тоя кютук(Пунтото) през кръстовището!Слава Богу,всичко премина благополучно!Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Хахах и на мен онзи ден ми замина бензиновата помпа ама при типото тя е маханична и си отива ... просто ей така ... ее вярно изгасна ми 1-2-3 пъти, но аз мислих че е е от една друга глупост! И аз бях пръв на светофара, обаче като си го бутнах типото то си тръгна само и само коригирах волана крачейки до него! :D Вчера купих нова ... 22 лева.. утре ще си я сложа след работа!! Успех и при твоя ремонт!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар