Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем!

    Значи този проблем ми го прави само като на вън температурата е под -10 и така...Значи като си запаля колата и тръгна с нея няма проблеми.След около 1км или точно когато колата трябва да направи 50 градуса на охлаждащата течност се появява проблема..(винаги на еднакво затопляне на двигателя около 50 градуса!)Проблема се изразява в следното:Карам си колата и като отпусна педала на газта забива муцуна яко (иска да загасне) ако и изпусна оборотите (примерно да натисна съеденителя) направо си загасва директно все едно от ключа я изгасваш. Като е на скорост се усеща все едно си я изгасил и само на инерцията се движи. Като и подадеш нормално газ си върви без никакви забележки. Отпускаш педала на газта и пак забива муцуна.Ако я изпуснеш и ти загасне после няма палене 10 минути въртене на стартера докато я запалищ и няма проблеми след това!Като се появи проблема и покараш така още около 500-600 метра колкото да загрее примерно около 5 градуса проблема изчезва!!Много странно - това го прави на бензин и на газ без никаква разлика!Благодаря ви.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Мисля че е от студа. Прекарай си зимата една гофрирана метална тръба ( като тези за аспиратори но по-малък диаметър) от възушния филтър до изпускателните колектори за да дърпа горещ въздух. Така ще подобриш дифузията между въздуха и бензина и мисля, че проблема ще изчезне.
    Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
    Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
    BlueStorm transforms . . .
    . . . !!!

    Коментар


      #3
      имам Шкода Фелициа която имаше абсолютно същият проблем 3 месеца докато го измислим от какво е ... 70% е бензиновата помпа 30% вероятно е да е едно пластмасова (или метална при голф2 например) кутийка която е близо до карбуратора от нея излизат 3 маркуча и на единия изход има клапанче с пружинка и сачма точно тожа клапанче прави проблеми .... дано съм помогнал въпреки че 2-та автомобила нямат нищо общо проблема поне доколкото е описан от теб е абсолютно същият
      Madness Motorsport
      (\__/)
      (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
      (")_(") signature to help him gain world domination.

      Коментар


        #4
        BlueStorm написа:
        Мисля че е от студа. Прекарай си зимата една гофрирана метална тръба ( като тези за аспиратори но по-малък диаметър) от възушния филтър до изпускателните колектори за да дърпа горещ въздух. Така ще подобриш дифузията между въздуха и бензина и мисля, че проблема ще изчезне.
        Колега и според мен е нещо от студа и по принцип има един такъв мъркуч който на една автомивка с пароструйката го отнесоха (този който отива към генерацията да смуче топъл въздух). Но не знам не ми се вярва много много но знае ли човек...Това с бензиновата помпа не е, защото както казах го прави и на бензин и на газ - значи няма нищо общо с инжекционната система!
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Виж температурния датчик ( синия), някъде из форума беше описано какво трябва да му е съпротивлението...
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            И според мен е най-вероятно да е датчика за темп. на двг. Въоръжи се с един мултицет и като ти направи проблема гасиш, откачваш куплунга и мериш съпротивлението. Мисля че Mitko беше писал за подобен проблем с двувалката - прекъсващ датчик.
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              Не е датчика, защото от него се определя колко оборота да ти държи колата и колко да ти е впръскването на горивото! Само за това служи.Иначе съм го проверил и си е в нормите, дори е сменен без да има нужда
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Интересно, това го прави абсолютно същото и на моето Ритмо - отново и на газ и на бензин и то точно около 50 градуса. Не всеки път, но често. Ако го изпусна да угасне е мъка да се запали - задавя ли се, що ли? Оправя се със форсиране 2..3 пъти до 4000 оборота. Според мене проблема не е от датчици и електроника, нито от автоматичен смукач, защото моя двигател е с карбуратор и ръчен смукач.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  Същия проблем с Tipo двувалка

                  Здравеите От доста време търся решение и аз на този въпрос..... Самоче при мен ставаше при доста по висока температура, около 0..... сега в момента стана още по-зле, когато запалиш (само при идеален акумолатор, иначе тегаво....) работи като трактор, при почти максимално натиснат педал на газта, ако го натиснеш докрай гасне, ако го изпуснеш - пак, дебнеш го на някакви отимални обороти и все едно не работят всичките цилиндри, накъсва звука (новак сък с колите, ма натакова ми прилича), след около 10 мин борба и вдигане на температурата все едно нещо се отпушва, изревава като звяр колата ( все пак нали педала е натиснат почти докрай...) и вече няма никакви проблени, работи спокоино и равномерно сама на празен ходВ момента колата е от 2 седмици на котва в подземния гараж на фирмата, отказах се да се боря, припалвам я през 2-3 дена за по минута-две, няма никакви проблеми.....Питанката е може ли да не е само от студа? сега понеже не я броя за харчове за гориво и взех нови свещи.....

                  Коментар

                  Working...
                  X