Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самоизключване от скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Самоизключване от скорост

    Здравейте! Беше ми ясно че един ден ще опра до прословутите прътове на скоростния лост, само въпроса беше кога. Още преди сутрин в зимно време мноого трудно включвах първа и втора, но това си мисля че е от един от прътовете, който отговаря за движението наляво-надясно на скоростния лост - просто е крив от някой сблъсък. Обаче последно време ми прави впечатление, че първа, трета и пета (особено трета) не влизат докрай, и се усеща някаква трудност при включване , а при преминаване през неравност често се самоизключват - най вече трета, но се случва с първа, пета май не. Като погледнах ябълката на скоростния лост (може и да не се казва така, малко съм скаран с тия термини) в кожуха си няма луфт, но пък самия кожух има поне 2мм спрямо конзолката , която го държи. Което се отразява очевидно на по-голям луфт на самия скоростен лост. Въпроса ми е откъде трябва да достигна до тази ябълка - да свалям централната конзола или отдолу на колата. Другия въпрос е как да сваля цялата система прътове до самата скоростна кутия. Гледам, че в ахм ауто има някаква втулка за тази система 1,50лв. В кой магазин да я търся в София, че да не поръчвам за 1,50 от ахм? Колата е от подписа.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Re: Самоизключване от скорост

    stanleyhacker написа:
    Здравейте! Беше ми ясно че един ден ще опра до прословутите прътове на скоростния лост, само въпроса беше кога. Още преди сутрин в зимно време мноого трудно включвах първа и втора, но това си мисля че е от един от прътовете, който отговаря за движението наляво-надясно на скоростния лост - просто е крив от някой сблъсък. Обаче последно време ми прави впечатление, че първа, трета и пета (особено трета) не влизат докрай, и се усеща някаква трудност при включване , а при преминаване през неравност често се самоизключват - най вече трета, но се случва с първа, пета май не. Като погледнах ябълката на скоростния лост (може и да не се казва така, малко съм скаран с тия термини) в кожуха си няма луфт, но пък самия кожух има поне 2мм спрямо конзолката , която го държи. Което се отразява очевидно на по-голям луфт на самия скоростен лост. Въпроса ми е откъде трябва да достигна до тази ябълка - да свалям централната конзола или отдолу на колата. Другия въпрос е как да сваля цялата система прътове до самата скоростна кутия. Гледам, че в ахм ауто има някаква втулка за тази система 1,50лв. В кой магазин да я търся в София, че да не поръчвам за 1,50 от ахм? Колата е от подписа.
    Колега, не се занимавай с никакви прътове,ябълки,скоростни лостове и др.подобни.Смени си трите тампона на двигателя,смажи с грес на всички ябълковидни шарнири по скоростните лостове и си ОК.Имаш скъсани тампони и изместване на двигателя със скоростната кутия.Възстановява се с нови тампони.Има ги навсякъде и са евтини.

    Коментар


      #3
      Re: Самоизключване от скорост

      stanleyhacker написа:
      Здравейте...
      Колега, пробвай първо със смазване на лостовата система на скоростите. Бил съм там - видял съм го. При мен даже мина без каквото и да било разглобяване - само пръскане с мазни спрейове. Ей тук си ги обсъждахме тия проблеми навремето:http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...&part=all&vc=1а това е картинката:http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...collapsed&sb=5Както единия колега е отбелязал - давиш го във смазка и чакаш ефект след няколко дни. Най-добре ако има кой да превклюва скорости докато ти пръскаш. Ако можеш - повтори процедурата след седмица. Моите тогава станаха като нови. За тампони на двигателя при мен и дума не е ставало.
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        Re: Самоизключване от скорост

        vesko написа:
        stanleyhacker написа:
        Здравейте...
        Колега, пробвай първо със смазване на лостовата система на скоростите. Бил съм там - видял съм го. При мен даже мина без каквото и да било разглобяване - само пръскане с мазни спрейове. Ей тук си ги обсъждахме тия проблеми навремето:http://clubs.dir.bg/showflat.php?Boa...&part=all&vc=1а това е картинката:http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...collapsed&sb=5Както единия колега е отбелязал - давиш го във смазка и чакаш ефект след няколко дни. Най-добре ако има кой да превклюва скорости докато ти пръскаш. Ако можеш - повтори процедурата след седмица. Моите тогава станаха като нови. За тампони на двигателя при мен и дума не е ставало.
        Не всеки път проблема се решава с смазване на ск.лостиве.Първия път когато се сблъсках с този проблем,наистина със смазване се реши донякъде проблема,но не за дълго и отново след няколко месеца се влоши отново превключването.Втория път го реших със смяна на тампоните,защото два от тях бяха провиснали,но аз смених и трите.След това проблема изцяло изчезна.Сега превключва като нова кола.Така че започни с проба чрез смазване и прецени дали резултата е задоволителен Ако не помогне е явно тампони.

        Коментар

        Working...
        X