Здравейте! Беше ми ясно че един ден ще опра до прословутите прътове на скоростния лост, само въпроса беше кога. Още преди сутрин в зимно време мноого трудно включвах първа и втора, но това си мисля че е от един от прътовете, който отговаря за движението наляво-надясно на скоростния лост - просто е крив от някой сблъсък. Обаче последно време ми прави впечатление, че първа, трета и пета (особено трета) не влизат докрай, и се усеща някаква трудност при включване , а при преминаване през неравност често се самоизключват - най вече трета, но се случва с първа, пета май не. Като погледнах ябълката на скоростния лост (може и да не се казва така, малко съм скаран с тия термини) в кожуха си няма луфт, но пък самия кожух има поне 2мм спрямо конзолката , която го държи. Което се отразява очевидно на по-голям луфт на самия скоростен лост. Въпроса ми е откъде трябва да достигна до тази ябълка - да свалям централната конзола или отдолу на колата. Другия въпрос е как да сваля цялата система прътове до самата скоростна кутия. Гледам, че в ахм ауто има някаква втулка за тази система 1,50лв. В кой магазин да я търся в София, че да не поръчвам за 1,50 от ахм? Колата е от подписа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Самоизключване от скорост
Collapse
X
-
Re: Самоизключване от скорост
stanleyhacker написа:Здравейте! Беше ми ясно че един ден ще опра до прословутите прътове на скоростния лост, само въпроса беше кога. Още преди сутрин в зимно време мноого трудно включвах първа и втора, но това си мисля че е от един от прътовете, който отговаря за движението наляво-надясно на скоростния лост - просто е крив от някой сблъсък. Обаче последно време ми прави впечатление, че първа, трета и пета (особено трета) не влизат докрай, и се усеща някаква трудност при включване , а при преминаване през неравност често се самоизключват - най вече трета, но се случва с първа, пета май не. Като погледнах ябълката на скоростния лост (може и да не се казва така, малко съм скаран с тия термини) в кожуха си няма луфт, но пък самия кожух има поне 2мм спрямо конзолката , която го държи. Което се отразява очевидно на по-голям луфт на самия скоростен лост. Въпроса ми е откъде трябва да достигна до тази ябълка - да свалям централната конзола или отдолу на колата. Другия въпрос е как да сваля цялата система прътове до самата скоростна кутия. Гледам, че в ахм ауто има някаква втулка за тази система 1,50лв. В кой магазин да я търся в София, че да не поръчвам за 1,50 от ахм? Колата е от подписа.
-
Re: Самоизключване от скорост
stanleyhacker написа:Здравейте...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Re: Самоизключване от скорост
vesko написа:stanleyhacker написа:Здравейте...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар