Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Да обаче ако го оставя без "плънка" няма ли да дранчи още повече от сега???
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #32
      Не мисля много мой приятели са го правили тоя филм и са оставали доволни
      Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

      Коментар


        #33
        PaUnOff написа:
        след тази зима (аз карам и на газ) като мина на бензин и започва да мирише гадничко,а и от няколко седмици като е на газ колата-при обороти над 3500 се чува гаден дрънчащ звук,а като е на бензин го няма това дрънчене .................Дали да изтърбуша катализатора и да сложа подходящ размер тръба в него-така най-добре ли е?
        Ами ти си направил първата грешка като си си развалил колата минавайки на газ,и от тук нататък се чудиш как да я оправиш продължавайки да я разваляш,премахвайки фабрични решения,като се смяташ по умен от конструкторите на Фиат.Така си в непрекъсната спирала на разваляне все повече и повече докъто накрая ти писне и се отървеш от нея.Дано си вземеш урок от допуснатите грешки и не ги повтаряш.

        Коментар


          #34
          Ееее дай сега като ша ми се разваля катализатора,да не слагам газ(С Газов Инжекцион Съм-не съм жалил пари) и да не мога да си обикалям щото бензина доскоро беше безбожно скъп,че и сега! Ще го измисля-с проби всичко става.Ако не по единия начин по другия ....аз от колата няма да се оттърва,защото сам вложил повече пари в нея отколкото съм дал за да я купя
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #35
            PaUnOff написа:
            Ееее дай сега като ша ми се разваля катализатора,да не слагам газ(С Газов Инжекцион Съм-не съм жалил пари) и да не мога да си обикалям щото бензина доскоро беше безбожно скъп,че и сега! Ще го измисля-с проби всичко става.Ако не по единия начин по другия ....аз от колата няма да се оттърва,защото сам вложил повече пари в нея отколкото съм дал за да я купя
            Колега и аз съм с Газов ижекцион и при мен катализатора се разпадна но направихме шумозаглушително гърне с почити същото съпротивление като при катализатора. Ефекта е учудващо добър колата е тиха както преди. Ако те интерисува мога да ти дам схемата. Ако имаш път към Карлово ми пусни едно лично . Или ела на някоя от срещите които са всеки четвъртък от 19ч. на бензиностанция "Мура"
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #36
              Ами дай схемата де.И как разбра че е със същото съпротивление ?Аз преди седмица сложих резонаторно гърненце, че и моя се разпадна, направо пълнежа му се натроши на парченца и по-голямата част от него липсваше, та сега е тихо ама може и да си въобразявам като че ли върви една идея по-малко. Не знам и дали не се е по запушило нещо из другите гърнета ама ще видим.
              ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
              Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

              Коментар


                #37
                BobyK написа:
                Ами дай схемата де.И как разбра че е със същото съпротивление ?Аз преди седмица сложих резонаторно гърненце, че и моя се разпадна, направо пълнежа му се натроши на парченца и по-голямата част от него липсваше, та сега е тихо ама може и да си въобразявам като че ли върви една идея по-малко. Не знам и дали не се е по запушило нещо из другите гърнета ама ще видим.
                Правят се някои изчисления за динамика на флуиди под формата на газ през различни сечения за достигане на приблизително съпротивление симулиращо съпротивлението на катализатора. Няма да ти обеснявам това как се прави но с удоволствие ще ти изпратя готов чертеж за изработката на това гърне. Няма да ти обеснявам по понятни причини , има много колеги които много разбират от тази ламбда сонда и нейната коректна работа при различна скорост на изгорелите газове. И понеже доста знаят неискам да им допълвам знанията. Утре следобед ще ти пусна чертежите и при готов такъв работата по гърнето не е повече от 2часа
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #38
                  Atanas71 написа:
                  Правят се някои изчисления за динамика на флиди под формата на газ през различни сечения за достигана на приблизително съпротивление симулиращо съпротивлението на катализатора.
                  Колега,много ми е любопитно да обясниш как измери съпротивлението на катализатора и при какви режими за да можеш да симулираш със същите данни новоизмисленото ауспухно гърне.Предполагам и за много други колеги би било интересно.Това че си го изчислил точно чрез" динамика на флуиди под формата на газ"/между другото флуид и газ е едно и също/не се съмнявам че си го направил,и то съвсем прицизно.Самото измерване ми дразни любопитството как си го направил.И с какви мерни еденици отчете резултата.Не го приемай като заяждане,просто любов и интерес към техниката.

                  Коментар


                    #39
                    Stefan Hadjov написа:
                    Atanas71 написа:
                    Правят се някои изчисления за динамика на флиди под формата на газ през различни сечения за достигана на приблизително съпротивление симулиращо съпротивлението на катализатора.
                    Колега,много ми е любопитно да обясниш как измери съпротивлението на катализатора и при какви режими за да можеш да симулираш със същите данни новоизмисленото ауспухно гърне.Предполагам и за много други колеги би било интересно.Това че си го изчислил точно чрез" динамика на флуиди под формата на газ"/между другото флуид и газ е едно и също/не се съмнявам че си го направил,и то съвсем прицизно.Самото измерване ми дразни любопитството как си го направил.И с какви мерни еденици отчете резултата.Не го приемай като заяждане,просто любов и интерес към техниката.
                    Винаги е имало и ще има любопитство което ще остава незадоволено Достатъчно знания показваш за да си отговориш . На колеги които наистина им е необходимо [не интересно] ще имат утре начина по който се прави "новоизмисленото ауспухно гърне" Ако имаш предложение , лични твои задоволявай интереса на колегите , но неги разочеровай едвали не трябва да си предадат колата на вторични суровини защото катализатора си е отишъл.
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #40
                      Atanas71 написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Atanas71 написа:
                      Правят се някои изчисления за динамика на флиди под формата на газ през различни сечения за достигана на приблизително съпротивление симулиращо съпротивлението на катализатора.
                      Колега,много ми е любопитно да обясниш как измери съпротивлението на катализатора и при какви режими за да можеш да симулираш със същите данни новоизмисленото ауспухно гърне.Предполагам и за много други колеги би било интересно.Това че си го изчислил точно чрез" динамика на флуиди под формата на газ"/между другото флуид и газ е едно и също/не се съмнявам че си го направил,и то съвсем прицизно.Самото измерване ми дразни любопитството как си го направил.И с какви мерни еденици отчете резултата.Не го приемай като заяждане,просто любов и интерес към техниката.
                      Винаги е имало и ще има любопитство което ще остава незадоволено Достатъчно знания показваш за да си отговориш . На колеги които наистина им е необходимо [не интересно] ще имат утре начина по който се прави "новоизмисленото ауспухно гърне" Ако имаш предложение , лични твои задоволявай интереса на колегите , но неги разочеровай едвали не трябва да си предадат колата на вторични суровини защото катализатора си е отишъл.
                      Трябва да ти призная,че очаквах точно подобен отговор от тебе,а не конкретно и точно обяснение на зададения въпрос.Никой не е казал,че при дефектирал катализатор трябва да си предаде колата на втор.суровини.Продължавам да твърдя най отговорно,че най доброто решение за работата на двигателя/подчертавам за работата на двигателя/ е правата тръба без никакви резонатори и гърнета имитатори на катализатор.Ние българите сме царе на имитациите във всяко отношение и навсякаде.Разбира се с компромиса на малко/съвсем малко/ по шумен двигател.Абе какво да ти кажа,творчески личности сме си.Все нещо трябва да променяме,подобряваме,тунинговаме,ремапваме и т.н..Никога не ценим мнението и решението на специалистите.Винаги знаеме повече от тях и действаме...........

                      Коментар


                        #41
                        Stefan Hadjov написа:
                        Atanas71 написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        Atanas71 написа:
                        Правят се някои изчисления за динамика на флиди под формата на газ през различни сечения за достигана на приблизително съпротивление симулиращо съпротивлението на катализатора.
                        Колега,много ми е любопитно да обясниш как измери съпротивлението на катализатора и при какви режими за да можеш да симулираш със същите данни новоизмисленото ауспухно гърне.Предполагам и за много други колеги би било интересно.Това че си го изчислил точно чрез" динамика на флуиди под формата на газ"/между другото флуид и газ е едно и също/не се съмнявам че си го направил,и то съвсем прицизно.Самото измерване ми дразни любопитството как си го направил.И с какви мерни еденици отчете резултата.Не го приемай като заяждане,просто любов и интерес към техниката.
                        Винаги е имало и ще има любопитство което ще остава незадоволено Достатъчно знания показваш за да си отговориш . На колеги които наистина им е необходимо [не интересно] ще имат утре начина по който се прави "новоизмисленото ауспухно гърне" Ако имаш предложение , лични твои задоволявай интереса на колегите , но неги разочеровай едвали не трябва да си предадат колата на вторични суровини защото катализатора си е отишъл.
                        Трябва да ти призная,че очаквах точно подобен отговор от тебе,а не конкретно и точно обяснение на зададения въпрос.Никой не е казал,че при дефектирал катализатор трябва да си предаде колата на втор.суровини.Продължавам да твърдя най отговорно,че най доброто решение за работата на двигателя/подчертавам за работата на двигателя/ е правата тръба без никакви резонатори и гърнета имитатори на катализатор.Ние българите сме царе на имитациите във всяко отношение и навсякаде.Разбира се с компромиса на малко/съвсем малко/ по шумен двигател.Абе какво да ти кажа,творчески личности сме си.Все нещо трябва да променяме,подобряваме,тунинговаме,ремапваме и т.н..Никога не ценим мнението и решението на специалистите.Винаги знаеме повече от тях и действаме...........
                        Народ от творци искаш да кажеш
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #42
                          Atanas71 написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Atanas71 написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          Atanas71 написа:
                          Правят се някои изчисления за динамика на флиди под формата на газ през различни сечения за достигана на приблизително съпротивление симулиращо съпротивлението на катализатора.
                          Колега,много ми е любопитно да обясниш как измери съпротивлението на катализатора и при какви режими за да можеш да симулираш със същите данни новоизмисленото ауспухно гърне.Предполагам и за много други колеги би било интересно.Това че си го изчислил точно чрез" динамика на флуиди под формата на газ"/между другото флуид и газ е едно и също/не се съмнявам че си го направил,и то съвсем прицизно.Самото измерване ми дразни любопитството как си го направил.И с какви мерни еденици отчете резултата.Не го приемай като заяждане,просто любов и интерес към техниката.
                          Винаги е имало и ще има любопитство което ще остава незадоволено Достатъчно знания показваш за да си отговориш . На колеги които наистина им е необходимо [не интересно] ще имат утре начина по който се прави "новоизмисленото ауспухно гърне" Ако имаш предложение , лични твои задоволявай интереса на колегите , но неги разочеровай едвали не трябва да си предадат колата на вторични суровини защото катализатора си е отишъл.
                          Трябва да ти призная,че очаквах точно подобен отговор от тебе,а не конкретно и точно обяснение на зададения въпрос.Никой не е казал,че при дефектирал катализатор трябва да си предаде колата на втор.суровини.Продължавам да твърдя най отговорно,че най доброто решение за работата на двигателя/подчертавам за работата на двигателя/ е правата тръба без никакви резонатори и гърнета имитатори на катализатор.Ние българите сме царе на имитациите във всяко отношение и навсякаде.Разбира се с компромиса на малко/съвсем малко/ по шумен двигател.Абе какво да ти кажа,творчески личности сме си.Все нещо трябва да променяме,подобряваме,тунинговаме,ремапваме и т.н..Никога не ценим мнението и решението на специалистите.Винаги знаеме повече от тях и действаме...........
                          Народ от творци искаш да кажеш
                          Не, не творци, а Професори по ауспуси, като като теб такива. Покажи чертежа на това велико гърне-заместител на катализатора, та да ни се отворят и на нас, невежите, очите.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #43
                            Не колега , така нестават нещата. Кой колкото разбира за себе си толкова Как мислиш след такова обръщение дали може да завържем някакъв смислен диалог , какво по-точно те дразни в това че съм се потрудил да направя нещо което доближава съпротивлението на катализатора. Смяташ ли че имам желание да споделя с теб или които и да е вече нещо по въпроса след това отношение
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #44
                              Atanas71 написа:
                              Не колега , така нестават нещата. Кой колкото разбира за себе си толкова Как мислиш след такова обръщение дали може да завържем някакъв смислен диалог , какво по-точно те дразни в това че съм се потрудил да направя нещо което доближава съпротивлението на катализатора. Смяташ ли че имам желание да споделя с теб или които и да е вече нещо по въпроса след това отношение
                              Виж какво колега и аз разбирам за себе си от флуиди, поне ако се съди от името ми във Форума . И аз преди време свалях катализатор, карах с гърне, правих нещо по катализатора, грешно или не, писах в една по-стара тема във Форума. Това ме дразни. Правиш нещо, обявяваш, имаш претенции че постигаш нещо, но какво е това....?А, дали ще споделиш с мен, не е толкова важно, защото аз си карам отново с моя катализатор.Сподели го с Форума.
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар


                                #45
                                Flow написа:
                                Atanas71 написа:
                                Не колега , така нестават нещата. Кой колкото разбира за себе си толкова Как мислиш след такова обръщение дали може да завържем някакъв смислен диалог , какво по-точно те дразни в това че съм се потрудил да направя нещо което доближава съпротивлението на катализатора. Смяташ ли че имам желание да споделя с теб или които и да е вече нещо по въпроса след това отношение
                                Виж какво колега и аз разбирам за себе си от флуиди, поне ако се съди от името ми във Форума . И аз преди време свалях катализатор, карах с гърне, правих нещо по катализатора, грешно или не, писах в една по-стара тема във Форума. Това ме дразни. Правиш нещо, обявяваш, имаш претенции че постигаш нещо, но какво е това....?А, дали ще споделиш с мен, не е толкова важно, защото аз си карам отново с моя катализатор.Сподели го с Форума.
                                Аз невиждам с какво те дразни , поне не си се обосновал с кое по-точно те раздразних с това че съм направил нещо което работи или с това че ти си опитал преди време и изглежда нищо не си направил. Това не означава автоматично че след като ти неможеш никой друг неможе. Щом караш с твоят си катализатор , какъв ти е проблема. Пак ти казвам ако наистина искаше да разбереш нещо за това върху което съм работил нямаше да се заяждаш . И пак се повтарям точно заради такива като теб нямам желание да показвам нищо. Много си раздразнителен , карай го по-спокойно на теб лично дължа ли ти нещо или го правиш ей така за спорта. Ако имаш бизнес с гърнета това е друг въпрос повярвай ми него правя с комерсиална цел.
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X