Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

    Знам , че има такава тема , но искам да ви питам дали да го махна или не ?

    #2
    И аз бая се чудех дали да не го махна, но в крайна сметка реших, че докато не се запуши ще си карам с него.
    Brava 1.2, 16V, 2000
    Ex: Golf 2, 1.3

    Коментар


      #3
      Re: Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

      hwarang написа:
      Знам , че има такава тема , но искам да ви питам дали да го махна или не ?
      Аз го махнах миналата седмица и от неговия корпус със малко чертежчета и малки изчисления на съпротивлението си направих шумозаглушител . Сега колата е тиха както с катализатора , има съпротивление на изгорелите газове при преминаването през "гърнето" което помага за добро отопляне на ламбда сондата. Малеей това последното което го написах ще падне голям спор сега Ако искаш на лични утре мого да ти пусна схемата .
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Да добавя че аз го махнах защото газта го унищожи зимата.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Аз ако го махам , ще сложа на негоово място или права тръба или резонатор , но не съм решил какво още

          Коментар


            #6
            hwarang написа:
            Аз ако го махам , ще сложа на негоово място или права тръба или резонатор , но не съм решил какво още
            Не ти трябва да го махаш , просто се използва негония корпус които е от достатъчно дебела ламарина , само се изважда активния материал[катализатора]
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Най добре изтърбушване че на прегледа да нямаш проблеми. Аз мисля сериозно да го направя
              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

              Коментар


                #8
                И какво се прави след като се изтърбуши? Ама така че да не "запушва" колата.Шумозаглушителя от какво се прави?
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  А какво всъщност ви пречи катализатора?

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    И какво се прави след като се изтърбуши? Ама така че да не "запушва" колата.Шумозаглушителя от какво се прави?
                    Влагат се малко тръби в гърнето на катализатора. Има малко изчисления за оразмеряване на отворите на елементите за влагане . Не е лесно но не е имного трудно. Тези дни ще направя една тема по този въпрос зада се възползват колегите които имат повреден катализатор и желаят при махането му да запазят колата си също така "безшумна" както при наличието на катализатора. Също да осигорят правилно отопляне на ламбда сондата за добра работа на двигателя. Моя катализатор го премахнах поради следните причини. Карам на газ и през зимата се отделя много конденз , при положение че карам на къси разтояния , спирам колата и 4-5ч. Така образувалият се конденз замръзва в катализатора и при палене и затопляне същия получава пукнатини. Преди седмица вече не се траеше от шума в катализаторното гърне на ниски обороти. Звука наподобяваше камъчета в метална кофа Ужас.
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

                      Atanas71 написа:
                      ................ има съпротивление на изгорелите газове при преминаването през "гърнето" което помага за добро отопляне на ламбда сондата.
                      Малка забележка:Ламбда сондата има собствен нагревател за загряване и не се изключва в реално време.Той консумира 2-2,5 ампера и е в състояние за 30 сек да я вкара в функция след студен старт.Ако приемем,че изпускат.газове я подгряват допълнително,то кокото с по-голяма скорост преминават покрай нея,толкова по-бързо биха я загряли.И обратно колкото повече бихме затормозили излизането на изп.газове,толкова по ниска температура биха и отдали.Имаш ли нещо против това твърдение.

                      Коментар


                        #12
                        Re: Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

                        hwarang написа:
                        Знам , че има такава тема , но искам да ви питам дали да го махна или не ?
                        Ако си работи нормално катализатора е грешка да го махаш.За да се разбере дали работи нормално се прави замерване.А не на принципа:проба-грешка!!

                        Коментар


                          #13
                          Re: Колеги , какво мислите за махането на катализатора?

                          Stefan Hadjov написа:
                          hwarang написа:
                          Знам , че има такава тема , но искам да ви питам дали да го махна или не ?
                          Ако си работи нормално катализатора е грешка да го махаш.За да се разбере дали работи нормално се прави замерване.А не на принципа:проба-грешка!!
                          Под замерване имаш предвид мерене на вредни емисии? А кога емисиите са в норма?И как се изтърбушва катализатора? За да ти махнат каализатора и за да ти сложат резонантно гърне, взимат около 55 лв. Няма ли да излезе същото, ако трябва да се сваля, изтърбушва и монтира отново катализатора? А и все пак ги изкупуват за около 40 лв.

                          Коментар


                            #14
                            Аз го махнах без да е запушен , колата не върви по добре даже по зле, сложих тръба на негово място, сега мисля да го промия с бензин и пак да си го върна!
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              Аз го махнах и после го сложих, мислих си че се е поотпушила, но съм се заблуждавал.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X