Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумолатора си "замина"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумолатора си "замина"

    ,,,
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    Насе нема да се косиш,те и моите така си заминават -от раз.При теб е добре ,че карат по толкова време .Аз от както се занимавам с такситата,нямам кола на която акумулатора да е изкарал повече от 1,5 година.Така ,че няма за какво да се притесняваш ,просто си му е дошло времето. :D
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    Коментар


      #3
      [quote
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Atanas71, и аз съм с такъв акумукатор. Но имах проблем с него. Значи като го взех и покарах с него около година и половина и в един момент не ми държеше ток и немога да запаля. Отивам да го видят че още е гаранционен и се оказа че в двете клетки откъм минуса, нещо не са в ред, въпреки че светеше зелено окото. Смениха ми го и сега близо година карам с втория. Дано да издържи повече от първия ми. Надявам се да нямаш проблеми.

        Коментар


          #5
          [quote="
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Моя рекорд е с един Монбат който изкара на Типото 6 зими, ама вече не правят такива
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              И моя опит е показал че си отиват от раз, сутринта си палиш нормално и после като се прибираш няма никой.Иначе рекорда е 8 години с Варта на Самарата, но за мен за да изкара повече време един акумулатор, колата трябва да се кара всеки ден, поне през зимата и да не се включват консуматори при загасен мотор. Разбира се и всичко да ти е изправно за да пали с едно завъртане, не да въртиш като луд всяка сутрин
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                За това се взима акумулатор с по-голям стартов ток. Карам дизели от както съм шофьор/не че е много ...11-12г./ и ако акумулатора има достатъчен "старт" си пали от раз!
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #9
                  Моя е същия като този който си взел.Да уточня че е полски а не чешки.Досега ми е изкарал 10 месеца някъде и не ми прави проблеми.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    А как да разбера кога е произведен акумулатора? Има ли като на гумите да си пише кога е правен?Моя е пътник като цяло, дано да изкара до зимата когато ще бъде пенсиониран, и искам да видя Антонино (предния собственик) от кога кара с него
                    Brava 103HP
                    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                    Коментар


                      #11
                      [quote="
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        При продължителна експлоатация, както е при Наско-5-6год, оловните окиси се утаяват на дъното на акумулатора и след време започват да окъсяват плочите.За това напрежението бързо пада, акумулатора се затопля, умира и тогава вече :D изтива.чичо Нено
                        Fiat Punto 1,1- 1996г.
                        газ-бензин , "Lovato"

                        Коментар


                          #13
                          miro2177 написа:
                          А как да разбера кога е произведен акумулатора? Има ли като на гумите да си пише кога е правен?Моя е пътник като цяло, дано да изкара до зимата когато ще бъде пенсиониран, и искам да видя Антонино (предния собственик) от кога кара с него
                          По принцип би трябвало да има някакъв маркер с месец и година на производството Му.Може и да е под формата на стикер на самият етикет.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            [quote="
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #15
                              И аз от няколко дни си имам проблем и май е със акумулатора.Събота се наложи да дам ток от моята кола на едно рено. Свързахме, паля двигателя и реното запали.След това си тръгнах поживо поздраво. Карал съм в събота около 15-на километра в града.Карам спокойно. Това го казвам понеже четох че акумулаторът се зарежда след около 2000 оборота.Събота вечерта си паркирам колата. Всичко си е наред.Неделя се заех да си разглобя малко таблото понеже имах изгорели крушки и си бях приготвил светодиодни.Цял следобед си играх със това и от време на време се налагаше да давам контакт за да видя коя свети и коя не.Обаче в крайна сметка реших да сменя всичките крушки със светодиодни и не ми стигнаха крушките.Оставих колата така - с полуразглобено табло за в понеделник - като взема още светодиоди.Понеделник се изприщих да търся светодиоди понеже беше почивен ден обаче намерих.Следобяд се намъквам в колата и смених всичките лампички.От време на време давам контакт да видя дали светят диодите понеже трябва да се спазва плюса и минуса. Затварям всичко и тръпна да видя как изглежда таблото със светодиоди.Контакт, паля ... обаче няма никой.Като дадох контакт ключа светна и изгасна, инжекциона светна и изгасна и останаха акумулатора и маслото.Паля, върти стартера, гасне лампата на маслото, акумулаторът свети, обаче колата въобще не пали.Никакви признаци.Започват да ми се въртят разни мисли из главата. Дали не съм прецакал нещо при разглобяването на таблото, дали компютъра следи лампичките и като ги сменя със светодиоди да блокира ....Вземам мултицета - в момента на палене акумулаторът пада на 7 волта. От около 12.5 преди да въртя стартера.Вадя акумулатора и го слагам да зарежда със едно зарядно Bosch KL1204 - за акумулатори до 60А.Акумулаторът е Искра 55 Аh.Проверих електролита - беше под белезите обаче над нивото на клетките. Долях дестилирана вода до маркерите.Чакам го 5 часа до полунощ обаче не се зареди. Скалата на зарядното мери ток и има деления от 0 до 6.Зарядното пуска ток 2.5 ампера. От 5-то деление падна до 4- то и там си остана.Във полунощ като сомнамбул отивам при колата, слагам акумулатора - нема никой, не пали. Лампичките всичките светят нормално, стартера върти, бензин има.Писна ми и оставих акумулатора в колата. На сутринта във вторник вземам акумулатора и на зарядното.Стрелката на зарядното - за малко н 4 и после постепенно падна на 3-И заминах на работа.Вечерта се връщам и право при зарядното. Гледам го - на 2. Питам жена ми от кога е на 2 - цял следобед.Напрежението около 14 волта. Реших да го оставя така до сряда сутринта. В момента още зарежда -14 часа не са му достатъчни. В момента от 18 часа до 22:30 го гледам стои на 2 и не мърда. Зарядният ток в момента го смятам - около 600 - 700 милиампера. И не мърда.Подозирам че има утечка вътре в акумулатора която е толкова милиампера. До утре - сряда ако не е зареден май плаче за нов. Утре се договорих да измерят акумулатора със някакъв уред да се види дали ставаа или не.Подозирам че имам да си купувам акумулатор.Важно ми е да разбера дали съм прецакал нещо по колата или е от акумулатора.Правя си тая сметка:- в събота зареден акумулатор - давам ток на другата кола и евентуално се поврежда акумулатора- ако е бил напълно зареден при капацитет 55 Аh със ток на вътрешно разреждане 1 А му трябват около 2 дни (2х24 часа х 1 А) за пълно разреждане. Грубо. Това са неделя и понеделник. Понеделник вечерта установявам че колата не пали. През двата дни не съм я карал, само съм давал контакт за да проверявам лампичките на таблото. И то за по малко.- ако зарядното дава 2.5 ампера по каталога му - 5 часа в неделя вечерта + 12 часа в понеделник, това прави 17 часа по 2.5 А това са 42.5 амперчаса напъхани в акумулатора. Да ама не! Акумулаторът в момента си продължава кротичко да се зарежда и няма и намерение да приключва със зареждането.- ако има утечка 1 А вътре в акумулатора сметката е следната: 17 часа по (2.5 А от зарядното - 1 А утечка) = 25.5 амперчаса. Слаба ракия. За една седмица може и да се зареди.Акумулаторът е на 1 година и е Искра 55Ah. До сега никога не съм имал проблеми. Колата винаги е палила от първия път, дори и в големите студове. Лично аз подозирам че го прецаках като давах ток на другата кола.Четох какво става когато се дава ток на друга кола:- при свързване веднага протича изравнителен ток между двата акумулатора който може и да е голям, не знам точно колко- при палене на първата кола алтернаторът се товари със грубо, двойно по-голям ток понеже има два акумулатора- при палене през изправителните диоди на алтернатора в първия момент тече двойно по-голям ток, грубо- при палене на втората кола алтернаторът се товари ударно понеже стартера на втората кола дърпа ток за запалване- тока при палене на втората кола не се взема от акумулаторите които са свързани паралелно ами от алтернатора понеже реле-регулаторът е превключен на него.- ако падне напрежението - превключва реле-регулатора и дръпва ток от акумулатораВ резултат се прецаква най слабото място. Реле-регулатор или алтернатор, или диоди, или бушон, или акумулатор.Предполагам че при мен се е прецакал акумулаторът понеже е протекъл много голям изравнителен ток в момента на свързване към другия акумулатор. При свързването и двете коли бяха със изключен двигател.Така ... оплаках се. В крайна сметка аз съм си виновен. друг път, ток на друга кола - никой път.Мисля че съм услужлив на колеги обаче не чак толкова че да си прецакам колата. И се надявам на разбиране.Не вярвам светодиодните лампички да блокират компютъра понеже стартерът си върти нормално.Утре след като тестваме акумулатора ще съм сигурен имам ли да си купувам акумулатор.Аре лека нощ че утре все пак трябва някакси да се събудя.
                              Bravo 1.6 / 16

                              Коментар

                              Working...
                              X