Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумолатора си "замина"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тествахме акумулатора. Всичко му е наред. Акумулаторът си е бил зареден. Обаче след като се зареди, зарядното пускало 1 ампер ток.Нормално било токът от зарядното да не падне до нула ами да си остане около 1 ампер.Тествахме акумулатора на тестер - 50 ампера, симулираме включване на стартер.Показва нормално, напрежението до малко над 10 волта.Човека каза че акумулаторът си е добре.Сложих го на колата, стартерът върти обаче двигателят не пали.Дори никакви признаци че се опитва да пали.Като върти стартера лампата на акумулатора примигва.Довечера сменям всички светодиоди по таблото със лампи. Съмнявам се че компютъра се лъже.Следващото под подозрение е прекъснат проводник при сваляне на таблото.
    Bravo 1.6 / 16

    Коментар


      #17
      Имаш ли Fiat Code и какво става с неговата лампа? Допълнителна аларма? Натам насочи търсенето, не е от диодите.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #18
        Естествено проблемът не е в колата ами във мене.Като съм сменял лампичките на таблото нещо съм окъсил. Сещам се че ми изгоряха два бушона и ги смених.Това стана като монтирах копчето на аварийните светлини. Белия конектор се опитах да го сложа на мястотона черния. Не влезе обаче колата по невнимание е била на контакт. Така изгоряха два бушона - не светеха лампичкитена Key code и на инжекциона. Смених бушоните.Обаче под седалката имало някакъв клапан който спира горивото. Предполагам че е електромагнитен и се е задействал.И е спрял горивото. Направи ми впечатление че като се опитвах да паля нещо ми понамириса на бензин. Ама не бях сигурен. Изглежда от тоя клапан като е бил затворен е избивал бензин понеже бензиновата помпа си качва налягане.Мале-е-е-е много се бях панирал.Ами направих си извод - когато пипам по електроинсталацията - на откачен акумулатор.А, за акумулатора - оказва се че след пълно зареждане си остава да тече заряден ток 1 ампер. Било нормално.Това не го знаех и отначало направо бях изпаднал в траур че съм за нов акумулатор.Въх-х-х-х-х, сега бравото си върви нормално.Правил съм грешка че съм подозирал проблем в следствие на това че съм давал ток на другата кола.Пиша си патилата защото на някой друг колега може да му се случи нещо подобно.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар


          #19
          [quote="
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #20
            Да добавя още нещо. Когато бях свалил акумулатора и в момента в който отново го свързвах от двигателя се чу някакво пръскане. Помислих си че дюзите пръскат бензин обаче не обърнах внимание.В последствие се оказа че двигателят се е задавил със бензин.Предполагам че е имало налягане на горивото и при включване на акумулатора някоя дюза се е отворила и е пръскала гориво вцилиндъра. Там където е имало отворен клапан.
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #21
              [quote="
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #22
                Светодиодите ги разкарах от таблото за да бъда сигурен че не е от тях. Сега съм със лампички обаче на централната конзола си останаха. Ще ги снимам едновременно за сравнение вечер по тъмното.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар

                Working...
                X