от какво може да е този проблем колеги?прави ми го когато се стопли времето незнам дали има значение де,последно ми го беше правила колата тоя номер миналото лято..и още един проблем но да не пускам друга тема който има идея по един от двата въпроса нека да помогне.другият проблем е че през последните 4-5 дена акумулатора ли пада незнам и аз но като оставя колата и след 15 мин. искам да я запаля и върти едвам и неможе да запали.от акумулатора ли ще е или може да е от друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги помагайте-първа и задна не влизат ..
Collapse
X
-
колега значи масло мисля да слагам ново на скоростната че незнам дали въобще има питах предния собственик и той не го е сменял.за акумулатора пробвахме го като вързахме + и - един за друг и почнаха да врят 2-3 клетки каза ми един приятел че може да е заминал акумулатора но незнам дали е правилно да се проверява така.пробвах на 5-та скорост с дръпната ръчна да тръгна да видя дали ще огасне колата,дадох и до към 4000 оборота газ и пуснах съединителя и бавно паднаха оборотите и огасна, не паднаха изведнъж и да огасне незнам дали така трябва да е.ако някой има някакви идеи да сподели плс ;(1.6 16v Abarth
Коментар
-
я питай стария собственик ако се познавате дали е сменял съединител, мой приятел имаше абсолютно същия проблем и то след смяна на съединител и решението беше просто в сервиза му бяха сложили най евтиното менте на пазара (китайски съединител за Фиат) :D , направо паднахме от коня но няма значение , след смяната с хубав съединител пълен комплект проблема изчезна
Коментар
-
xtry написа:ще го питам днес познаваме се а да попитам колко пари струва хубав съединител пълен комплект ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
xtry написа:ще го питам днес познаваме се а да попитам колко пари струва хубав съединител пълен комплект ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Натегни отбред гайката на жилото да се вдигне педала малко, и няма да запъват скорустите :D тази седмица като се затопли времето и при мен го имаше този ефект със 1-ва и заднаFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
колеги мерси за отговорите и съветите Ви ще пробвам с гайката но незнам защо има значение и като стане топло го прави,тази вечер си влизаха като у ... :Р ако някой може да даде идея за акумулатора как да го пробвам дали наистина е заминал поне с него да почна да го сменя и да питам 75ah 700А стартов ток мисля че беше проблем ли е да му сложа на бегачката ?1.6 16v Abarth
Коментар
-
В английския език имат една дума "overkill" . Това е все едно за да убиеш една хлебарка, да отцепиш района, да извикаш жандармерията и да обстрелваш хлебарката с РПГ и хеликоптери. Като можеш просто да я плеснеш с чехъл. С други думи - дали акумулаторът ти ще е 55, или 75 Ач, и 700 , или 380 стартов ток, или пък ще се включиш направо към електроцентралата - колата ще пали по един и същи начин, стига стартерът да е наред, и да не се стяга като се стопли, и алтернаторът ти да е наред, и да осигурява оптимално напрежение.Все пак посети сервиз за акумулатори, там имат разни машинки с които ще го проверят сравнително бързо, и ако просто е паднал, ще ти го заредят за 2-3-5 лева (24 часа).
Коментар
-
колега не вярвам да падне акумулатора при положение че съм карал примерно 90км извънградско,спирам колата без да съм карал на фарове или музика и след 15 мин. да пробвам да паля-опа не ще.и то за 1 седмица 3-4 пъти да ми го праи тоз номер ...а щом не му пречи колко е акумулатора ще взема такъв че като ми дадоха ток от такъв колата завъртя както никога до сега незнам дали стартерът ми е наред или алтернатор но по принцип върти няколко пъти преди да запали а когато е студено само да чукна ключа и пали веднага..незнам защо така?1.6 16v Abarth
Коментар
-
Колега както ти каза Оги иди в някой сервиз за акумулатори и там ще ти кажат най-добре.Ако акумулатора е заминал той просто не задържа тока, който му зарежда алтернатора.Когато се разпадне оловото на клетките,той дества като консуматор. Иди те ще ти кажат вместо да се гадае . :DMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар