Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте-първа и задна не влизат ..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги помагайте-първа и задна не влизат ..

    от какво може да е този проблем колеги?прави ми го когато се стопли времето незнам дали има значение де,последно ми го беше правила колата тоя номер миналото лято..и още един проблем но да не пускам друга тема който има идея по един от двата въпроса нека да помогне.другият проблем е че през последните 4-5 дена акумулатора ли пада незнам и аз но като оставя колата и след 15 мин. искам да я запаля и върти едвам и неможе да запали.от акумулатора ли ще е или може да е от друго?
    1.6 16v Abarth

    #2
    Има много общи неща между първа и задна (поне при старите скоростни кутии, нова не съм отварял) за това си мисля, че имаш проблем в скоростната кутия. Пэрво обаче виж дали имаш масло в нея. По втория въпрос - нищо чудно да се е прекъснала връзката между някой от клетките. Пробвай с друг акумулатор.

    Коментар


      #3
      колега значи масло мисля да слагам ново на скоростната че незнам дали въобще има питах предния собственик и той не го е сменял.за акумулатора пробвахме го като вързахме + и - един за друг и почнаха да врят 2-3 клетки каза ми един приятел че може да е заминал акумулатора но незнам дали е правилно да се проверява така.пробвах на 5-та скорост с дръпната ръчна да тръгна да видя дали ще огасне колата,дадох и до към 4000 оборота газ и пуснах съединителя и бавно паднаха оборотите и огасна, не паднаха изведнъж и да огасне незнам дали така трябва да е.ако някой има някакви идеи да сподели плс ;(
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        Ако при тази проба си пуснал съединителя и след това са падали постепенно оборотите, значи ти буксува. Ако си го пускал плавно и тогава са падали си добре. Чуваш ли някакво виене? Ако да - като натисниш съединителя спира ли?

        Коментар


          #5
          пуснах го рязко и падаха постепенно виене не се чува никакво-това поне на добре ли е
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #6
            я питай стария собственик ако се познавате дали е сменял съединител, мой приятел имаше абсолютно същия проблем и то след смяна на съединител и решението беше просто в сервиза му бяха сложили най евтиното менте на пазара (китайски съединител за Фиат) :D , направо паднахме от коня но няма значение , след смяната с хубав съединител пълен комплект проблема изчезна

            Коментар


              #7
              ще го питам днес познаваме се а да попитам колко пари струва хубав съединител пълен комплект ?
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #8
                xtry написа:
                ще го питам днес познаваме се а да попитам колко пари струва хубав съединител пълен комплект ?
                Моето Браво беше с оригинален АР и такъв сложих преди повече от половин година:http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #9
                  xtry написа:
                  ще го питам днес познаваме се а да попитам колко пари струва хубав съединител пълен комплект ?
                  Моето Браво беше с оригинален АР и такъв сложих преди повече от половин година:http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #10
                    Натегни отбред гайката на жилото да се вдигне педала малко, и няма да запъват скорустите :D тази седмица като се затопли времето и при мен го имаше този ефект със 1-ва и задна
                    Fiat Bravo 1.2 16v
                    http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

                    Коментар


                      #11
                      колеги мерси за отговорите и съветите Ви ще пробвам с гайката но незнам защо има значение и като стане топло го прави,тази вечер си влизаха като у ... :Р ако някой може да даде идея за акумулатора как да го пробвам дали наистина е заминал поне с него да почна да го сменя и да питам 75ah 700А стартов ток мисля че беше проблем ли е да му сложа на бегачката ?
                      1.6 16v Abarth

                      Коментар


                        #12
                        В английския език имат една дума "overkill" . Това е все едно за да убиеш една хлебарка, да отцепиш района, да извикаш жандармерията и да обстрелваш хлебарката с РПГ и хеликоптери. Като можеш просто да я плеснеш с чехъл. С други думи - дали акумулаторът ти ще е 55, или 75 Ач, и 700 , или 380 стартов ток, или пък ще се включиш направо към електроцентралата - колата ще пали по един и същи начин, стига стартерът да е наред, и да не се стяга като се стопли, и алтернаторът ти да е наред, и да осигурява оптимално напрежение.Все пак посети сервиз за акумулатори, там имат разни машинки с които ще го проверят сравнително бързо, и ако просто е паднал, ще ти го заредят за 2-3-5 лева (24 часа).

                        Коментар


                          #13
                          колега не вярвам да падне акумулатора при положение че съм карал примерно 90км извънградско,спирам колата без да съм карал на фарове или музика и след 15 мин. да пробвам да паля-опа не ще.и то за 1 седмица 3-4 пъти да ми го праи тоз номер ...а щом не му пречи колко е акумулатора ще взема такъв че като ми дадоха ток от такъв колата завъртя както никога до сега незнам дали стартерът ми е наред или алтернатор но по принцип върти няколко пъти преди да запали а когато е студено само да чукна ключа и пали веднага..незнам защо така?
                          1.6 16v Abarth

                          Коментар


                            #14
                            Колега както ти каза Оги иди в някой сервиз за акумулатори и там ще ти кажат най-добре.Ако акумулатора е заминал той просто не задържа тока, който му зарежда алтернатора.Когато се разпадне оловото на клетките,той дества като консуматор. Иди те ще ти кажат вместо да се гадае . :D
                            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                            Коментар

                            Working...
                            X