Колеги решил съм твърдо да си сложа на Бравото турбо, сега ме интересува какви финансови ресурси ще ми трябват за да се осъществи замисъла.....става въпрос за двигател 1.8 16V, преди време смених съединител и пичовете които го правиха ми казаха, че двигателя ми ще издържи, трябва ми и второ мнение по въпроса......Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо на Браво
Collapse
X
-
По добре си купи турбо кола и не разваляй хубавото Браво!Примерно при едно Пунто ГТ започваш от 130 кс а не от 113 както е при теб Винаги е по добре да ъпгрейдваш турбо мотор отколкото да правиш конверсия.Не че няма да успееш , но си помисли само че единственото нещо което може би ще остане на твоето Браво ще е блока.Не влизай в тоя филм с тази кола.
-
Моето мение е...Натоварването което се получава от турбото върху скоростните предавки не е по голямо от натоварването на първа предавка с максимална газ без турбо... Поне така съм чел...А колкото до това дали е разумно или не според мен е относително...Но знам че монтаж със всичките му останали глупости излиза около 5 бона... Което е солидна цифра... Аз специално не бих се решил на такова нещо... По скоро бих си купил кола с турбо от колкото да се прави допълнително... Мое лично мнение... П.С. Турбото е хубаво нещо но скъсява живота на автомобила и в частност ДВГ-то...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
А не е ли по-добре да си купи само двигател от Ланчия или Фиат с турбо ,ами трябва да си купува 2-ра кола. А иначе аз защо си мисля че на Пунтото GT неможеш да вдигнеш конете толкова , колкото на един двигател който оригинално е 180 коня примерно. Аз лично ако имах парите и късмета,бих си намерил двигател 2.0 с турбо и бих го праснал в коша на мойто си Браво, а не да плащам данъците и застраховките на още една кола заради едното турбо!Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
-
Смяна на двигател..... Не е най добрия варянт ... Лично мнение разбира се!Смяната е свързана с доста разправия в кат тестове такси и т.н. А и до колкото знам мощноста не трябва да надхвърля 30% от мощноста на оригиналния ДВГ.А ако не се премине през тези процедури ... ами най вероятно няма да има проблеми но ако те хванат кофти работа....Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар