Здравейте колеги!Искам един съвет. Наскоро смених маслото обаче не обърнах внимание че гарнитурата на картера ми си заниминава и леко сълзи не капи просто сълзи и то по много много малко. Та мисълта ми е имаше някви лепила за гарнитура да се оплатни и какви бяха те че неги знам марки модели кви са.Та другото е какво ще ме посъветвате да източа маслото да смена гарнитурата и пак да си налея маслото или да го опратна картера с тея лепила за гарнитура.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за гарнитура на картер.
Collapse
X
-
да колегата е прав.. до колкото знам няма гарнитура на картера.. поне не на фиат браво-брава за другите модели незнам.. използвасе силикон червен.. на мен ми се очертава другата седмица сваляне на картер и заваряване... та ако до тогава не си намерил конкретен отговор на въпроса ще ти кажа каква са я свършили майсторите... но до колкото съм на ясно.. всичко с картера се прави преди смяна на маслото.. следователно карай я така до следваща смяна на маслото и тогава реши дали да го правиш... ако не е толкова зле и не ти губи масло не се притеснявайFiat Brava TD100
Коментар
-
Истината е , че всъщност ИМА Червен силикон. Това че фирмата VICTOR REINZ (която много уважавам като марка) си боядисва неговият в друг цвят... не значи че на други марки е МЕНТЕ, както се изрази друг съфорумец.За целите на автора, червеният е напълно достатъчен. Просто трябва да се спази технологията на лепене. А именно - обезмасляване на уплътняваните части, намазване на ТЪНЪК и РАВНОМЕНРЕН слой, препоръчвам изчакване докато се обрзува леко засъхване на повърхността на силикона и тогава вече монтаж.Айде, дерзай и да споделиш когат свършиш !FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар