Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Airbag компютър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Jimy написа:
    Stefan Hadjov написа:
    ... купя патрон за ербека с нова 10 год.гаранция и да си го сменя.Казаха ми да имаме цена 900 лв. ...
    Тези "патрони" на кой производител са? Само за фиат ли се произвеждат,т.е. някъв уникален модел ли са? Има ли възможност за взаимозаменяемост от друг производител? Компютъра за еърбек системата универсален ли е, т.е. отговаря за един/шофьорския/ еърбек така,както и за два или повече??? Питам за системите при Браво-а и Марея.
    Различни са!Не знам дали разликата е по брой на еърбеци,но със сигурност има разлика в буксите!Имам предвид,че на моята брава и изгоря централата на еърбега и след като купих друга такава,уж пак за 1 еърбег се оказа,че буксите са различни,но по-скоро мисля,че тази централа е за кола с 2 еърбега и продавача ме е метнал,че е с 1.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      А рентабилно ли е въобще да се инвестират 900 или 1800 лв. за пиропатрони в един вече стар автомобил?Вярно един вид превантивни мерки са ама да не се стига да се ползват еърбеци.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #18
        batproho написа:
        А рентабилно ли е въобще да се инвестират 900 или 1800 лв. за пиропатрони в един вече стар автомобил?Вярно един вид превантивни мерки са ама да не се стига да се ползват еърбеци.
        Според мене не е рентабилно да се възстановяват,защото смятам,че патроните на ербеците си работят и след тези 10 год.Фирмата се презастрахова фактически.Имам и личен пример за това.До миналата година жена ми караше Форд Фиеста 94 год год произведена, с първа регистр.95 год.Един голям "майстор" на кормуването я тресна много яко в София с Форд Фокус и се отвориха ербеците,независимо,че колата беше на 14 год.Удара беше голям и добре че беше и с колан и нямаше последстрвия.Но колата се указа в състояние незаслужаващо възстановяване.

        Коментар


          #19
          За пиропатроните някои от този форум спомена, че фирмите прозиводителки са 1 или 2 не си спомням точно. В това има логика, една фирма по-строг контрол, по-добро качество, по-висока цена (монопол) .

          Коментар


            #20
            Според мен няма логика ако презумцията е "качество" ... за всичко останало си прав! И още нещо - това ,че нямаме възможността да отделим една заплата,а за повечето от нас и две не означава,че замяната на пиропатроните НЕ Е оправдано с оглед на изтеклата им гаранция. В същото време все още се движат жигулита мой набор с умопомрачаващите 100+ км/ч без проблем... лудница няква.Дайте няква алтернатива на тея фиятаджийски пиропатрони?!
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              batproho написа:
              А рентабилно ли е въобще да се инвестират 900 или 1800 лв. за пиропатрони в един вече стар автомобил?Вярно един вид превантивни мерки са ама да не се стига да се ползват еърбеци.
              Според мене не е рентабилно да се възстановяват,защото смятам,че патроните на ербеците си работят и след тези 10 год.Фирмата се презастрахова фактически.Имам и личен пример за това.До миналата година жена ми караше Форд Фиеста 94 год год произведена, с първа регистр.95 год.Един голям "майстор" на кормуването я тресна много яко в София с Форд Фокус и се отвориха ербеците,независимо,че колата беше на 14 год.Удара беше голям и добре че беше и с колан и нямаше последстрвия.Но колата се указа в състояние незаслужаващо възстановяване.
              Въпроса Ми бе риторичен, разбира се че един автомобил на възраст над 10 години чийто цена е доста близка до на тази прескъпа инвестиция си е направо престъпление за мен .
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #22
                Jimy написа:
                Според мен няма логика ако презумцията е "качество" ... за всичко останало си прав! И още нещо - това ,че нямаме възможността да отделим една заплата,а за повечето от нас и две не означава,че замяната на пиропатроните НЕ Е оправдано с оглед на изтеклата им гаранция. В същото време все още се движат жигулита мой набор с умопомрачаващите 100+ км/ч без проблем... лудница няква.Дайте няква алтернатива на тея фиятаджийски пиропатрони?!
                Алтернативата е проста.Купуваш си нова кола или на 4-5 години макс.На запад при техния стандарт никой не възтановява патрони на ербеци с изтекъл срок на годност.Отворят ли се при инцедент,колата се продава или отива в моргата.Мине ли 10 години-пак се продава,даже и преди това.Решението е просто-консумативно общество.

                Коментар


                  #23
                  абе искам да ви кажа нещо !да не ви се налага да си използвате Аербеговете щото не се знае на кой ще се отвори и на кой не.... така че карайте внимателно !щото белята става дори и когато имаш аербег !
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #24
                    колеги искам само да попитам каква е тази система за коланите.. обяснете ми за какво става въпрос
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #25
                      За коя система питаш Колега?В случая става въпрос за пиропатроните взривяващи или по-точно задействащи въздушните възглавници на автомобила при удар.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #26
                        Коланите и те имат пиропатрони за допълнително натягане в случай на удар.
                        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                        Коментар


                          #27
                          simeon3000 написа:
                          Коланите и те имат пиропатрони за допълнително натягане в случай на удар.
                          а те каде се намират... смисал щото искам да си понатегна коланите защото като го откопчея и малко със зор се прибират.. да не напрая някоя бела
                          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                          Коментар


                            #28
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=39761
                            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                            Коментар


                              #29
                              simeon3000 написа:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23108http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=39761
                              колега благодаря ти много.. щях да се вкарам в бела
                              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                              Коментар

                              Working...
                              X