Значи мерих го датчика.При откачен датчик идва напрежение 5 волта на двата крайни пина на буксата, а на средния 4.6 волта.При закачен датчик съм показал на долната снимка какво излиза на екрана на осцилоскопа, като съм го мерил на 1 и 2 ри пин при работещ двигател.Това според мен са хоризонталните фронтове на правоъгълните импулси.След като датчика работи какъв може да е проблема в него?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за грешки от диагностика
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
infineon написа:Значи мерих го датчика.При откачен датчик идва напрежение 5 волта на двата крайни пина на буксата, а на средния 4.6 волта.При закачен датчик съм показал на долната снимка какво излиза на екрана на осцилоскопа, като съм го мерил на 1 и 2 ри пин при работещ двигател.Това според мен са хоризонталните фронтове на правоъгълните импулси.След като датчика работи какъв може да е проблема в него?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:infineon написа:Значи мерих го датчика.При откачен датчик идва напрежение 5 волта на двата крайни пина на буксата, а на средния 4.6 волта.При закачен датчик съм показал на долната снимка какво излиза на екрана на осцилоскопа, като съм го мерил на 1 и 2 ри пин при работещ двигател.Това според мен са хоризонталните фронтове на правоъгълните импулси.След като датчика работи какъв може да е проблема в него?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Тези 4.6 волта на средния пин ги отчетох буксата от еку-то при махнат датчик като постоянно напрежение,и се учудвам защо го има там след като на този извод трябва да са импулсите които да идват от сензораНемога да го сметна колко мили секинди е понеже ми я няма разграфената плексигласова скала пред образаИмпулсите са равномерни с постоянна амплитуда.Осцилоскопа е аналогов.Мерил съм го само напразен ход че е гадно да стоиш заврян под работещ двигател по гръб с осцилоскоп и някой да го форсира
Коментар
-
Ами да май наистина импулса беше по дълъг от паузата.След ръчкането на кабела лампата спря да светка и грешката изчезна, 2 дена каране не светна, а днес за малко пак светна .Май датчика е наред проблема ми явно е от лоша връзка,която обаче не я намирам къде е.Някъде има ли схема на големия конектор на ЕКУ-то с описание кой пин на кой датчик е ?В крайна сметка ми разликата в поведението на колата на светеща лампа е доста малко.Може ли да го оставя да си карам така?Че ще ми побелее косата докато разчекна целия сноп да видя какво точно прекъсва..http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Ами да май наистина импулса беше по дълъг от паузата.След ръчкането на кабела лампата спря да светка и грешката изчезна, 2 дена каране не светна, а днес за малко пак светна .Май датчика е наред проблема ми явно е от лоша връзка,която обаче не я намирам къде е.Някъде има ли схема на големия конектор на ЕКУ-то с описание кой пин на кой датчик е ?В крайна сметка ми разликата в поведението на колата на светеща лампа е доста малко.Може ли да го оставя да си карам така?Че ще ми побелее косата докато разчекна целия сноп да видя какво точно прекъсва..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар