Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за грешки от диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи мерих го датчика.При откачен датчик идва напрежение 5 волта на двата крайни пина на буксата, а на средния 4.6 волта.При закачен датчик съм показал на долната снимка какво излиза на екрана на осцилоскопа, като съм го мерил на 1 и 2 ри пин при работещ двигател.Това според мен са хоризонталните фронтове на правоъгълните импулси.След като датчика работи какъв може да е проблема в него?
    Прикачени файлове
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      infineon написа:
      Значи мерих го датчика.При откачен датчик идва напрежение 5 волта на двата крайни пина на буксата, а на средния 4.6 волта.При закачен датчик съм показал на долната снимка какво излиза на екрана на осцилоскопа, като съм го мерил на 1 и 2 ри пин при работещ двигател.Това според мен са хоризонталните фронтове на правоъгълните импулси.След като датчика работи какъв може да е проблема в него?
      Да това са хоризонталите на правоъгалните импулси.Разбирам,че амплитудата ти е 4,6 в.По хоризонтала от импулс до импусюлс колко мсек е/от начало до начало/.От тук си сметни оборотите на разпред.вал,умножи ги по 2 и виж дали са реалните обороти на кол.вал.Измери ли какво става на високи обороти или и ти като в сервиза гледаш само на празен ход.Подържа ли константна амплитуда,расте ли,намалява ли??Ако това не си го правил,необходимо е.Как отчиташ 4,6В.Цифров ли ти е осцилоскопа или нещо средно между деленията.

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        infineon написа:
        Значи мерих го датчика.При откачен датчик идва напрежение 5 волта на двата крайни пина на буксата, а на средния 4.6 волта.При закачен датчик съм показал на долната снимка какво излиза на екрана на осцилоскопа, като съм го мерил на 1 и 2 ри пин при работещ двигател.Това според мен са хоризонталните фронтове на правоъгълните импулси.След като датчика работи какъв може да е проблема в него?
        Да това са хоризонталите на правоъгалните импулси.Разбирам,че амплитудата ти е 4,6 в.По хоризонтала от импулс до импусюлс колко мсек е/от начало до начало/.От тук си сметни оборотите на разпред.вал,умножи ги по 2 и виж дали са реалните обороти на кол.вал.Измери ли какво става на високи обороти или и ти като в сервиза гледаш само на празен ход.Подържа ли константна амплитуда,расте ли,намалява ли??Ако това не си го правил,необходимо е.Как отчиташ 4,6В.Цифров ли ти е осцилоскопа или нещо средно между деленията.
        Тези 4.6 волта на средния пин ги отчетох буксата от еку-то при махнат датчик като постоянно напрежение,и се учудвам защо го има там след като на този извод трябва да са импулсите които да идват от сензораНемога да го сметна колко мили секинди е понеже ми я няма разграфената плексигласова скала пред образаИмпулсите са равномерни с постоянна амплитуда.Осцилоскопа е аналогов.Мерил съм го само напразен ход че е гадно да стоиш заврян под работещ двигател по гръб с осцилоскоп и някой да го форсира
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #19
          infineon написа:
          Тези 4.6 волта на средния пин ги отчетох буксата от еку-то при махнат датчик като постоянно напрежение,и се учудвам защо го има там след като на този извод трябва да са импулсите които да идват от сензораНемога да го сметна колко мили секинди е понеже ми я няма разграфената плексигласова скала пред образаИмпулсите са равномерни с постоянна амплитуда.Осцилоскопа е аналогов.Мерил съм го само напразен ход че е гадно да стоиш заврян под работещ двигател по гръб с осцилоскоп и някой да го форсира
          Така е.При изваден куплунг,ти симулираш прекъсната верига на Фазов.датчик и контролера веднага подава на сигналния извод заместващо пост. напрежение за да може да запали двигателя без фазов датчик.Но когато работи двигат там имаш променливия сигнал.Така както си начертал изображението от осцилоскопа ми прави впечатление че продължителноста на фазата 4,6 волта трябва да е доста по-дълга по хоризонтала от 0 волта.Не е редно двете 4,6 в и 0 в да са равни по продължителност.Независимо на каква хоризонтална развертка на която си поставил осцилоскопа тези две напрежения са с голяма разлика по продължителност.За това те попитах за милисек.дали си ги отчел и колко са.Сети се какво си отчел .И трябваше да видиш как се държи сигнала на високи обороти.Разбира се милисек.намаляват но стойноста по амплитуда трябва да остава. За да не стоиш заврян под колата при измерване можеше всички тези измервания да ги направиш на куплунга на самия контролер,който е на много пригледно място.С бяла пристилка можеше да ги направиш за нула време,но трябва да знаеш на кой пин от куплунга на контролера какъв сигнал излиза.Ако имаш Аутодата,там всичко е дадено.И е редно всички измервния на сигнали да се правят на този куплунг за да си сигурен,че няма прекъсната врига.

          Коментар


            #20
            Ами да май наистина импулса беше по дълъг от паузата.След ръчкането на кабела лампата спря да светка и грешката изчезна, 2 дена каране не светна, а днес за малко пак светна .Май датчика е наред проблема ми явно е от лоша връзка,която обаче не я намирам къде е.Някъде има ли схема на големия конектор на ЕКУ-то с описание кой пин на кой датчик е ?В крайна сметка ми разликата в поведението на колата на светеща лампа е доста малко.Може ли да го оставя да си карам така?Че ще ми побелее косата докато разчекна целия сноп да видя какво точно прекъсва..
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              infineon написа:
              Ами да май наистина импулса беше по дълъг от паузата.След ръчкането на кабела лампата спря да светка и грешката изчезна, 2 дена каране не светна, а днес за малко пак светна .Май датчика е наред проблема ми явно е от лоша връзка,която обаче не я намирам къде е.Някъде има ли схема на големия конектор на ЕКУ-то с описание кой пин на кой датчик е ?В крайна сметка ми разликата в поведението на колата на светеща лампа е доста малко.Може ли да го оставя да си карам така?Че ще ми побелее косата докато разчекна целия сноп да видя какво точно прекъсва..
              Всичко което те интерисува за сигналите от куплунга на контролера го има в Аутодата.Може спокойно да си караш с прекъснат фазов датчик.Няма нищо да усетиш.Само двигателя преминава от последователен в паралелен шприц.Но си работи съвсем нормално.Имаше тема в която описах какви са функциите на последователния щприц и предимствата му.Сега не ми се повтаря отново.

              Коментар

              Working...
              X