Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от полуоската?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло от полуоската?

    Колеги,преди малко получих нова изненада.Свалих предна лява гума и От маншона на вътрешното каре гледам теч на масло.И сега големият въпрос е от какво се е получил този теч?Дали има някаква семеринга на диференциала,която да е пропуснал масло към вътрешното каре?Така като гледам май ще се окаже доста работа...И за да не пускам нова тема,дали че е сложна смяната на противоударният тампон на предния амортисьор,че гледам маншона ми е скъсан,а и имам усещането,че и хлопането ми ще се окаже от него.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Re: Теч на масло от полуоската?

    dudulia написа:
    Колеги,преди малко получих нова изненада.Свалих предна лява гума и От маншона на вътрешното каре гледам теч на масло.И сега големият въпрос е от какво се е получил този теч?Дали има някаква семеринга на диференциала,която да е пропуснал масло към вътрешното каре?Така като гледам май ще се окаже доста работа...И за да не пускам нова тема,дали че е сложна смяната на противоударният тампон на предния амортисьор,че гледам маншона ми е скъсан,а и имам усещането,че и хлопането ми ще се окаже от него.
    Вътрешното каре на лявата полуоска се маже от маслото на предавателната кутия и диференциала.Колкото по скоро направиш ремонта толкова по добре.Има опасност да изтече маслото и да повредиш сериозно кутията и дифа.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      има лагер- 2 размера са и се разбира чак при сваляне кой е твоя. струва около 20 лв. и маншон трбява естетвено. не е много работа, но не и съвсем малко. маха се цялата полуоска и така...
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Този лагер задържа ли маслото или цялото уплатнение се осъществява от маншона?Има ли вероятност да е изтървала някоя скоба и проблема да се разреши само със стягане на скобите на маншона?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          миналият месец и аз сменях маншона на полуоската вътрешния от към скоростите. беше ми изтекло цялото масло и си стържеха скоростите.излезе ми 30лв маншона с лагера и 40лв маслото и за труд не знам колко щото и други работи правих и не съм се интересувал колко е за смяната на маншона.

          Коментар


            #6
            колеги къде се намира този лагер? че нещо не ми е ясно.
            FIAT Bravo 1.4 12v

            Коментар


              #7
              zvezdi написа:
              миналият месец и аз сменях маншона на полуоската вътрешния от към скоростите. беше ми изтекло цялото масло и си стържеха скоростите.излезе ми 30лв маншона с лагера и 40лв маслото и за труд не знам колко щото и други работи правих и не съм се интересувал колко е за смяната на маншона.
              Ще споделиш ли къде ти го правиха?
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар

              Working...
              X