Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с волана и ръчката за мигачин на Пунто1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с волана и ръчката за мигачин на Пунто1

    Здравейте!Колата е пунто 1 без въздушна възглваница.Проблема е следния:Като гумите са изправени и колата се движи на пред волана е завъртян леко на дясно, освен това понякога ръчката за мигача не се втъща. Най-интересното е, че ръчката не винаги не се връща, а само по някога. Например като завъртя преди завой волана до определен ъгал на завъртане се чува някакво цъкане сеедно се връща ръчката на мигача, ама не се втъща, а след това като го изправя ръчката се втъща и след това сама отива в другата позиция (сама си пуска другия мигач). Това само при по-острите завой където трябва повече да въртя волана. При не толкова острите нямам проблеми въпреки, че пак се чува странното цъкане.Първоначално си мислих, че колата е за реглаж на предницата и самия модул (2-те ръчки) нещо е развален, но се сетих, че е възможно предишния собственик да е разглобил волана и да не го е сложил както трябва.Въпроса ми е как да си сваля волана и как да си сваля модула на ръчките за мигача и чистачките?
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    #2
    Re: Проблем с волана и ръчката за мигачин на Пунто1

    MorningEnergy написа:
    Въпроса ми е как да си сваля волана и как да си сваля модула на ръчките за мигача и чистачките?
    Вадиш средната част-облицовка-болтовете се от задната страна / ако не намериш болтове, втория вариат, по-рядък като изпълнение е пружинни щипки/.Вече имаш достъп до централната гайка на волана/кормилния вал/, отвиваш я и вадиш волана с леко поклащане и дърпане към теб да освободят шлиците /. В най-лошия случай, ако не се става така, трябва скоба...Като извадиш волана, освобождаваш стягащата гривна на модула на ръчките ,откачаш конекторите и вадиш към теб.Това е ...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Мерси!
      _/''''''''''''''''''''''''\_
      //---------------\\
      [( )== //// ==( )]
      |_|'------------'|_| ....Punto

      Коментар


        #4
        Вторият вариант съм.Обаче изникна един друг проблем.Явно някой преди мен е отвинтвал волана или заводски е така, но гайката е много яко натегната.Въпроса ми е как да фиксирам волана защото явно ще трябва яко да се напъва.Пробвах да махна ключа и като се заключи волана тогава да напъвам, но ме е страх нещо да не се счупи.Другия вариант който се сещам е да завъртя волана до край на ляво и така да започна да напъвам с гедорето, но пак ме е страх да не се развали нещо по кормилната уредба.
        _/''''''''''''''''''''''''\_
        //---------------\\
        [( )== //// ==( )]
        |_|'------------'|_| ....Punto

        Коментар


          #5
          Хвани две по здрави момчета да хванат мъжката тоя волан и с по рязко движение ще го отвиеш.Това с пълния ляв или десн и напъване не е добра идея повярвай ми.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            волан

            с кръстат ключ за гуми става по добре ако имаеш пробвай
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар

            Working...
            X