такаааа, не е от обороти, качват се с около 100, но явно оборотомера е сменян или има друго и не отчита правилно между 800 и 1000 оборота за това не се е виждало че ги вдига. (това също не знам как да го коригирам)май ще купувам среден тампон на двигателя както предложи колегата Joro (дано си сигурен че е от тоя тампон че са по 60 кинта бройката )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СТРАННО!силни вибрации в колата при повече консуматори!!!
Collapse
X
-
Колега преди да си сменил нещо по колата и да даваш пари, почисти си клапана за празния ход. Ей това което съм го оградил с червеното. Захваща се с 2 винта на еврейска звезда. Почисити си и отвътре където ляга конусната повърхнина. Докато почистваш клапанчето разкачи и акумулатора за да изчистиш временната памет на екуто (само после като запалш не я форсирай а я остави за поработи 5-10 мин и я угаси). Би трябвало това да свърши работа или поне за подобри нещата (в зависимост от износването на клапана за празен ход).. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
И аз смятам тамппони на двигателя. Между другото и аз имам подобен проблем и даже маи стан по-серизно, при мен от консуматори не толкова но включа ли климатика на празен ход стават доста яки вибрации. Стори ми се че някои хора недоразбраха колегата и търсят проблем в МПХ но аз остана с впечатлението че са си стабилни оборотите, просто при натоварване на двигателя се увеличават вибрациите и си проличава проблема с тампоните.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
BobyK написа:И аз смятам тамппони на двигателя. Между другото и аз имам подобен проблем и даже маи стан по-серизно, при мен от консуматори не толкова но включа ли климатика на празен ход стават доста яки вибрации. Стори ми се че някои хора недоразбраха колегата и търсят проблем в МПХ но аз остана с впечатлението че са си стабилни оборотите, просто при натоварване на двигателя се увеличават вибрациите и си проличава проблема с тампоните.
Коментар
-
Да колегата BobyK ме е разбрал точно. държи си стабилни обороти независимо дали е натоварена или не просто се усилват вибрациите. това с моторчето ме е страх да не го оплескам и после да не успея да го настроя пак както преди. проблемът ми с оборотите като че ли е някъде по отчитането. просто от 1000до към 800 падат итведнъж и като изфорсирам до към 900 оборота (чува се по звука от двигателя че се форсира) но стрелката не помръдва докато не минат над 1000. като минат над 1000 и стрелката подскача отведнъж. при намаляване е същото но определено като че ли тампоните ще гледам. мисля да ги попреслушам на канал преди да ги сменям че са си бая пара. ПЛС ако някои знае някой пиниз за проверка да казва. аз мисля просто да се овисвам на тампоните един по един и да видя кои от всичките ще подаде най-много и най-лесно. него да сменам, като по тепоръка на Joro почвам от среднияФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар