Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СТРАННО!силни вибрации в колата при повече консуматори!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СТРАННО!силни вибрации в колата при повече консуматори!!!

    здравейте отново, тамън бях решил че с новата кола няма да има проблеми и пак лека греда та проблема съществува още от купуването на колата но мислех че не е сериозен. когато е загряла и съответно е при най-ниските обороти и като включа фаровете, парното и нагревателя за задното стъкло и почват да се усещат доста неприятни вибрации по цялото купе, волана и педалите. сега като е по топло през деня като ги нама тези консуматори и почти няма вибрации. та реших тези дни да си пробвам климатика дали работи,че не го бях тествал както си му е редът. и като го включих не ситга че не повдигна оборотите на колата ами и започнаха едни такива сериозни вибрации че направо се стреснах. като изфорсирам е ОК но на ниски обороти е ужасно. иначе климатика си работи изстудява и всичко. помагайте, датчик ли е алтернатор или нещо друго е тръгнало да си заминава. страното е че го прави при по голяма консумация независимо от какво е. другото е че понякога като карам по инерция съвсем бавно и просто искам да ускоря от втора предавка и колата рязко губи мощтнос и придърпва докато ен вдигне на 1200 оборота.мерси предарително!!!п.с.само да кажа предницата е гледана и консумативите са сменени а тампоните на ДВГ били ОК (един бил много леко умекнал но нищо сериозно) това според майстора.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    Нормално... Все пак тия неща си гълта доста ток и съответно алтернатора се товари от там и двигателя ... Моето мнение...
    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

    Коментар


      #3
      Xaus написа:
      Нормално... Все пак тия неща си гълта доста ток и съответно алтернатора се товари от там и двигателя ... Моето мнение...
      Не подвеждай човека - не е нормално. Трябва да продължи да си работи напълно равномерно.

      Коментар


        #4
        аз си мислех, че това нещо е нормални и за моята колица uno-1990g. колкото повече консуматори включа, толкова повече падат оборотите и вибрациите в купето се засилват.... напоследък заради стоплянето на времето не включвам много консуматори та не обръщам внимание, но според мен не е нормално да вибрира и т.н. не съм специалист така че.... но все пак .... ако нещо те дразни по-добре му обърни внимание....

        Коментар


          #5
          Нормалное..нагревателя на задното стъкло е голям консуматор.Всичко е окей ,нищо и няма на колата.
          Фиат Брава 1.4 12V 1998г

          Коментар


            #6
            мда определено ще му обърна понеже зимата не е такъв проблем (търпи се) но като пуснах климатика и стана лошо. и ако тръгна на път и карам по инерция ще ми откъсне двигалетя от тампоните така силно вибрира. мисля че е свързан о ис този проблем че нямя мощтност на ниски обороти. като че ли се дави нещо. както си седи на 800 оборота стрелката и леееееко натисна пеедала на газта и стрелката не помръдва и изведнъц скача на 1050-1100 оборота. така е и при поемане от ниска скорост на втора. подавам леко газ и много бавно пускам съердинителя. леко леко падат оборотите и като стигнат на 1100 и се срива изведнъж до 800 и колатап очва да придрусва много осезаемо. се си мисля че са свързани двете неща. кои знае някой маркуж за вакуъма ли е някои датчик ли.очаквам съвети всякакви
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              ми хем е нормално, хем не. нормално е като пуснеш консуматорите да натоварят двигателя, се пак сичко минава през алтернатора, но пък нашите коли затова с амодерни и имат моторчета з апразния ход, които трябва да компенсират. няма да лъжа, че и при мен е така, но само докато загрее ксенона 2-3 секунди, понеже консумацията е голяма, иначе нямам трептения. трепеи, щото оборотите падат. има вариант доколкото съм чувал на комп да ти вдугнат оборотите на празен ход с 50 примерно и няма да имаш проблем. а климатика със вклщчването на компресора трябва да вдигне със 100 оборота автоматично. ако не го направи може и да загасне колата.... при мен веднага скачат със 100 оборота, но само аку пусне компресора. ако емного студено и не го пусне не мърдат оборотите- така разбирам дали навън е под 5 или над
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Airfan написа:
                Xaus написа:
                Нормално... Все пак тия неща си гълта доста ток и съответно алтернатора се товари от там и двигателя ... Моето мнение...
                Не подвеждай човека - не е нормално. Трябва да продължи да си работи напълно равномерно.
                Преди време карах едно рено 5 1.1 мотор има нема 40коня Произведено някъде около 89-90 но както и да е ... Та мисълта ми беше с него когато пусна фарове ,парно и чистачки и спра за сфетофара започваше да премигва дори лампата на акомулатора и даже се е случвало да загасне... Та че не е нормално не е ... ако колата е 3-то , 4-то поколение алтернатор но за по стари колички е обичаино , да ли от издухал електро мотор да ли от отечки по ел исталацията или просто кофти центровка на двигателя но това се случва ... Дори и на моето фиатче ако е по студено сутри и веднага след като запаля пусна реотана на задното стъкло се усеща спад от около 50 оборота на двигателя... но не е болка за умиране пък и незнам как може да се оправи подобно нещо....В прочем съм забелязал на някои Японски коли произведени около 2000 -2003 сутри когато се запали двигателя и се пусне парно или някакъв друг колсуматор държи 1200 об. докато не загрее или не се изключи колсуматора и то при дизелов мотор D-4D
                Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                Коментар


                  #9
                  колега Xaus това рен е било карбуратор! сега като колите имат електроника и в частност инжекционните двигатели дори и моното имат датчик и като усетят натоварване и двигателя забива се задейства стъпковото моторче и завърта дросела така че пак да са си нормални оборотите, но ида няма тези вибрации. колега Ewing върви на елкон да проверят дали ти се променя ъгала на дросела при голяма консумация. Тогава пак пиши какво е станало.
                  FIAT Bravo 1.4 12v

                  Коментар


                    #10
                    Аз дълги години карах Рено 11ТХЕ набор 1984-та година - карбуратор. При включване на абсолютно всички консуматори - къси, дълги, фарове за мъгла отпред и отзад, нагревател, вентилатор, оборотите да падаха с 50, примерно. Никакви вибрации, никакви глъхнения - има ли ги, значи имате проблем. На карбураторна кола, оборотите се регулират с включени консуматори между другото.

                    Коментар


                      #11
                      Е хубаво де .... И аз това имам предвит че не е нормално не е .... но при включване на колсуматори двигателя се товари заради работата на алтернатора и има някакви промени в оборотите дали ще са със 10 или 100 об/мин... е съвсем друг въпрос... а колкото до вибрацията това според мен е от лоша центровка на двигателя...
                      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                      Коментар


                        #12
                        Средния тампон на двигателя
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Joro написа:
                          Средния тампон на двигателя
                          ами ще сменям тампон че е наи лено за сега. само ще помоля за инфо кой по точно е средния. или ориентировъчно какво се намира около него да се ориентирам че не мога да намеря снимки на двигателния отсек.иначе на диагностика ходих при Бобо и каза че всичко е наред. не знам дали е погледнал как и колко се мести дросела но натврди че всичко е наред. намо че тогава беше студено за проба с компресора. за сега остава като се постопли да сменя тампона и тогава ще пиша пак.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Този, който е на една греда м/у скоростната кутия и двигателя към магарето. Кажи за всеки случай да ти прегледат и другите тампони на двигателя.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #15
                              ами аз бях писал по горе че като ходих за предницата погледнаха и тях и казаха че са ОК с изклчение на един които бил умекнал леко но не било фатално. и за това не знам дали сам ос тампона ще се оправи. но май ще го сменя наи напред него като намеря и радяторче запарното че маи от него тече и накуп да ги сменак като иа разчаствам да е качествено
                              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                              182A4.000 IAW49F
                              LPG - Lovato EasyFast
                              ----------------------------
                              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                              Коментар

                              Working...
                              X