Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно тракане, май от кормилото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно тракане, май от кормилото

    Има някакво странно тракане отпред в ляво. Струва ми се, че е от кормилото. Появява се при дупки и неравен път. Ходих на в един сервиз и казаха, че не знаят от какво е. В сервиз на фиат казаха че е от City системата и че не пречи но не може да се оправи. В трети сервиз казаха, че е от кормилната рейка но пък на другите 2 места им се стори да е добре. Някой има ли подобен проблем? При неравности, висока скорост, минаване през павета се чува това чукане. И аз и баща ми имаме пунто и на двете го има, но на моето се чува повече. Благодаря за всички идеи Fiat Punto mk2 1.9JTD

    #2
    90% съм сигурен че това тракане е от едно каренце на кормилния прът.И моето Пунто мк2 го има.Ама играчката за разглобяването е толкова огромна че си карам така. Проблема е че трабва да падне всичко - от волана до електроусилвателя барабар с електорниката. А после дали ще се намери такова каре - не е ясно.Много ме дразни, ама Пунтака го кара жената и аз се спотаявам.Ако се наложи да го покарам известно време аз - сигурно ще го направя
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Ами аз знам как се отваря волана и електроусилователя защото съм го разглобявал преди да сменя релетата на електромотора. Не помня това каре какво е. Трябва да се смени или може да се уплатни нещо ако има луфт? Дали мога да си купя само него от някъде?

      Коментар


        #4
        Абе ай сега чета в Сървиз менюала че долу до педалите на каренцето имало някакъв болт за който е описана процедура по затягането му - да не е от това.Чак и процедура да напишат.Ето я картинката.
        Прикачени файлове
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          ако е от това каренце ще чустваш лек луфт на волана а и с пръст при карето се усеща като развъртиш волана.Аз имах пунто мк1 и си го имах това тракане. Слушали сме с много приятели от къде идва тракането и най-убедително ми звучеше да е от кормилната рейка - износени тефлонови втулки. Рециклирането не е кой знае колко скъпо между 120 и 150 лв. Аз така и не я рециклирах и си го карах така. В студено време като стегне греста вътре тракането изчезваше. Познати ме пращаха в един сервиз до Макдоналдс на Орион. Там рециклирали качествено рейки, но за това немога да кажа нищо повече.

          Коментар


            #6
            Аз също си мисля да не е от рейката защото усещам малко луфт. Пробвах да завия болта който спомена колегата но е завит докрай.

            Коментар


              #7
              А дали няма някъква вероятност проблема да идва от нещо друго,защото на паваж почти в всяка по стара кола се чуват доста странични шумове от купето,и това тракане от това каренце да се извисява над тези шумове-трябва да е сериозно разбито.Огледай и окачването отпред,това че е ходила в няколко сервиза не е гаранция,всички знаем в повечето сервизи какви са марлячи.Дано се окаже нещо евтино.п.с.на мен искаха дами рециклират рейката щото нещо тропаше,но в последствие се оказа шарнир-колкото и смешно да звучи.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                аз имам пунто 55 и имам същия проблем , един колега ми каза че това можеби е каретата на кормилниа прат

                Коментар


                  #9
                  Абсолютно същото тропане се появи и на моята кола, след сваляне на таблото
                  НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА - СПАСЕТЕ ЖИВОТ!!!

                  Коментар


                    #10
                    Шум и тракане са трудни за описване, трябва да се чуят от опитно ухо/, и то не е 100% безгрешно...Още една хипотеза по въпроса-проверете горното захващане на предните амортисьори...днес си мътих главата с подобен проблем...За сравнение-конструктивното решение при Мк2 е различно от предните модели на ФИАТ, и еднакво като идея с това на VW Polo и TOYOTA-AURIS-други марки и модели нямах под ръка на живо...Полото е на 6 мес., а Ауриса на 1 седмица-предвид възрастта , там проблема го няма в момента...
                    Ex. Grande Punto Driver

                    Коментар


                      #11
                      Волан

                      И аз го имах това тракане и като махнах палеца за заключване на волана го няма вече :D но пък не се заклюцва вече

                      Коментар


                        #12
                        ldm2, как се стига до този палец, къде горе-долу по кормилния прът се намира.Тракането го има и при мен и съм забелязал, че ако заключа волана и се опитамда го въртя леко притраква, така че препдолагам и при мен проблемът е там.Разглобих какво ли не но не успях да локализирам откъде трака..
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
                        Punto SX 1.2 8V '00
                        Uno 55 S 1.1 '84

                        Коментар


                          #13
                          Моето фиатче е пунто 1 и тракаше по същия начин оказа се долното каре .Смених го с каре от Лада самара 8.00 лв.След време смених и горното.Целия детайл (с каретата) е около 80.00 лв.
                          Punto 55 SX

                          Коментар


                            #14
                            От къде мога да си купя такова каре? Каква марка е? Трудно ли е за смяна сам или трябва в сервиз? Ако може да ми препоръчате сервиз. Омръзна ми да ходя на 10 места и навсякъде различно нещо да ми казват.

                            Коментар

                            Working...
                            X