Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.4 12V Моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.4 12V Моля за съвет

    След като си купих колата освен традиционните неща (ангренажен ремък, опъваща ролка, канален ремък, маслен филтър, масло, въздушен филтър, горивен филтър, свещи и кабели) се наложи подмяна на 2 кобилици и 2 маслени повдигача и термостат. Едната гърбица на коляновия вал също е износена, но за момента не предвиждам смяната му, защото не мога да издържа финансово. Надявах се след този ремонт да се реши проблем, състоящ се във висок разход на гориво. Като казвам висок това е около 16/100. Моите представи са такива. Майстора ми предложи да отида на диагностик за да даде и той своето мнение за въпросният разход. Диагностикът каза, че в компътъра имало 3 грешки. Едната за топлинен датчик и още 2, които не си спомням за какво. Зачистил ги той и след това не са се появявали повече. Намира, че СО2 в изгорелите газове (празен ход 0.7 и високи обороти 0.8-0.9) е в норма и няма никакви причини за висок разход и за тревоги по отношение работата на двигателя. Да обаче викокият разход си остана. Има и едно леко прекъсване. Страното е, че при изваждане на кабела на 1-ви цилиндър това влияе на двигатела слабо. При останалите е много осезаемо. Нямам идея каво да правя от тук нататък? Къде да я водя пуста и кола? Ако някои се е сблъсквал с подобемн проблем и е успял да го разреши, моля нека сподели. Забравих да кажа, че след като днес сваляхме с колеги свещите те бяха черни. Разгледах статията за свещи но не ми стана много ясно... Та пак моля за мнение и препоръка за по нататъчни мои действия. Благодаря предварително. От София съм.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    #2
    Доста банално, но... иди във Вантотрейд!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Може би това е добро решение но предполагам, че първото което ще ми предложат там е смяна на разпределителният вал. Това от своя страна ще наложи смяна на кобилици - 12бр., маслени повдигачи - 12бр., гумички на маслената магистрала - 8бр. и всичкото това около 1000лв. без труда. За момента не съм в състояние за подобен ремонт.
      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

      Коментар


        #4
        Колега, някъде във форума беше писано за смяна на вала и според мен цената не беше толкова висока. А относно високият разход наистина е хубаво да тестват колата във специализиран сервиз за италиански коли или по-добре за фиат.
        BRAVA 1,4 12V
        Nissan Navara

        Коментар

        Working...
        X