със червената стрелка ли е TPS-a а дроселовата клапа е точно срещу него със зелената.Прав ли съм.Мисля да го видя тоя ТПС щото мисля че ми прави мизерии.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кое е TPS-a
Collapse
X
-
е това ти е ТПСPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
2 пъти съм късал болт на TPS-a. Първия път за да го сваля, че не му беше останало на единия къде да хване отверката и със секача, а втория път скъсах един от пренатягане. Лесно се развиат - сваляш дросела, капва се малко на останалата вътре част от болт, слага се нова глава и се развива, никакъв проблем. TPS се замерва в двете крайни положения(завърташ го с дебела плоска отверка за другото крайно). Трябва да дава от около 900 до към 2200 Ома, мисля на 2-те крайни крачета.
Коментар
-
wwalker написа:2 пъти съм късал болт на TPS-a. Първия път за да го сваля, че не му беше останало на единия къде да хване отверката и със секача, а втория път скъсах един от пренатягане. Лесно се развиат - сваляш дросела, капва се малко на останалата вътре част от болт, слага се нова глава и се развива, никакъв проблем. TPS се замерва в двете крайни положения(завърташ го с дебела плоска отверка за другото крайно). Трябва да дава от около 900 до към 2200 Ома, мисля на 2-те крайни крачета.Bravo HGT 2.0 20V
Коментар
-
Лесно е. Жилото просто се разкача, така че после го закачаш и това е, няма какво да му се регулира. TPS-a ще го мериш свален, т.е. въобще не те интересува запалване. Неговата работа е да сменя съпротивлението при натискане на педала, т.е. отваряне/затваряне на дросела. Можеш и вкъщи да си го замериш както казах с голяма плоска отверка го въртиш(като е свален ще видиш как се върти) както си закачил мултиметъра на 2-те крайни крачета. Съпротивлението трябва да се мени както писах от 900 до 2200 без да губи стойности докато го въртиш. Много рядко там е проблема, т.к. неговата стойност е второстепенна. MAP сензора има предимство и ако стойностите им се разминават TPS се пренебрегва. Вършат едно и също нещо по 2 различни начина.
Коментар
-
wwalker написа:Лесно е. Жилото просто се разкача, така че после го закачаш и това е, няма какво да му се регулира. TPS-a ще го мериш свален, т.е. въобще не те интересува запалване. Неговата работа е да сменя съпротивлението при натискане на педала, т.е. отваряне/затваряне на дросела. Можеш и вкъщи да си го замериш както казах с голяма плоска отверка го въртиш(като е свален ще видиш как се върти) както си закачил мултиметъра на 2-те крайни крачета. Съпротивлението трябва да се мени както писах от 900 до 2200 без да губи стойности докато го въртиш. Много рядко там е проблема, т.к. неговата стойност е второстепенна. MAP сензора има предимство и ако стойностите им се разминават TPS се пренебрегва. Вършат едно и също нещо по 2 различни начина.Bravo HGT 2.0 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар