Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кое е TPS-a

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    кое е TPS-a

    със червената стрелка ли е TPS-a а дроселовата клапа е точно срещу него със зелената.Прав ли съм.Мисля да го видя тоя ТПС щото мисля че ми прави мизерии.
    Прикачени файлове
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    Да, това е. а защо питаш?
    FIAT Bravo 1.4 12v

    Коментар


      #3
      вече го отворих.Много трудно се развика болченцата дори скъсах едното.И да ви кажа излезе само пласмаската това което се вижда капачето(забравих да го снимам да ви го покажа.И после го завих обратно, да не би да не е това ТПС-то
      Bravo HGT 2.0 20V

      Коментар


        #4
        това е бе. значи като смъкнеш тр да видиш едни графитни писти, ко се шашкаш? а това че си скъсал едно болче нз твой проблем, намери начин да го развиеш.
        FIAT Bravo 1.4 12v

        Коментар


          #5
          какви графитни писти колега може ли някакви снимки да ми пратиш, аз го погледнах и го завих обранто никакви графитни писти не видях.То е само пласт маса, да не би да казваш графитни писти на това което става да стърчи като махнеш пласмасовото капаче?
          Bravo HGT 2.0 20V

          Коментар


            #6
            е това ти е ТПС
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Ясно ми е че това е ТПС-а някой сега може ли да ми обясни как да го проверя дали работи.Четох някаде че с омметър се мери но някои може ли да ми каже как точно става понеже не ги разбирам тези работи?
              Bravo HGT 2.0 20V

              Коментар


                #8
                2 пъти съм късал болт на TPS-a. Първия път за да го сваля, че не му беше останало на единия къде да хване отверката и със секача, а втория път скъсах един от пренатягане. Лесно се развиат - сваляш дросела, капва се малко на останалата вътре част от болт, слага се нова глава и се развива, никакъв проблем. TPS се замерва в двете крайни положения(завърташ го с дебела плоска отверка за другото крайно). Трябва да дава от около 900 до към 2200 Ома, мисля на 2-те крайни крачета.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  2 пъти съм късал болт на TPS-a. Първия път за да го сваля, че не му беше останало на единия къде да хване отверката и със секача, а втория път скъсах един от пренатягане. Лесно се развиат - сваляш дросела, капва се малко на останалата вътре част от болт, слага се нова глава и се развива, никакъв проблем. TPS се замерва в двете крайни положения(завърташ го с дебела плоска отверка за другото крайно). Трябва да дава от около 900 до към 2200 Ома, мисля на 2-те крайни крачета.
                  колега много благодаря за точния отговор. Като сваля дросела обаче после лесно ли се слага, чувал съм че трябва да се регулира нещо или е лесно слагането му.И друго като го измервам при работещ ДВГ ли да замервам.П.П. двигателя е 1.6 16В 97-ма
                  Bravo HGT 2.0 20V

                  Коментар


                    #10
                    Лесно е. Жилото просто се разкача, така че после го закачаш и това е, няма какво да му се регулира. TPS-a ще го мериш свален, т.е. въобще не те интересува запалване. Неговата работа е да сменя съпротивлението при натискане на педала, т.е. отваряне/затваряне на дросела. Можеш и вкъщи да си го замериш както казах с голяма плоска отверка го въртиш(като е свален ще видиш как се върти) както си закачил мултиметъра на 2-те крайни крачета. Съпротивлението трябва да се мени както писах от 900 до 2200 без да губи стойности докато го въртиш. Много рядко там е проблема, т.к. неговата стойност е второстепенна. MAP сензора има предимство и ако стойностите им се разминават TPS се пренебрегва. Вършат едно и също нещо по 2 различни начина.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      Лесно е. Жилото просто се разкача, така че после го закачаш и това е, няма какво да му се регулира. TPS-a ще го мериш свален, т.е. въобще не те интересува запалване. Неговата работа е да сменя съпротивлението при натискане на педала, т.е. отваряне/затваряне на дросела. Можеш и вкъщи да си го замериш както казах с голяма плоска отверка го въртиш(като е свален ще видиш как се върти) както си закачил мултиметъра на 2-те крайни крачета. Съпротивлението трябва да се мени както писах от 900 до 2200 без да губи стойности докато го въртиш. Много рядко там е проблема, т.к. неговата стойност е второстепенна. MAP сензора има предимство и ако стойностите им се разминават TPS се пренебрегва. Вършат едно и също нещо по 2 различни начина.
                      БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО колега, при първа възможност когато съм свободен ще го направя това.Сега съм сложил TPS-a само с едното болче понеже другото се нали казах че се скъса и колата ми работи много зле постоянно падат оборотите и е готова да изгасне.Според теб е добре да погледна и МАР сензора ли, подлежи ли на някакъв ремонт и той?
                      Bravo HGT 2.0 20V

                      Коментар


                        #12
                        разбрах за МАР сензора че не играе роля на газ (с обикновен изпарител) само при газов инжексион но не можех да разбера за TPS-a играе ли роля на газ
                        Bravo HGT 2.0 20V

                        Коментар


                          #13
                          както си закачил мултиметъра на 2-те крайни крачета. Съпротивлението трябва да се мени както писах от 900 до 2200 без да губи стойности докато го въртиш.Днес замерих моя ТПС.Показваше ми от около 700 (692) ома до около 1700 ома .Нормално ли е това или ми трябва нов ?
                          Bravo HGT 2.0 20V

                          Коментар

                          Working...
                          X