Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задната чистачка не работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задната чистачка не работи

    Колеги нещо ми стана на задната чистачкаспря да се движи?! възможно ли е да е изгоряло моторчетоили е др проблембушона е здрав
    Mercedes E200 coupe

    #2
    Може и да се оправи от самосебе си.На мен така ми спираше от време на време, а и други сасе оплаквали от този проблем.Например работи си и изведнъж спира, след 15 мин. тръгва или пък наследващия ден.Но може и да е друг проблема.
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #3
      И на мен като я купих преди година задната чистачка стигаше до 1/3 от хода и умираше.След обилно мазане с масло и помощ от моя страна се раздвижи и сега няма ядове.При теб проблема може да е от клемите на задния капак.Почисти ги със шкурка,може да са се окислили.Ако не помогне това,тогава първо се маха кората и след това с две болчета е хванат корпуса на клемите.Провери ги,може би се е размърдало крачето на кабела и да няма контакт.Тази зима така ми спря реотана и проблема бе точно там...
      Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
      ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
      ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
      ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

      Коментар


        #4
        Ако подаването на директно захранване на моторчето няма ефект, то твърде вероятно е да и е дошло времето и да е клеясала. Сваляне, почистване и обилно смазване е решение на проблема. Виж там в ЧЗВ съм качил снимки , когато го правих това нещо есента.

        Коментар


          #5
          icomirGT колега почни първо от таблото с бушоните и релето, после виж дали стига ток до капака на багажника, и др са ти го казали.
          FIAT Bravo 1.4 12v

          Коментар


            #6
            trace написа:
            Може и да се оправи от самосебе си.На мен така ми спираше от време на време, а и други сасе оплаквали от този проблем.Например работи си и изведнъж спира, след 15 мин. тръгва или пък наследващия ден.Но може и да е друг проблема.
            В такива случаи слизам, помагам с ръка за един два оборота, зачиствам стъклото и се оправя.Иначе е моторчето зад кората.

            Коментар


              #7
              днеска махнах кората то седи като чисто ново нито клеясало нито нищокрачето си беше на место опитвах се да я заварта ама нема никои само не проверих дали достига ток до там иначе бушона си е здраввече 2 ден не бачка а друк пат неми е правило мизериии само да кажа че таман и смени перото и на следваштия ден се батиса
              Mercedes E200 coupe

              Коментар


                #8
                icomirGT написа:
                днеска махнах кората то седи като чисто ново нито клеясало нито нищокрачето си беше на место опитвах се да я заварта ама нема никои само не проверих дали достига ток до там иначе бушона си е здраввече 2 ден не бачка а друк пат неми е правило мизериии само да кажа че таман и смени перото и на следваштия ден се батиса
                Е нищо за перото, то пак ще може да се ползва.Провери с някакъв уред дали ти стига ток първо.В най-лошия случай може да се наложи да смениш моторчето, ако е сдало багажа.Това може да разбереш, и като му подадеш външно захранване.Дано да е мотора, че жиците няма да разказвам къде са навряни

                Коментар


                  #9
                  Колега, наскоро имах подобен проблем. Излезе стопена пътечка в електрониката на моторчето. За да установиш проблема, трябва да провериш дали отива ток до чистачката. Виж си по схема, или ък нека някойподскаже (някоий с такава кола). Ако отива , после да подадеш ток на крачетата на моторчето. Ако се окаже , че не тръгва - подаваш на кабелите дето излзиат от електрониката на моторчето и влизат в самото моторче.
                  FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                  Коментар


                    #10
                    Колеги тва много сложно ми звичи да измервам токамаи ми мерише на маистор
                    Mercedes E200 coupe

                    Коментар


                      #11
                      споко бе човек ко си се паникйосал. виж само стига ли ток до там, ако стига значи е от моторчето, какво тр да му замерваш
                      FIAT Bravo 1.4 12v

                      Коментар


                        #12
                        mitaka85 написа:
                        споко бе човек ко си се паникйосал. виж само стига ли ток до там, ако стига значи е от моторчето, какво тр да му замерваш
                        Тц, от тук усещам, че му е спекла оста на моторчето.

                        Коментар


                          #13
                          icomirGT написа:
                          днеска махнах кората то седи като чисто ново нито клеясало нито нищо
                          Как видя че не е клеясало без да го раглобиш ? То отвън естествено че ще е като ново, там няма какво да клеяса. Клеясва отвътре, където се върти оста.Първото нещо, което трябва да направиш е да подадеш директно ток на моторчето, на буксата която излиза от релето. Ако не завърти - спекла ос, примерно. Ако завърти - мериш за наапрежение при контакт наа буксата която влиза в релето. Ако има - най-вероятно релето се е напълнило с боклуци и не правят хубаво контаакт пластините с пистите.

                          Коментар


                            #14
                            Мерси колеги тези почивни дни ще погледна по обстоино
                            Mercedes E200 coupe

                            Коментар

                            Working...
                            X