Искам да попитам каква може да е причината за твърд хидравличен сиединител? Смених помпата дето е закачена на скоростната кутия но съединителя си остана както си беше?после сменихме феродовия диск и аксиалния лагер но пак няма подобрение? възможно ли е проблема да е в горната помпа на съединителя? или да има някакво запушване по системата? или проблема е в горната помпа(при педала на съединителя)? Как точно работи хидравликата на съединителя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
твърд съединител
Collapse
X
-
Моят е хипер твърд, а не тресе като тръгвам....просто ката се кача на друга кола и разбирам що е то мек съединител...мисля че решението при мен е едно - смяна на съединителя, но за сега мисля да не бързам....като му дойде времето тогаваEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
А случаино да си забелязал когат сте сменяли феродовия диск и лагера да има износване на притискателния диск точно там кадето го притиска лагера ,заштото се получава канал в които при питискане лагера влиза в канала и движението му става много трудно за да продължи да притиска диафрагмата,поне при мен беше така и за разлика от твоя моя съединител беше със жило и дрябваше да се скъса за да го сменя,хубаво е да се сменят обшто и феродоф и питискателен диск и лагер за да е всичко ок.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Колата е FIAT MAREA КОМБИ !!! не е моя на един приятел е :D Внос е от Италия !така си я купи с много твърд съединител и защото я купи преди 3 седмици та му беше мерак да си оправи съединителя?Феродовия диск си беше почти здрав и съединителя си отделяше където трябва(долу) но беше много твърд Е все още е твърд :D Притискателния диск си беше добре не е износено там където е лежал аксиалния лагер е имаше малко ръбче ама почти не се усеща на пипане и затова не го сменихме? АЗ мисля да не би проблема да е горната помпа дали няма накавъв клапан или нещо такова дето да държи налягането след като се натисне педалаLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
При един приятел беше станало така и се оказа че маркуча свързващ помпата с цилиндъра се беше скъсал вътрешно и правеше тапа при създаване на налягане от помпата. Направете проба с друг маркуч , даже и да не е от него е необходимо и той да се смени при ремонт .Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар