Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

твърд съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    твърд съединител

    Искам да попитам каква може да е причината за твърд хидравличен сиединител? Смених помпата дето е закачена на скоростната кутия но съединителя си остана както си беше?после сменихме феродовия диск и аксиалния лагер но пак няма подобрение? възможно ли е проблема да е в горната помпа на съединителя? или да има някакво запушване по системата? или проблема е в горната помпа(при педала на съединителя)? Как точно работи хидравликата на съединителя?
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Ами проблема е в това, което не сте сменили:притискателен дискТресе ли колата като потегляш ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      да попретриса по малко? защо от притискателния диск да е твърд съединителя ? аз мисля че "диафрагмата"на притискателя трябва да е омекнала от дългото ползване и да е още по-мек(това е мое мнение)може да греша?а и си беше доре като я свалих!
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        Твърди демпферните пружини.Каква е колата все пак ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Моят е хипер твърд, а не тресе като тръгвам....просто ката се кача на друга кола и разбирам що е то мек съединител...мисля че решението при мен е едно - смяна на съединителя, но за сега мисля да не бързам....като му дойде времето тогава
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            А случаино да си забелязал когат сте сменяли феродовия диск и лагера да има износване на притискателния диск точно там кадето го притиска лагера ,заштото се получава канал в които при питискане лагера влиза в канала и движението му става много трудно за да продължи да притиска диафрагмата,поне при мен беше така и за разлика от твоя моя съединител беше със жило и дрябваше да се скъса за да го сменя,хубаво е да се сменят обшто и феродоф и питискателен диск и лагер за да е всичко ок.
            Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

            Коментар


              #7
              Колата е FIAT MAREA КОМБИ !!! не е моя на един приятел е :D Внос е от Италия !така си я купи с много твърд съединител и защото я купи преди 3 седмици та му беше мерак да си оправи съединителя?Феродовия диск си беше почти здрав и съединителя си отделяше където трябва(долу) но беше много твърд Е все още е твърд :D Притискателния диск си беше добре не е износено там където е лежал аксиалния лагер е имаше малко ръбче ама почти не се усеща на пипане и затова не го сменихме? АЗ мисля да не би проблема да е горната помпа дали няма накавъв клапан или нещо такова дето да държи налягането след като се натисне педала
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                To хидравличния съединител винаги отделя на едно и също място, доколкото знам.За мен проблема не е в помпата.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  При един приятел беше станало така и се оказа че маркуча свързващ помпата с цилиндъра се беше скъсал вътрешно и правеше тапа при създаване на налягане от помпата. Направете проба с друг маркуч , даже и да не е от него е необходимо и той да се смени при ремонт .
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    Ами и при мен си беше добър феродовия диск и си отделяше там каде то тябва, но проблема ми беше в притискателния диск.
                    Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

                    Коментар

                    Working...
                    X