Здравейте,Аз отново съм наплашен от колата си. След ето това http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3779 смених маслото и се надявах просто нещата да са си такива. Но както бях писал и там започнах стриктно да наблюдавам разхода на масло. Разход обаче няма, дори напротив - нивото на маслото се вдигна с 2-3 мм. Това само по себе си не е кой знае какво, от измерване до измерване може да има разлика - колко време е стояла колата - 15 мин или цяла нощ, дали не е под лек наклон и т.н. Опитвал съм се да съм обективен при прегледите, но... Проблема е, че ми се вижда разредено маслото. Като извадя щеката и от нея свободно си капят капки. Пробвах да топна щеката в част от маслото, което ми остана за доливане - имаше видима разлика. Маслото е на около 200-250 км, но е видимо потъмняло спрямо остатъците в тубата, е разбира се - далеч не е черно. Маслото е Селения Голд. Нямам бяло нито по щеката, нито по капачката. Маслото има някакъв мирис, но не мога да определя дали е на бензин. Като подуших около резервоара ме удари доста по-силна миризма, която ми се стори и различна, ама мойто обоняние не е много надеждно. Миризмата на маслото в тубата също беше различна. Антифриз не се губи и не бълбука в казанчето.Какво би могло да разрежда маслото? Бензин? Откъде ще попадне в маслото. Антифриз? Няма ли в студовете да се пресича маслото и да виждам конденз по капачката? Помогнете с някой съвет, плз. Или пък е нормално след съвсем малко работа на двигателя маслото да не е толкова гъсто както като ново? (иска ми се... )Едит: Пу да му се не види, баш юбилейния пост номер 200 да се оплаквам...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рядко (разредено) масло???
Collapse
X
-
Колега ако беше антифриз веднага щеше да пресече маслото но щом е рядко според мен се разрежда с бензин и ако колата ти е карбуратор те съветвам да смениш само платното на помпатаа и щом не гори масло няма друго какво да е.Защото ако имаш повредени сигменти пак може да се разреди маслото с бензин но тогава ще гори и масло и нивото му ще падне.п.п-успех с проблемаAlfa Romeo 146 JTD
Коментар
-
Tipo 1.4 i.e. - моноинжекция.А ето какво пише в една статия за маслото при колгите от Lancia.ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ НЕ ХАРЧИ МАСЛО !?При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.Смазващите качества на маслото в този случай значително намаляват. Една допълнителна смяна на маслото между интервалите (дори след 3000 км) тогава не е лукс, понеже може да се предизвикат тежки повреди в мотора. Разбира се тогава не е необходимо да се сменя масления филтър.При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване може да доведе до възстановяване нивото на маслото и смазочните му качества. При температура на маслото над 100 0 С, кондензата в маслото се изпарява след около половин час.Тука сега е важна бързата проверка на маслото. Поради изпаряването, нивото на маслото може значително да е спаднало.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:Tipo 1.4 i.e. - моноинжекция.А ето какво пише в една статия за маслото при колгите от Lancia.ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ НЕ ХАРЧИ МАСЛО !?При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.Смазващите качества на маслото в този случай значително намаляват. Една допълнителна смяна на маслото между интервалите (дори след 3000 км) тогава не е лукс, понеже може да се предизвикат тежки повреди в мотора. Разбира се тогава не е необходимо да се сменя масления филтър.При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване може да доведе до възстановяване нивото на маслото и смазочните му качества. При температура на маслото над 100 0 С, кондензата в маслото се изпарява след около половин час.Тука сега е важна бързата проверка на маслото. Поради изпаряването, нивото на маслото може значително да е спаднало.
Коментар
-
hit-ko написа:vesko написа:Tipo 1.4 i.e. - моноинжекция.А ето какво пише в една статия за маслото при колгите от Lancia.ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ НЕ ХАРЧИ МАСЛО !?При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.Смазващите качества на маслото в този случай значително намаляват. Една допълнителна смяна на маслото между интервалите (дори след 3000 км) тогава не е лукс, понеже може да се предизвикат тежки повреди в мотора. Разбира се тогава не е необходимо да се сменя масления филтър.При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване може да доведе до възстановяване нивото на маслото и смазочните му качества. При температура на маслото над 100 0 С, кондензата в маслото се изпарява след около половин час.Тука сега е важна бързата проверка на маслото. Поради изпаряването, нивото на маслото може значително да е спаднало.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Колата е във Ванто от сутринта и допреди малко не знаеха какво й има Ще пиша като/ако/когато се оправят нещата, междувременно ако някой чуе, че на баджанака му на първия братовчед на леля му снахата имала подобен проблем - да се обажда...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Здравей. Следя поста ти и моля да кажеш какво се е случило. Абсолютно същият проблем имам и аз придружен с висок разход на гориво. Моля те погледни това: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4165 С нетърпение чакакм да дойде сряда, защото тогава имам час. Благодаря предварително и с нетърпение очаквам отговора ти. Надявам се и ти желая да не е голям проблем и да се реши лесно.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Ами 77 лв за разни проверки - проверка на свещи, смяна на свещи, свещи, диагностика, проверка на реглажа на клапаните и не помня друго имаше ли. Разочарованието идва оттам, че след всичко това аз съм там откъдето тръгнах. В цената влизаха и свещите, но аз им казах да си ги вземат. Втора и трета се били зацапали, ама те нямаше как да знаят, че преди седмица пак бяха така и взех че им смених местата 2<->1 и 3<->4. Щом пак средните са зацапани, а другите са се изчистили значи не е там прб...Приемчиците са двама - единия е много готин, слуша какво му говориш за колата и двамата коментирахме какво може да е, той беше и човека, на когото казах да си вземе свещите, нямаше никакъв проблем, цената (~19 лв) бе приспадната. Другия обаче си намери повод да ми покара колата до Панчарево със 100 на 3-та, е не през цялото време ама достатъчно, с наличието на този бензин в маслото... Ако го пита някой защо - едва ли ще даде разумен отговор. Цената включва и 7 лв оглед на ходова част във връзка с другата тема ( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4158 ) и нищо не открили, изкарвам колата - тя тропа ли тропа. Още в двора на сервиза три пъти му я показах как тропа, ама оня реши да я кара до майната си, чак като се върна спря и се заслуша и обратно в халето за да кажат многозначителното "скорости"...Диагностика след като нищо не откри рече "двигателя на масата и ще се разбере". Само дето на чужд гръб и 100 тояги са малко, интересно ако иде на лекар и лекаря така го гледа, гледа, па рече "ГъзЪ на масата и ще се разбере" дали ще е толкова безгрижен... По принцип не обичам крайностите, ама някак си не ми се хареса това ми посещение във Ванто...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Здрасти. Отказах се от посещение във Вантотрйд след твоето писмо. За съжаление няма да мога да мина при препоръчан майстор до 2 дни но в момента в който се добера до него и има някакъв резултат (макар и не добър) ще пиша. Както писах преди това "Няма начин..." Не се притеснявай ще намерим решение. Аз поне няма да се откажа. Надявам се за в бъдеще (дано не се налага) поне да сме в помощ на някого.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
vesko написа:Ами 77 лв за разни проверки - проверка на свещи, смяна на свещи, свещи, диагностика, проверка на реглажа на клапаните и не помня друго имаше ли. Разочарованието идва оттам, че след всичко това аз съм там откъдето тръгнах. В цената влизаха и свещите, но аз им казах да си ги вземат. Втора и трета се били зацапали, ама те нямаше как да знаят, че преди седмица пак бяха така и взех че им смених местата 2<->1 и 3<->4. Щом пак средните са зацапани, а другите са се изчистили значи не е там прб...Приемчиците са двама - единия е много готин, слуша какво му говориш за колата и двамата коментирахме какво може да е, той беше и човека, на когото казах да си вземе свещите, нямаше никакъв проблем, цената (~19 лв) бе приспадната. Другия обаче си намери повод да ми покара колата до Панчарево със 100 на 3-та, е не през цялото време ама достатъчно, с наличието на този бензин в маслото... Ако го пита някой защо - едва ли ще даде разумен отговор. Цената включва и 7 лв оглед на ходова част във връзка с другата тема ( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4158 ) и нищо не открили, изкарвам колата - тя тропа ли тропа. Още в двора на сервиза три пъти му я показах как тропа, ама оня реши да я кара до майната си, чак като се върна спря и се заслуша и обратно в халето за да кажат многозначителното "скорости"...Диагностика след като нищо не откри рече "двигателя на масата и ще се разбере". Само дето на чужд гръб и 100 тояги са малко, интересно ако иде на лекар и лекаря така го гледа, гледа, па рече "ГъзЪ на масата и ще се разбере" дали ще е толкова безгрижен... По принцип не обичам крайностите, ама някак си не ми се хареса това ми посещение във Ванто...
Коментар
-
hit-ko написа:vesko написа:Ами 77 лв за разни проверки - проверка на свещи, смяна на свещи, свещи, диагностика, проверка на реглажа на клапаните и не помня друго имаше ли. Разочарованието идва оттам, че след всичко това аз съм там откъдето тръгнах. В цената влизаха и свещите, но аз им казах да си ги вземат. Втора и трета се били зацапали, ама те нямаше как да знаят, че преди седмица пак бяха така и взех че им смених местата 2<->1 и 3<->4. Щом пак средните са зацапани, а другите са се изчистили значи не е там прб...Приемчиците са двама - единия е много готин, слуша какво му говориш за колата и двамата коментирахме какво може да е, той беше и човека, на когото казах да си вземе свещите, нямаше никакъв проблем, цената (~19 лв) бе приспадната. Другия обаче си намери повод да ми покара колата до Панчарево със 100 на 3-та, е не през цялото време ама достатъчно, с наличието на този бензин в маслото... Ако го пита някой защо - едва ли ще даде разумен отговор. Цената включва и 7 лв оглед на ходова част във връзка с другата тема ( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4158 ) и нищо не открили, изкарвам колата - тя тропа ли тропа. Още в двора на сервиза три пъти му я показах как тропа, ама оня реши да я кара до майната си, чак като се върна спря и се заслуша и обратно в халето за да кажат многозначителното "скорости"...Диагностика след като нищо не откри рече "двигателя на масата и ще се разбере". Само дето на чужд гръб и 100 тояги са малко, интересно ако иде на лекар и лекаря така го гледа, гледа, па рече "ГъзЪ на масата и ще се разбере" дали ще е толкова безгрижен... По принцип не обичам крайностите, ама някак си не ми се хареса това ми посещение във Ванто...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар