Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рядко (разредено) масло???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рядко (разредено) масло???

    Здравейте,Аз отново съм наплашен от колата си. След ето това http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3779 смених маслото и се надявах просто нещата да са си такива. Но както бях писал и там започнах стриктно да наблюдавам разхода на масло. Разход обаче няма, дори напротив - нивото на маслото се вдигна с 2-3 мм. Това само по себе си не е кой знае какво, от измерване до измерване може да има разлика - колко време е стояла колата - 15 мин или цяла нощ, дали не е под лек наклон и т.н. Опитвал съм се да съм обективен при прегледите, но... Проблема е, че ми се вижда разредено маслото. Като извадя щеката и от нея свободно си капят капки. Пробвах да топна щеката в част от маслото, което ми остана за доливане - имаше видима разлика. Маслото е на около 200-250 км, но е видимо потъмняло спрямо остатъците в тубата, е разбира се - далеч не е черно. Маслото е Селения Голд. Нямам бяло нито по щеката, нито по капачката. Маслото има някакъв мирис, но не мога да определя дали е на бензин. Като подуших около резервоара ме удари доста по-силна миризма, която ми се стори и различна, ама мойто обоняние не е много надеждно. Миризмата на маслото в тубата също беше различна. Антифриз не се губи и не бълбука в казанчето.Какво би могло да разрежда маслото? Бензин? Откъде ще попадне в маслото. Антифриз? Няма ли в студовете да се пресича маслото и да виждам конденз по капачката? Помогнете с някой съвет, плз. Или пък е нормално след съвсем малко работа на двигателя маслото да не е толкова гъсто както като ново? (иска ми се... )Едит: Пу да му се не види, баш юбилейния пост номер 200 да се оплаквам...
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    #2
    ако колата е карбуратор мисля че от бензиновата помпа може да преминава бензин ако се е скапало платното на бензиновата от бензин не се пресича маслото
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Колега ако беше антифриз веднага щеше да пресече маслото но щом е рядко според мен се разрежда с бензин и ако колата ти е карбуратор те съветвам да смениш само платното на помпатаа и щом не гори масло няма друго какво да е.Защото ако имаш повредени сигменти пак може да се разреди маслото с бензин но тогава ще гори и масло и нивото му ще падне.п.п-успех с проблема
      Alfa Romeo 146 JTD

      Коментар


        #4
        Tipo 1.4 i.e. - моноинжекция.А ето какво пише в една статия за маслото при колгите от Lancia.
        ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ НЕ ХАРЧИ МАСЛО !?При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.Смазващите качества на маслото в този случай значително намаляват. Една допълнителна смяна на маслото между интервалите (дори след 3000 км) тогава не е лукс, понеже може да се предизвикат тежки повреди в мотора. Разбира се тогава не е необходимо да се сменя масления филтър.При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване може да доведе до възстановяване нивото на маслото и смазочните му качества. При температура на маслото над 100 0 С, кондензата в маслото се изпарява след около половин час.Тука сега е важна бързата проверка на маслото. Поради изпаряването, нивото на маслото може значително да е спаднало.
        Ако това е причината то какво излиза? Няма много какво да направя по проблема. И все пак не е добре за колата. А и пише по-ранна смяна на 3000, а не на 300 км...
        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

        Коментар


          #5
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            vesko написа:
            Tipo 1.4 i.e. - моноинжекция.А ето какво пише в една статия за маслото при колгите от Lancia.
            ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ НЕ ХАРЧИ МАСЛО !?При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.Смазващите качества на маслото в този случай значително намаляват. Една допълнителна смяна на маслото между интервалите (дори след 3000 км) тогава не е лукс, понеже може да се предизвикат тежки повреди в мотора. Разбира се тогава не е необходимо да се сменя масления филтър.При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване може да доведе до възстановяване нивото на маслото и смазочните му качества. При температура на маслото над 100 0 С, кондензата в маслото се изпарява след около половин час.Тука сега е важна бързата проверка на маслото. Поради изпаряването, нивото на маслото може значително да е спаднало.
            Ако това е причината то какво излиза? Няма много какво да направя по проблема. И все пак не е добре за колата. А и пише по-ранна смяна на 3000, а не на 300 км...
            Всичко споменато е сьвьршенно вярно и е практика!

            Коментар


              #7
              hit-ko написа:
              vesko написа:
              Tipo 1.4 i.e. - моноинжекция.А ето какво пише в една статия за маслото при колгите от Lancia.
              ВАШИЯТ АВТОМОБИЛ НЕ ХАРЧИ МАСЛО !?При използване на автомобила на къси разстояния при зимни условия, може да се окаже, че нивото на маслото се покачва, вместо както е нормално-леко да спада. Вие не сте открили извор на масло, а съдържанието на картера се е увеличило вследствие кондензирането на бензиновите пари. Вие усещате миризмата на бензин в маслото дори от извадената нивомерна пръчка.Смазващите качества на маслото в този случай значително намаляват. Една допълнителна смяна на маслото между интервалите (дори след 3000 км) тогава не е лукс, понеже може да се предизвикат тежки повреди в мотора. Разбира се тогава не е необходимо да се сменя масления филтър.При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване може да доведе до възстановяване нивото на маслото и смазочните му качества. При температура на маслото над 100 0 С, кондензата в маслото се изпарява след около половин час.Тука сега е важна бързата проверка на маслото. Поради изпаряването, нивото на маслото може значително да е спаднало.
              Ако това е причината то какво излиза? Няма много какво да направя по проблема. И все пак не е добре за колата. А и пише по-ранна смяна на 3000, а не на 300 км...
              Всичко споменато е сьвьршенно вярно и е практика!
              Бе то вярно, вярно, ама смених маслото и пак - половин сантиметър нагоре, и то като карам на газ, на бенз само загрява, не ще да са само пари.Мисля си за кофти запалване (бобина, кабели, свещи), преобогатена смес (ламбда сонда), подпикваща дюза, комбинация от всичко споменато. Ще се влиза в бокса (пак)
              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

              Коментар


                #8
                Колата е във Ванто от сутринта и допреди малко не знаеха какво й има Ще пиша като/ако/когато се оправят нещата, междувременно ако някой чуе, че на баджанака му на първия братовчед на леля му снахата имала подобен проблем - да се обажда...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  Здравей. Следя поста ти и моля да кажеш какво се е случило. Абсолютно същият проблем имам и аз придружен с висок разход на гориво. Моля те погледни това: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4165 С нетърпение чакакм да дойде сряда, защото тогава имам час. Благодаря предварително и с нетърпение очаквам отговора ти. Надявам се и ти желая да не е голям проблем и да се реши лесно.
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар


                    #10
                    В момента съм малко разочарован, за да не напиша някоя глупост ще оставя за довечера като се прибера...Сега само 1: Решение НЯМА, поне в моя случай, поне засега.
                    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                    Коментар


                      #11
                      Съжалявам! Никой не е в състояние да ме убеди че решение няма за този проблем! Предполагам, че това е някакво недоразумение. Аз лично вярвам и се надявам! Очаквам все пак описание за преживяното и мнението на специалистите.
                      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                      Коментар


                        #12
                        Ами 77 лв за разни проверки - проверка на свещи, смяна на свещи, свещи, диагностика, проверка на реглажа на клапаните и не помня друго имаше ли. Разочарованието идва оттам, че след всичко това аз съм там откъдето тръгнах. В цената влизаха и свещите, но аз им казах да си ги вземат. Втора и трета се били зацапали, ама те нямаше как да знаят, че преди седмица пак бяха така и взех че им смених местата 2<->1 и 3<->4. Щом пак средните са зацапани, а другите са се изчистили значи не е там прб...Приемчиците са двама - единия е много готин, слуша какво му говориш за колата и двамата коментирахме какво може да е, той беше и човека, на когото казах да си вземе свещите, нямаше никакъв проблем, цената (~19 лв) бе приспадната. Другия обаче си намери повод да ми покара колата до Панчарево със 100 на 3-та, е не през цялото време ама достатъчно, с наличието на този бензин в маслото... Ако го пита някой защо - едва ли ще даде разумен отговор. Цената включва и 7 лв оглед на ходова част във връзка с другата тема ( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4158 ) и нищо не открили, изкарвам колата - тя тропа ли тропа. Още в двора на сервиза три пъти му я показах как тропа, ама оня реши да я кара до майната си, чак като се върна спря и се заслуша и обратно в халето за да кажат многозначителното "скорости"...Диагностика след като нищо не откри рече "двигателя на масата и ще се разбере". Само дето на чужд гръб и 100 тояги са малко, интересно ако иде на лекар и лекаря така го гледа, гледа, па рече "ГъзЪ на масата и ще се разбере" дали ще е толкова безгрижен... По принцип не обичам крайностите, ама някак си не ми се хареса това ми посещение във Ванто...
                        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                        Коментар


                          #13
                          Здрасти. Отказах се от посещение във Вантотрйд след твоето писмо. За съжаление няма да мога да мина при препоръчан майстор до 2 дни но в момента в който се добера до него и има някакъв резултат (макар и не добър) ще пиша. Както писах преди това "Няма начин..." Не се притеснявай ще намерим решение. Аз поне няма да се откажа. Надявам се за в бъдеще (дано не се налага) поне да сме в помощ на някого.
                          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                          Коментар


                            #14
                            vesko написа:
                            Ами 77 лв за разни проверки - проверка на свещи, смяна на свещи, свещи, диагностика, проверка на реглажа на клапаните и не помня друго имаше ли. Разочарованието идва оттам, че след всичко това аз съм там откъдето тръгнах. В цената влизаха и свещите, но аз им казах да си ги вземат. Втора и трета се били зацапали, ама те нямаше как да знаят, че преди седмица пак бяха така и взех че им смених местата 2<->1 и 3<->4. Щом пак средните са зацапани, а другите са се изчистили значи не е там прб...Приемчиците са двама - единия е много готин, слуша какво му говориш за колата и двамата коментирахме какво може да е, той беше и човека, на когото казах да си вземе свещите, нямаше никакъв проблем, цената (~19 лв) бе приспадната. Другия обаче си намери повод да ми покара колата до Панчарево със 100 на 3-та, е не през цялото време ама достатъчно, с наличието на този бензин в маслото... Ако го пита някой защо - едва ли ще даде разумен отговор. Цената включва и 7 лв оглед на ходова част във връзка с другата тема ( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4158 ) и нищо не открили, изкарвам колата - тя тропа ли тропа. Още в двора на сервиза три пъти му я показах как тропа, ама оня реши да я кара до майната си, чак като се върна спря и се заслуша и обратно в халето за да кажат многозначителното "скорости"...Диагностика след като нищо не откри рече "двигателя на масата и ще се разбере". Само дето на чужд гръб и 100 тояги са малко, интересно ако иде на лекар и лекаря така го гледа, гледа, па рече "ГъзЪ на масата и ще се разбере" дали ще е толкова безгрижен... По принцип не обичам крайностите, ама някак си не ми се хареса това ми посещение във Ванто...
                            Човече, ще ме разплачеш като ти чета патилата!Ако някой изобщо е мерил налягането в цилиндрите на стартер, то това не е достатьчно показателен метод, ако не ти замерят пропуските в цилиндрите с редуцир-вентил, което е най-точния метод за оценка на цилиндрите!Ясно е , че 2 и 3 цилиндьр правят непьлно изгаряне, провери си работата като изолираш сервото и запуши отвора на смукателите! При Моно и карбуратор, ако засмуква вьздух от там, води до обедняване на сместа и то до най-близките цилиндри!И. ако проблема продьлжава, пиши ми на лично, ще я оправим тая кола!

                            Коментар


                              #15
                              hit-ko написа:
                              vesko написа:
                              Ами 77 лв за разни проверки - проверка на свещи, смяна на свещи, свещи, диагностика, проверка на реглажа на клапаните и не помня друго имаше ли. Разочарованието идва оттам, че след всичко това аз съм там откъдето тръгнах. В цената влизаха и свещите, но аз им казах да си ги вземат. Втора и трета се били зацапали, ама те нямаше как да знаят, че преди седмица пак бяха така и взех че им смених местата 2<->1 и 3<->4. Щом пак средните са зацапани, а другите са се изчистили значи не е там прб...Приемчиците са двама - единия е много готин, слуша какво му говориш за колата и двамата коментирахме какво може да е, той беше и човека, на когото казах да си вземе свещите, нямаше никакъв проблем, цената (~19 лв) бе приспадната. Другия обаче си намери повод да ми покара колата до Панчарево със 100 на 3-та, е не през цялото време ама достатъчно, с наличието на този бензин в маслото... Ако го пита някой защо - едва ли ще даде разумен отговор. Цената включва и 7 лв оглед на ходова част във връзка с другата тема ( http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4158 ) и нищо не открили, изкарвам колата - тя тропа ли тропа. Още в двора на сервиза три пъти му я показах как тропа, ама оня реши да я кара до майната си, чак като се върна спря и се заслуша и обратно в халето за да кажат многозначителното "скорости"...Диагностика след като нищо не откри рече "двигателя на масата и ще се разбере". Само дето на чужд гръб и 100 тояги са малко, интересно ако иде на лекар и лекаря така го гледа, гледа, па рече "ГъзЪ на масата и ще се разбере" дали ще е толкова безгрижен... По принцип не обичам крайностите, ама някак си не ми се хареса това ми посещение във Ванто...
                              Човече, ще ме разплачеш като ти чета патилата!Ако някой изобщо е мерил налягането в цилиндрите на стартер, то това не е достатьчно показателен метод, ако не ти замерят пропуските в цилиндрите с редуцир-вентил, което е най-точния метод за оценка на цилиндрите!Ясно е , че 2 и 3 цилиндьр правят непьлно изгаряне, провери си работата като изолираш сервото и запуши отвора на смукателите! При Моно и карбуратор, ако засмуква вьздух от там, води до обедняване на сместа и то до най-близките цилиндри!И. ако проблема продьлжава, пиши ми на лично, ще я оправим тая кола!
                              Не знам що е то редуцир-вентил, ама лошото е, че и във Ванто явно не знаят. Също така идея си нямам как да "изолирам сервото" и да "запуша отвора на смукателите". А дори да го кажа така в някой сервиз като ме изгонят от халето да ги чакам навън и вътре какво става - Божа работа...Аз сега съм се хванал за идеята с развалената дюза (да изпуска бенизн след като изгася колата), ама идея си нямам къде да я проверят...
                              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                              Коментар

                              Working...
                              X