Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо взе да ми "вие" двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо взе да ми "вие" двигателя

    Здравейте!!!Пиша темата тук щото незнам от какво може да е проблема... От вчера двигателя ми започна да вие и като че ли виенето се поусилва с изминаване на време,одеве отворих капака и се чува някаде отляво покрай ремъците,най левия цилиндър и генератора!С вдигане на оборотите виенето не се променя...да не е някоя ролка или нещо от ремъците по генератора? Забелязал съм че при много стари непотдържани Мерцедеси има подобно виене.Откакто съм взел колата,преди 10000 км не съм сменял пистовия ремък иии ролки по него(ако има де..незнам)P.S. Климатик имам,ако трябва да се знае
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    Здрасти колега.Най-добрия за теб вариант е да ти превърта темък или да ти вие някоя от паразитните ролки. по кофти варианти са лагери в алтернаатора или в хидрвличната помпа.Можеш ли да опишеш по-подробно виенето на студен мотор ли се появява?Постоянно ли е? Като навъртиш пълен волана усилва ли се?ей такива ми ти работи
    Fiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX

    Коментар


      #3
      Ами има го постоянно и на студен и на топъл двигател.... няма нищо общо с хидравликата не вие от неяИнтересува ме по пистовия ремък има ли ролки....щото аз там не съм пипал нищо откакто съм я купил не е сменян,щото не беше напукан или износенИ още нещо...- Ако ми се скъса пистов ремък може ли да засегне нещо и по ангренажния и да оака работата Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        Незнам как е на този мотор, но на 1.6 има 2 ролки. Предполагам че и този има, но проблема ветроятно не е там щом "виенето" не се променя при различни обороти.Незнам какво да те посъветвам, ама при всички положения е хубаво да си смениш ремъка и ролката (ако има такава де), най малкото да нете остави на път някъде.Опасност за ангренажа има, ако се скъса пистовия ремък и влезе между ролката и ангренажния ремък (скъса ми се ангренажа по този начин).
        Fiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX

        Коментар


          #5
          колега за да изолираме от къде идва първо смъкни пистовия ремък и запали двигателя ако спре да вие значи проблема е от ролка или алтернатор. ако продължи виенето ще е от ангренажния комплект.
          FIAT Bravo 1.4 12v

          Коментар


            #6
            В понеделник ми е свободен майстора-до тогава незнам да карам ли мн. мн. или да зазимя Бравото за 2 денаА иначе като че ли започна да се усилва виенето с подаване на газта.... А като сложа ухото на двигателя се чува някаде под капака на двигателя при първите цилиндри откъм казанчето за чистачките.... там какво има че да вие?
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              търпение му е майката. изчакай си до понеделник най - добре.
              FIAT Bravo 1.4 12v

              Коментар


                #8
                Може да е водна помпа като цвиленя ли се чува този звук.
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  Еми звука е подобен на оня дето се чува ако навиеш докрай волана ..... или е ролка или някакъв лагер...Като сменях ангренажа... лагера обтегач ми е на Breda,а лагера обтегач-паразитен и ремъка са Flennor. Може ли тая Breda да се е посрала(с извинение) след 9000км.
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    Включи климатика докато работи мотора и кажи има ли разлика във въпросният шум.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      развий леко помпата на хидравликата,колкото да се отпусне ремъка и запали.Почти съм сигурен че там е проблема(помпата)
                      brava 1.6 16v 95g

                      Коментар


                        #12
                        Ами тя течността ми е една тъмна тъмна... може да съм прецакал нещо помпата...канех се да сменям тия сни течността ама май съм закъснял! Иначе пробвах още първия ден и с климатика-пак си вие по същия начин...Обаче тя тая помпа не е там където се чува звука мамка и...или пък може да се разсейва звука и да ми се струва че не е от нея... то ще си каже тия дни от какво е Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
                        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                        Коментар


                          #13
                          PaUnOff написа:
                          Ами тя течността ми е една тъмна тъмна... може да съм прецакал нещо помпата...канех се да сменям тия сни течността ама май съм закъснял! Иначе пробвах още първия ден и с климатика-пак си вие по същия начин...Обаче тя тая помпа не е там където се чува звука мамка и...или пък може да се разсейва звука и да ми се струва че не е от нея... то ще си каже тия дни от какво е Yellow_Flash_Colorz_PDT_39
                          Късметлия сиииии... :D добре че не се е оправило като включиш климата.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            извинвам се за спама ама какво става ако ако се оправи като вкл. климатика,че днес скъсах ремък на алтернатора и сега вие като е студена колата,след като ми сложиха новия

                            Коментар


                              #15
                              Има лагер който работи когато климатика не е включен,тъй като зацепването на оста му става чрез един електро магнитен механизъм.А когато климатика е включен този лагер не работи.Та този лагер се разбива лесно особенно когато е пренатегнат ремъка,както и е сложна и не много евтина смяната му.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X