Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

audi a4 1,8T 4x4 150 k.c ако меже мнения????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    bboyd написа:
    Колеги спор няма а4 си е много хубав автомобил но не е по джоба на всеки аз лично като карах на бащами на приател няма такава возия и ускорение и конфорт и после като се качих на фиатката с извинение се едно се качих в колата на флинстоун колега ако имаш възможност за подръжка взимаи аз не мога да подържам иначе да сам взел
    Е,това е истината.Една правдива оценка.Поздрави.

    Коментар


      #17
      В окачването наистина има някакъв фабричен дефект, брат ми преди години бешеотишъл в сервиза за нещо си и хората му смениха цялата предница безплатно.Което показва, че сервиза им е СЕРВИЗ. Най-спокойно е можело да си затраят ида не кажат нищо.
      Ex Fiat 126P
      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
      Alfa Romeo 147 1.6 TS
      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

      Коментар


        #18
        Аз вече мога да дам някакво сравнение между а3-ка(1,6-100коня 2001) на приятелката ми и моето браво, след като минахме с аудито 1000км....първо за интериора - еми каквото и да си говорим - аудито вътре е много по-добре като качество и като удобство - седалките те хващат от всякъде а вътре всичко е доста добре направене - естествени има си и кусури - дрънкат някои пластмаси ....като простор - и двете коли са двуврати и с горе долу еднакви габарити, но Бравото е в пъти по-широко вътре....на задната седалка на аудито трудно се возят хора, особено аз когато аз карам(1,92 съ, )....може би вътрешният простор е заради багажника - може би 2 пъти по-голям на аудито....Возията - очаквах повече....вози доста твърдо, а с доста високи гуми....стабилност - дори и с ESP...моята е усещам много по-стаболна в завоите(особено след като сложих 16-ките :D )....Проблемите....за няма и 1000км вече светят две лампи - едната е на ESP-то - следователно не работи вече ...другата е за Engine Check.....по предницата троба нещо - едни тампони на стабилизирашата щанга....Забравих да спомена за вървежа - аз по принцип съм фен на дизелите, но ме учуди колко е еластично това ауди - може би защото е 8v...Извода - Бравото ме кефи повече за каране и то яко каране.....аудиото е удобно за спокойно пътуване на дълго ....но като съпоставим цената на двете - мисля че няма спорове кое повече си заслужава...и все пак всичко е въпрос на вкус и най-вече на късмет....Успех с покупката
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #19
          vsd написа:
          @ HadjovАйде стига с тия легендарни немски коли. Немците отдавна не са нито най-великите нито най-качествените. Не че и Фиат е най-качествено, но немското не е по-добро. Само че цените при ауди ги сравнявайте със алфа, а не с фиат. А вкуса на американеца за кола едва ли е критерий.
          Да бе наистина,немците не са велики нито могат да правят качествени коли.Само ние във Фиат-форума сме най велики и познавачи.Американците пък плява да ядът.Те са расли по дърветата.С когото и да сравняваш цените на италианските коли,то те са най евтините в цял свят спрямо марковите други.Независимо Фиат,Ланча или Алфа.Лично това мене много ме кефи,че нямам навика да давам повече от 4000 лв за купчина желязо,независимо каква марка е изписана на нея.

          Коментар


            #20
            trace , , нещо в ОНЗИ сервиз са овапцали , ад знаеш ! за да сменят всичкобезплатно ... :P Няма такъв филм ! Окачването си е в ред, ама са го прекарали явно когато го е смянл първият път, и сега са се светнали ! Издръжливоста на въпросното окачване завсии от качеството на частите. Трудно се изработват така наречените "Алуминиеви" носачи. Евтините марки, може би наиситна ги правят от алумииний...не знам. Но, истинските марки, са си досатъчно издръжливи. Имам наблюдения над нови автомобили , които имат по над 100 000 хил.. км пробег, и са си с оригиналните носачи, как така при тях не се е проявил дефекта - !И не мога да разбера, когато сравняваме качество - за какви пари говорим ?! Или е добро едно нещо , или не е ! Друг е въпроса кой колко е готов да задели за автомобил ! Аз като карам PUNTO Mk 1, значи ли , че всички коли по-скъпи от него са гадни !?
            FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              Не че и Фиат е най-качествено, но немското не е по-добро.
              Да бе наистина,немците не са велики нито могат да правят качествени коли.Само ние във Фиат-форума сме най велики и познавачи.Американците пък плява да ядът.Те са расли по дърветата.[/quote]Ти четеш ли какво съм написал или трябва да си говорим все едно и също. И кога ще разберете че за това колко струва колата на старо, и че в САЩ карали не знам си кво има хиляди причини и малко от тях са техническите качества на автомобила. Пазара е прекалено сложен за да съдите само по цената. Направо е смешно това и е нормално за деца в детската градниа или за спорове на 8-мо класници. А колите на американците не блестят като дизайн, за качеството не коментирам. Факта е според мен че по-новите коли си се трошат, като все тая ква им е марката. И проблема не е че не могат да ги направят, а че е по-изгодно да не ги правят здрави, а и целта не е да се карат по 15 години както ни се иска на нас. Въпроса е колко струва да си оправяш старата кошница и дали си струва. За тея дето карат А4 си струва, за мен си струва да си оправям фиата, за всеки е различно. За мен обаче А4 не блести с нищо спрямо конкурентите от класа си.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                1. Материала не е алуминий, а е дуралуминий, който е по-здрав и лек и се използва широко в самолетостроенето.2. Трудно се произвежда и продава в САЩ. БМВ, Мерцедес и Ауди присъстват на техния пазар по-скоро за престиж, от колкото за печалба.

                Коментар


                  #23
                  vsd написа:
                  За мен обаче А4 не блести с нищо спрямо конкурентите от класа си.
                  Toва че ти не можеш да видиш как блести или не искаш да видиш,това не значи че оценката ти е обективна.Колкото и да е необективна за сега пазарната оценка за колите е единствената по която се сравняват от потребителска гледна точка.Не говориме за отделни параметри като мощност,ускорение и т.н.Става въпрос за обща оценка,което включва всичко в някаква степен.Като изключим дизайна,който си е чисто формалана категория,то във всяко отношение Ауди превъзхожда Фиат и много други конкуренти.Но аз съм фен на Фиат,защото има много предимства над Ауди.Ще ти ги изброя:1.Ниски първоначални ивестиции2.Най евтините части,независимо,че почти всичко е менте.3.Правя си всичко сам и не влизам в сервиз4.Сравнително много качества за малко пари5.Като карам Фиат,полицаите почти не ме забелязват.Имам усещането че не я броят за кола6.Не се страхувам че ще я откраднат.Мога да оставя ключа на таблото и няма никой да се изкуши да я вземе7.Не правя никога застраховка Каско.Ако нещо се случи я хвърлям и си купувам друга.При тези цени какво да възстановяваш8.Всичко каквото ми потрябва го имам както ново така и втора употреба Да изброявам ли още екстри за Фиата пред Аудито.За това го уважавам и винаги ще си карам Фиат.А колкото до Аудито,разбира се че е по добра кола от Фиата.Това и малките деца ще ти го кажат.

                  Коментар


                    #24
                    Airfan написа:
                    1. Материала не е алуминий, а е дуралуминий, който е по-здрав и лек и се използва широко в самолетостроенето.2. Трудно се произвежда и продава в САЩ. БМВ, Мерцедес и Ауди присъстват на техния пазар по-скоро за престиж, от колкото за печалба.
                    Абсолютно верно е за дуралуминия забележката и за това и аз възразих.Но по втората точка тези коли се карат от хора с повече пари,както и у нас.За престиж знаеш че карат коли снобите и тези с повече пари.Навсякъде е така. А сега ако можеш да отговориш на въпроса ми ще те призная за познавач:Защо Ауди е приел това скъпо решение да направи ходовата си част от дуралуминии,а не както всички останали от стомана,а някой още по евтинчииски го правят от щанцована ламарина.За престиж може да си сигурен че не е.Имаш ли отговор??

                    Коментар


                      #25
                      Re:

                      От 2001г до 2005г карах Фиат Темпра Комби 1.6 - 1992г - 60 000км ,от 2005г до 2008г карах Фолксваген Пасат 1.8-125 кс - 1997год. с газов инжекцион BRC монтиран в Италия модел В5 тоест от новия модел - 50 000 км.Моите впечатления за двата автомобила:1.Фиата -внесен от Германия - Хамбург купен там за 1200 DM + мито + транспосрт + 500 DM за човека извършил вноса = 4000 DM. Широк удобен автомобил с готино комби нормален разход на бензин около 10 градско и около 7-8 извънградско.Ергономиятя не беше на ниво като предната ми кола Мазда 626 1986г.Проблеми - след две години експлоатация пода и кутиите на задните калници бяха изгнили тотално общо взето на доста места имаше ражда. Ремонти по ел.инсталация - генератор , акумулатор и един комп на момоинжекциона , датчик за коляновия вал и един температурен и компа на запалването(комутатор).Двигател - едно обслужване на ремъци и ролки , един фалшив термостат и един хубав от Бакскар -Варна ,водна помпа , свещи два пъти филтри и масла. Окачване общо 4 носача и два кормилни накрайника , лагер на предна главина , предни и задни амортисьори и двата лагера на носачите на задния мост.Спирачки- на два пъти ми се късаха спирачни тръбички от корозията за щастие и двата пъти без катастрофи и едни спирачни маркучета. Частите са евтини и труда на един приятел монтьор.Цена на ремонт с частите 50 - 100 лв. Извод евтина подръжка, но доста често си контактувах с майстора.2.Пасата- седан внос от Италия с климатроник с първоначална смяна на ремъци,ролки,филтри и масла и ГО и регистрация 11 500 лв.Голям и удобен автомобил с разход 11 - 13 л газ + 1-2л бензин на 100 км градско и около 9л газ на 100км извън града.Тенекията беше идеална без грам ръжда.Подръжка доста солена в сравнение с Фиата.Ремонти по ел. инсталацията генератор - 200лв и един акумулатор.Окачване - 5 носача по около 100-120 лв./за брой от 8 , кормилни накраиници - 2 ,спирачни маркучи - един комплект и едни предни накладки, задните тъй си останаха в багажника не сменени.Климатик една профилактика - 50 лв.Свещи един път NGK 30лв.за 1 брой.Бензинова помпа- 300 лв.Няколко компютърни теста. По - малко срещи с майстора , но всяка на цена не по-малка от 200 - 300 лв.Като цяло подръжката на Пасата + горивото осезаемо по-скъпа от на Фиата.Дано съм бил полезен.

                      Коментар


                        #26
                        @NickyПолезен си с изнесената информация.Извод:Немските коли трябва да се карат от хора с повече пари,които не искат да имат честа среща със сервиз,да оставят известно време без кола и да ги будалкат някакви майстори.Няма безплатен обяд.Всички предимства се заплащат.Така е навсякъде по света,така е и у нас.

                        Коментар


                          #27
                          YAROSHKH:Нещо не се разбрахме май.Първо пропуснах да кажа, че не става въпрос за 1.8 Куатро модела.За 1.6 бензин или 2.5 дизел става въпрос (тогава смени тия двете и не се сещам на кое беше точно)Като написах, че е имало фабричен дефект, нямах предвид само на неговата кола,а на всички от тази година. От Ауди виждат, че има проблем и подменят предниците на всичкиколи БЕЗПЛАТНО. Иначе за А4-ката, мислех да си взема такова, но не ми харесва на дизайн отвън.Следващото е доста по-добро: (айде малко да разводня темата)
                          Ex Fiat 126P
                          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS
                          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                          Коментар


                            #28
                            @traceПовече си падам по новата А3 с четирите врати.Във всяко отношение я предпочитам пред А4.Но като им видя цените и ми се повръща.Никога няма да дам тези пари независимо дали ги имам или не.Да се извоюва такава цена на пазара,това не става нито с връзки,нито с реклама.Качества трябват.Като се загледам в подробности по нова немска кола,то все едно не се е доближавал човек до нея за да извърши монтаж.Как го правят това нещо винаги съм се чудил.

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              Airfan написа:
                              ...
                              Абсолютно верно е за дуралуминия забележката и за това и аз възразих.Но по втората точка тези коли се карат от хора с повече пари,както и у нас.За престиж знаеш че карат коли снобите и тези с повече пари.Навсякъде е така. А сега ако можеш да отговориш на въпроса ми ще те призная за познавач:Защо Ауди е приел това скъпо решение да направи ходовата си част от дуралуминии,а не както всички останали от стомана,а някой още по евтинчииски го правят от щанцована ламарина.За престиж може да си сигурен че не е.Имаш ли отговор??
                              Не си ме разбрал съвсем правилно. Двете точки нямат нищо общо една с друга. Иначе по твоите въпроси - дуралуминият дава здравина, като за сметка на това се олекотява конструкцията и това го знае всяко хлапе. Да не говорим, че от Порше са стигнали по-далеч (по спомени, че автомобилите не са ми приоритетната тема попринцип) предлагайки карбонови купета или само дъното беше от карбон, не помня...Относно точката с престижа - нямах предвид, че носачите са от дурал за престиж, а че е престижно да продаваш марката БМВ, Ауди и т.н. в САЩ. Не всеки кара такъв автомобил там, защото са адски скъпи.Поздрави.

                              Коментар


                                #30
                                Stefan Hadjov написа:
                                @Nicky...Извод:Немските коли трябва да се карат от хора с повече пари,които не искат да имат честа среща със сервиз,да оставят известно време без кола и да ги будалкат някакви майстори......
                                не знам каква е тази заблуда че немските коли не се развалят, такива моабети говорят хора които не са карали немска щайга !имал съм и ауди 80 2.0 90 коня и голф 3 1.6 75 коняголфа ми го откраднаха още първия месецаудито беше на толкова километри че се разпадаше постепенно. части има за 80ки ако са неоригинални стават като цена, оригиналните са на космически цени.на аудито му смених водна помпа, термостат, лагери на динамо, и перката на радиатора. смених му и предните дискове и накладки които веднага се изкривиха после щот на 2.0 АБТ модела не са вентилирани. остави ме на пътя като и се счупи ключалката за запалванеколата беше обезшумена но возеше като скейтборд !ускоряваше като боклукчииска кола, нямаше нито ел стъкла, нито климатик, нито оборотомер салона беше тих но се ронеше дунапрена под него. миришеше на антифриз от вътрешното радиаторчехарчеше масло и губеше антифризклапаните тракахакато се качим аз и котката ни беше тясно в купеторазхода на бензин беше 15 градско 10 извънградско зимата 22 градско - 12 извънградско.С прехаленото ауди карах от сервиз до сервиз и не е имало момент в който да не му има нещо развалено на тва ауди !Може да е било здраво като е било на 5 години и 150 000км обаче на 15 години си беше кенеф ! Аудитата не са здрави а са със солиден интериор и създават илюзията за здравина, Аудитата са карани в пъти повече от фиат или форд. Аудитата имат скъпи части и поддръжка. Аудитата са непрактични и неикономичниИ не знам за къв дюра алуминии ми говорите, погледни как карат тези А4 през дупките и неравностите, със 1км/ч, купи си А4 и карай да се научиш как се кара на зиг заг а като смениш гумичките на клапаните на 1.8 Т като смажеш турбото за да смениш тампоните на кватрото ще си продадеш и другия бъбрек !айде пийс
                                Bravo GT 1.8

                                Коментар

                                Working...
                                X