Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

audi a4 1,8T 4x4 150 k.c ако меже мнения????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    audi a4 1,8T 4x4 150 k.c ако меже мнения????

    колеги какво мислите за audi a4 1,8T 4x4 150 k.c 98г.защото ми одариха бравото а ремонта му ше ступи много пари и не си заслужава да се прави си мисля за ауди.

    #2
    http://audibg.com/
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Аз лично алди А4 нема да пипнем и с ръкавица.тези коли са с калпави предници и много скъпи части.1.8 турбото трябва да се обслужи за да не се скапе,4х4то има скъпи тампони и задължително трябва да го обслужишкрадът ги като топъл хляб тези А4 трябва ти каско и то ще е скъпо.повечето а4ки са 250к - 500к кмвземи 1.9 тди 110 коня, че харчи много тва турбо мурбо + куатро абе по-добре не се занимавай с авдита сервизите им не познават парите Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Вземи един Опел Вектра да знаеш че е кола !
      Bravo GT 1.8

      Коментар


        #4
        За мен е много грозна отвътре. Частите са скъпи, а май е далече от здрава кола, въпреки че всичко е на късмет. За мен няма много тръпка в A4. Просто типично германска кола, с безвкусно грозен интериор напомнящ 80-те години. Незнам как е А4 с този двигател, возил съм се в А6 автоматик, комби пък и с чип уж. За тия коне е много куц кон за мен. Да не кажа че бравото се набира по-добре. Все пак може да й е имало нещо на тази, не знам. Би трябвало повече да върви.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          A4 Е просто един по скъп Голф 4 ... Моето лично мнение...
          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

          Коментар


            #6
            колега аз само ще ти кажа на баща ми един приател има такова и като доиде ред да го обслужва ами има няма 900 1000 лева ролки ремаци филтри масло и то в не софики сервиз иначе много върви ама и доста гори да ти кажа
            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

            Коментар


              #7
              Виждам само мнения на хора говорещи принципно... Лошо !АУДИ винаги са били автомобили служещи за шаблон за качество !А, системать QUATRO все още няма аналог по качествата си .Така , че колега - не се чуди. Вярно е , че интериора не е толкова футуристичен като на някой съвременен ФИАТ, но пък е по-удобен. А, и зависи дали плащаш ДАНЪК ОБЩЕСТВЕНО МНЕНИЕ. Разбира се , че разхода ще е по-голям! Ама е глупаво да се мисли , че един автомобил, гарантиращ отлични сцепни свойства с пътя, на който ще му въртят и четирите колелета ще гори по-малко от някоя малолитражка..като BRAVO например.... но поне ще знаеш , че закъдето и да тръгнеш , по което и време да тръгнеш - ще стигнеш. Няма да закъсваш на най-малкото заснежаване, или пък да се въртиш по завоите. Нито пък ще се налага веднага да включваш по-ниски предавки при първият по-сериозен наклон.... Затова си вземи двигател над 100 к.с.А, и не мога да приема тезата за КАЛПАВАТА предница... По-скоро приемам , че хората твърдящи това са посещавали некачествени сервизи ... Или им се е свидело пари за некачествени части. Защото по-скъпите части, спрямо един ГОЛФ 2 , например, носят по-комфортна езда, която не може да се срванява с нито едно BRAVO ... . А, да не споменаваме пътната настилка в България...А работата с ТУРБО-то зависи от маслото с което се поддържа... Практиката показва, че при ползване на синтетични масла (които са по-скъпи от минералните!), ресурса на един турбокомпресор е колкото ресурса на самият двигател. Оттам зависи , дали собственика ще реши да ползва качествени масла.Автомобила е много добър, остава от теб да си прецениш дали е за теб. Интериор, разход и тем подобни.... Но, преди да си го вземеш, провери по магазините колко ще му струват консумативите - ремъци, ролки, накладки ....
              FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

              Коментар


                #8
                [quote="YAROSHKH"А работата с ТУРБО-то зависи от маслото с което се поддържа... Практиката показва, че при ползване на синтетични масла (които са по-скъпи от минералните!), ресурса на един турбокомпресор е колкото ресурса на самият двигател.....[/quote]Съгласен съм с това мнение на колегата, и аз има същите наблюдения.И важи не само за турботата на Ауди,но и за други марки коли вкл.Фиат.Между другото съм съгласен и с другите изводи които прави за Ауди.Единствено не съм съгласен с надутите пазарни цени на моделите им.Но какво да се прави-ПАЗАР.

                Коментар


                  #9
                  YAROSHKH написа:
                  Виждам само мнения на хора говорещи принципно... Лошо !АУДИ винаги са били автомобили служещи за шаблон за качество !.......
                  точно А4 е шаблон за чупливост и скъпи ремонти,предното окачване е Алуминиево , освен това има сумати елементи по него.удар в една дупка ти струва 500-800лв Датчиците са златни, ремъка се сменя като се разглоби и радиатора смяната струва майка си и баща си !Имах Ауди 80, пфффф хем скъпо, хем бавно, хем смачкано от каране хем скъпи части, хем нема климатик или каквато да е екстра.Бахти марката селскостопанска !от Италия ги купуват а4ките за по 500-1000 евро !И като го докарат тука му лепнат Цена 5500лв ето ти А4 много по-запазено от тези по авто къщите за 3100 ЛЕВА. http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=156486983
                  Bravo GT 1.8

                  Коментар


                    #10
                    YAROSHKH написа:
                    АУДИ винаги са били автомобили служещи за шаблон за качество !Вярно е , че интериора не е толкова футуристичен като на някой съвременен ФИАТ, но пък е по-удобен. А, и зависи дали плащаш ДАНЪК ОБЩЕСТВЕНО МНЕНИЕ....Защото по-скъпите части, спрямо един ГОЛФ 2 , например, носят по-комфортна езда, която не може да се срванява с нито едно BRAVO ... .
                    Колега, извинявай, ама АУДИ са служели за шаблон за качество преди 20-тина години по времето на ауди 80. След това си става като всички останали, демек няма такава дето да не се счупи, като тук говоря не само за ауди. Примери има много. Специално на А4 не виждам нещо по-удобно в интериора. Съвсем обикновен и грозноват. Вътре не е по-широко от бравото, а на задните седалки е определено по-тясно от браво, което е абсурдно за един клас по-голяма кола. Това дето си го написал за снега, извинявай, но колко хора от нас за закъсали, а сме само с предно. При най-малкия сняг повечето коли не закъсват, нищо че не са куатро. Защо сравняваш возията на А4 с на браво, като колата е клас нагоре. Нормално е да има по-добра возия, като най-малкото гумите са й по-високи.shoro прегледай форума на ауди и се поинтересувай за цените на частите. Виж какви ремонти се правят горе-долу. Ако ти харесва си я взимай.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #11
                      zloben9000 написа:
                      YAROSHKH написа:
                      Виждам само мнения на хора говорещи принципно... Лошо !АУДИ винаги са били автомобили служещи за шаблон за качество !.......
                      точно А4 е шаблон за чупливост и скъпи ремонти,предното окачване е Алуминиево , освен това има сумати елементи по него.удар в една дупка ти струва 500-800лв Датчиците са златни, ремъка се сменя като се разглоби и радиатора смяната струва майка си и баща си !Имах Ауди 80, пфффф хем скъпо, хем бавно, хем смачкано от каране хем скъпи части, хем нема климатик или каквато да е екстра.Бахти марката селскостопанска !от Италия ги купуват а4ките за по 500-1000 евро !И като го докарат тука му лепнат Цена 5500лв ето ти А4 много по-запазено от тези по авто къщите за 3100 ЛЕВА. http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=156486983
                      Колега zloben,ти наистина си голям злобар.Много лошо плюеш,като забравяш че по всяка кола може да се извадят някои нейни кусури и се оплюе.Няма коли без кусури.Да не започнем да изброяваме колко са на Фиат кусурите.Предното окачване не е алуминиево,а дуралуминиево.Не знам дали правиш разлика между двете и дали знаеш предимствата на второто.Всеки не може да си позволи да направи такова окачване.Ремъка се сменя на 120000 клм и датчиците струват като на другите коли.Колата може да е прекалено скъпа и даже надценена,но това е положението не само в BG,но навсякъде по света.Бил съм в Калифорния и други три щата и най скъпите коли във даден клас са немските.От европейските марки коли не видях други освен всички немски,Волво и Сааб.Останалите са непознати за американския пазар.И те ли са балами,че дават такава оценка на немските коли.Бъди по скромен и здържан в оценките си,защото е смешно.

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък имам приятел, който си смени прословутото окачване за близо 1100-1200лв още като я купи и мина в БГ 80000км и още е здраво, зависи какви части ще използваш !
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          @ HadjovАйде стига с тия легендарни немски коли. Немците отдавна не са нито най-великите нито най-качествените. Не че и Фиат е най-качествено, но немското не е по-добро. Само че цените при ауди ги сравнявайте със алфа, а не с фиат. А вкуса на американеца за кола едва ли е критерий.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            Колеги спор няма а4 си е много хубав автомобил но не е по джоба на всеки аз лично като карах на бащами на приател няма такава возия и ускорение и конфорт и после като се качих на фиатката с извинение се едно се качих в колата на флинстоун колега ако имаш възможност за подръжка взимаи аз не мога да подържам иначе да сам взел
                            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                            Коментар


                              #15
                              @vsdДа, прав си за това че по отношение на дизайна и удобство на интериора италианските коли са Номер 1.Но все пак колата е техническо изделие и тези неща не могат за съжаление да бъдат изтъквани като първоводещи.По отношение на снега,Ауди куатро е кола с по-специално предназначение за потребители с по-специални изисквания.Има и Ауди само с пред.предаване.Верно е че Ауди не блести с външен вид,вози твърдо за класа си,седалките са му твърди,интериора му не е фрапантен и какво ли още не,но струва 4 пъти по скъпо от неговия аналог Мареа.Преди някоко дена купихме на мой приятел Мареа 1,9ЖТД-110 к.с.Комби, Евро3,2002 год с всички екстри за модел ЕЛХ и 4 ербека при първоначална цена 3600 и падна след оглед и пазарлък на 3300 лв.А намери ми такова Ауди с тези данни на тази цена.Не ми са вярва Марата да е по добрата и да е така оценявана.И на мене ми е криво,но това е положението.

                              Коментар

                              Working...
                              X