Свалям си акумулатора да го зареждам и решавам да го замеря.Кето меря в електролита от + към - макс. напрежение ми е 11,7в.Като меря от - към + макс. напрежение ми е 13,7в.Wtf
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулаторни неволи
Collapse
X
-
Обърни клемите Не бе не го прави...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
-
Re: Акумулаторни неволи
emzo написа:Свалям си акумулатора да го зареждам и решавам да го замеря.Кето меря в електролита от + към - макс. напрежение ми е 11,7в.Като меря от - към + макс. напрежение ми е 13,7в.WtfAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
emzo написа:Едната сонда на уреда на + , а другата я топя в електролита (в шестте дупки).Съответно от 2рата нагоре напрежението се покачва, като в едната посока е 11,7в, а в другата - 13,7в.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
emzo написа:Идеята е да се види за мъртви клетки, ми познат ми каза така да го замеря.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
пробвай с МЕДЕН кабел - единия край на сондата а другия в електролита - различните метали май , по различен начин се държат в електролита ..... може и да пробваш с други метали - злато, сребро , платина
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар