Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Откачи ми се пружината на предния амортисьор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Откачи ми се пружината на предния амортисьор

    Става въпрос за Темпра 1,6 94 година. Имаше леко почукване като минавах през неравности и днес вечерта пак леко почукване и прас и волана почна да се върти трудно и да стърже нещо отпред в дясно. Слизам с фенера гледам пружината се отворила някак си и леко надолу. Ама нищо повече не можах да видя. Непоже да се мръдне колата. С 300 зора до първия паркинг ама запоцна да мирише на нещо гадно. Може би пружината се трие в гумата или джантата. И сега не знам какво да очаквам. Направо ми се реве. Добре че е пред съседния блок поне, а не в Долно Камарци. Моля ако има идеи някой да сподели. Прочетох всички теми за амортиссьори. Иска ми се ако мога сам да го оправя или поне да разбера какво е да да не ме одерът по сервизите
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    Re: Откачи ми се пружината на предния амортисьор

    Утре сутрин ще видя за какво става въпрос и ще пища. Ако може и снимки ще направа да се види по добре.
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    Коментар


      #3
      Re: Откачи ми се пружината на предния амортисьор

      Скъсана пружина на преден десен амортисьор. Даже успях да извадя пърчето. И сега май при италианеца за втора употреба. Ама ще мога ли да си справя сам........ Снимки по късно ако ми се оправи компютъра че нещо се е бъгнал и тойПС Проверката по магазините показаТози на Евлоги Георгиев 74 лв /нова/Стамболииски 45 /нова/При италианеца цял макферсон 35 лв /ФторЪ ръка/Мисля че ще е най-добре да взема нова, да си сваля амортисьора и да я занеса на някой майстор да ми сложи пружината и после по обратния ред.
      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
      Совалката средно на LPG
      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

      Коментар


        #4
        Не искам да те отчайвам, но... след като сменяш едната пружуна с нова, същото трябва да направиш и с лявата!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          аз ако бях щях да си взема втора употреба защото и другата ти реално е втора употреба и има умора на материала второ можеш да случиш на здрав амортесьор и тампон и да си ги имаш в резерва за"черни дни"
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Vladim и аз се усетих, че трябва да се сменът двете. То едната нова другата не и кво става нищо. Ама няма парички за 2. Остава вариянтът да купя втора ръка и после да имам резервни части.
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              Fiat 127 написа:
              Vladim и аз се усетих, че трябва да се сменът двете. То едната нова другата не и кво става нищо. Ама няма парички за 2. Остава вариянтът да купя втора ръка и после да имам резервни части.
              Няма голяма вероятност, като вземеш и втора употреба да ги оеднаквиш. Едната може да е на 30, другата на 130 хиляди. Според мен е безкрайно важна за автомобила симетрията в ходовата част. Но след, като нямаш пари за две нови, наистина по-добрият избор е втора употреба.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.

                Коментар


                  #9
                  Stilo написа:
                  очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.
                  Лошото е че за нови ще трябва да чакам 10 дена щото нема паре сега. Свалих болтовете на шенкела маи се казваше. Ама трите които са горе и държат амортисьора малко ще се озора. Нещо са запекли яко. Единия е до някаде развит. Другия ще му се прецака главата ако тръгна да го свалям някакви идеи зак да го развия поне до някъде. После с ножовката и нов.
                  Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                  Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                  Совалката средно на LPG
                  Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                  Коментар


                    #10
                    Fiat 127 написа:
                    Stilo написа:
                    очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.
                    Лошото е че за нови ще трябва да чакам 10 дена щото нема паре сега. Свалих болтовете на шенкела маи се казваше. Ама трите които са горе и държат амортисьора малко ще се озора. Нещо са запекли яко. Единия е до някаде развит. Другия ще му се прецака главата ако тръгна да го свалям някакви идеи зак да го развия поне до някъде. После с ножовката и нов.
                    и аз като си сменях амортесиора видях зор с тези болтчета едното се скъса при развиването а другите бяха запекли и по съвет на баща ми ги накиснах с ВОДА и о чудо развиха се така че бробвай и ти с вода
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      stef написа:
                      Fiat 127 написа:
                      Stilo написа:
                      очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.
                      Лошото е че за нови ще трябва да чакам 10 дена щото нема паре сега. Свалих болтовете на шенкела маи се казваше. Ама трите които са горе и държат амортисьора малко ще се озора. Нещо са запекли яко. Единия е до някаде развит. Другия ще му се прецака главата ако тръгна да го свалям някакви идеи зак да го развия поне до някъде. После с ножовката и нов.
                      и аз като си сменях амортесиора видях зор с тези болтчета едното се скъса при развиването а другите бяха запекли и по съвет на баща ми ги накиснах с ВОДА и о чудо развиха се така че бробвай и ти с вода
                      Пръсках ги със спрей. С вода в тоя студ дето се очакво не знам кво ще стане. Ама на мен лулата ми е кофти и ми яде главата на болтовете. Поне на единия е така. Другия се разви. Третия не сам го почвал
                      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                      Совалката средно на LPG
                      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                      Коментар


                        #12
                        със спрей кока кола и кви ли не други работи бях пробвал и аз но водата помогна при мен обаче сега зимата наистина е кофти и не знам какво да правиш но със сигурнос си намери свестен иструмент
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          stef написа:
                          със спрей кока кола и кви ли не други работи бях пробвал и аз но водата помогна при мен обаче сега зимата наистина е кофти и не знам какво да правиш но със сигурнос си намери свестен иструмент
                          Ще хвана съседа с гедорето. А ако си занеса стари амортисьор да ми сложат пружината на майстор мога ли после да го сложа без скоби или не. Май няма да мога
                          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                          Совалката средно на LPG
                          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                          Коментар


                            #14
                            Можеш спокойно да монтираш сглобения предварително амортисьор без скоби.Обърни внимание на тампона-ако е тръгнал-сменяй и него задължително.Като отвиваш трите горни винта използвай шпрей.След като ги непръскаш изчакай една цигара време.Почукай по главите им с чук и тогава развивай с хубав инструмент.Усоех
                            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                            Коментар


                              #15
                              lu40 написа:
                              Можеш спокойно да монтираш сглобения предварително амортисьор без скоби.Обърни внимание на тампона-ако е тръгнал-сменяй и него задължително.Като отвиваш трите горни винта използвай шпрей.След като ги непръскаш изчакай една цигара време.Почукай по главите им с чук и тогава развивай с хубав инструмент.Усоех
                              В понеделник това ще правя цял ден. Ако успея да си намеря и пружина като за начало да закърпя положението. После смятам и двете да сменям
                              Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                              Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                              Совалката средно на LPG
                              Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                              Коментар

                              Working...
                              X