Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пробем с хидравликата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пробем с хидравликата

    Здравйте колеги . при един мой познат възникна следният проблем: автомобила е WV golf3 1.9 dizelкогато е загасена колата и има хидравлична течност в казанчето малко под максимум, след запалване на двигатея течноста в казанчето започва да се пени и да почишава нивото си, до преливане. Провах и друго , запялих колата и изчаках малко време да работи, като навивах волана в двете посоки до краино ляво/дясно. след като загасих двигателя, течноста в казанчето рязко се покачи.За да не изхвъря течност от казана, тя е на ниво под минимума.Ако някой си има идея каде може да е проблема, моля да помага. Благодаря предварително.

    #2
    Ми Гоуф, ко да ти кажа?

    Коментар


      #3
      Да сменя хидравличната помпа,а по възможност и колата,щото след време ще му текне и рейката.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        какви манипулации е правил преди това, да не е сменял маслото там?
        FIAT Bravo 1.4 12v

        Коментар


          #5
          Е теч от рейката толкова голям проблем ли е, че съветвате колегата да сменя колата?
          Bravo TD100

          Коментар


            #6
            Все пак е Голф...След рейката идва друго.Да речем предница или помпи на съединителя :D
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Не бързай толкова с рейката,свали ремъка на помпата,раздвижи шайбата виж как се върти,има ли луфтове по лагерите,ако маслото не е сменяно с години може да има много миззерия и утайки по системата които да предизвикват запошване някъде.Провери помпата и смени маслото и тогава предприемай по драстични деиствия.П.П. iakvvu "Все пак е Голф..." На Голфовете им течат рейките,а на фиатовете не. пфу
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                pecata написа:
                Не бързай толкова с рейката,свали ремъка на помпата,раздвижи шайбата виж как се върти,има ли луфтове по лагерите,ако маслото не е сменяно с години може да има много миззерия и утайки по системата които да предизвикват запошване някъде.Провери помпата и смени маслото и тогава предприемай по драстични деиствия.П.П. iakvvu "Все пак е Голф..." На Голфовете им течат рейките,а на фиатовете не. пфу
                съгласен съм с колегата - освен това на Голф3 - хидр. помпа е на МНОГО лесно място - не е като при браво/а, свалянето на ремъка и пробата на помпата са за 10 минути работа - АКО нямаш канал - ако имаш е за 5 минути.ако се не знаеш после как лесно да го качиш ремъка - пиши ЛС.!!! не си писал дали работи нормално хидроусилвателя - дали има разлика във въртенето на волана при запален ДВГ и при загасен ?НО - съвет - не карайте колата така - свалянето и ремонта на хидр. помпа при голфа е леснотия - за разлика от браво/а ,НО АКО прецакате рейката - вече сумите са други !!!

                Коментар


                  #9
                  А можеш да се консултираш със"Сервиз Хидравлика кв.Х.Димитър,бивш ДАП-5 тел.0888335468
                  БРАВА С КЛЮЧ
                  Каква е максималната скорост при секса?
                  - 68, защото при 69 се обръщате.

                  Коментар

                  Working...
                  X