BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем термостат-разход!
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Съжалявам за офтопика, ама наистина това с въздушния филтър си има обяснение!Говорил съм си с газаджии и те този номер са го правили -просто запушват известно пространство от засмукването и така решават проблема за голямото харчене на някой модели автомобили!Това го знам от хора които се занимават сериозно с това - а и аз лично съм се занимавал з газови инсталации - не автомобилни а с газостанции.Просто физиката си е физика - ако запушиш да влиза по-малко количество въздух в двигатела и запазиш съотножението на горивната смес->че по-малко количество гориво ще е необходимо (като за целта въобще не разискваме темата как ще върви съответно автомобила) направете си експеримента и ще забележите спад -икономия по този начин с голяма вреда съответно и за вървенето!Но както и да е!Дайте да помагаме на човека който е пуснал темата и по темата да поспорим!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Скоро ще разбера за разхода.
Смених накрая и въздушният филтър-доста замърсен бе за 8000км(оси,буболечки и песъчинки бая).В бургас филтъра е 15 лева.Реших да го сложа сам.Много трудности 2 часа ми отне.Това е най-сложното място за филтър Фиата БРАВА 1.8 Сега установих колата по бързо загрява,обаче стрелката за температурата стои точно между С(cold) и средното положение.Най важното на 35 литрова бутилка във всички газ станции в бургас ми слагат 34,55 л. точно.Нормално ли е това.А в МЕТРО-ойл 35,55.Сега ми казаха да заредя зад хотел Мираж.www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
Re: gorene na fiat
mirkooo написа:и аз карам фиат и на мен ми гори много...просто това явно им е големия минус...моя е в перфектно състояние и пак гори така 4е все едно карам BMWAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
oduh написа:Днес смених термостат на моето Браво, но във Вантотрейд - там ми сложиха за 84лв, а не за 54 както казвахте. Все пак се съгласих, защото след последния ремонт с некачествени части си напатих.Разлика веднага се усети.Punto 1,1
PA 2699 AM
Коментар
-
Вчера и днес се позанимавах малко с колата и реших да видя с тоя термостат какво е положението. Първо да кажа, че съм начинаещ и дори не съм сигурен това ли е термостата или не. Като застана с/у отворения капак, вдясно от блока мисля че под токоразпределителя излиза един дебел гумен маркуч, който влиза в горната част на радиатора, а от долната част на радиатора излиза друг. И в какво се състоеше диагностиката:Запалих колата и я държах с отворен капак (навън беше 4-5 градуса), след около 2 мин този дебел маркуч взе да се затопля, а стрелката на таблото още не беше отлепила от най-долно положение. След около още 2-3 мин колата загря и дори малко по-късно се включи перката на радиатора за около 10 сек. след като температурата беше над средното ниво, т.е. определено над 95 градуса. Не знам как в устроен вътре термостата, но питането ми е отведнъж ли отваря и възможно ли е примерно при 50-60 градуса да е отворен леко, за да затопля маркуча. Колата на място за около 5 мин с отворен капак си вдигна градуси, дори да завърти перката на радиатора. Но маркуча се затопли още преди да е мръднала стрелката. Има ли проблем с термостата или не?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Моето мнение е различно и се базира на практиката. Когато си купих Пунтото му смених и антифриза. За да може да се обезвъздуши хубаво то трябваше да запалим двигателя и да работи на място докато загрее.Следим и стрелката и същевременно опипвам маркуча към радиатора. Маркуча си беше студен а стрелката вече беше се вдигнала почти на средата.Чак когато наближи нормалното си положение се включи и перката и маркуча зе затопли осезаемо.Така че стрелката ти да не е мръднала от първоначалното си положение а маркуча ти да се затопля за мен показва че термостата или е повреден или не затваря плътно.След няколко месеца сменях и аз термостата защото издаде багажа и колата не можеше да загрява като показанията на стрелката ми вътре се меняха като съм на място бързо се покачва а като тръгна почва да намаля показанията ми.Сега с новия термостат независимо на место ли работи или в движение съм си показва само една температура.
Коментар
-
Аз го смених
spark написа:Вчера и днес се позанимавах малко с колата и реших да видя с тоя термостат какво е положението. Първо да кажа, че съм начинаещ и дори не съм сигурен това ли е термостата или не. Като застана с/у отворения капак, вдясно от блока мисля че под токоразпределителя излиза един дебел гумен маркуч, който влиза в горната част на радиатора, а от долната част на радиатора излиза друг. И в какво се състоеше диагностиката:Запалих колата и я държах с отворен капак (навън беше 4-5 градуса), след около 2 мин този дебел маркуч взе да се затопля, а стрелката на таблото още не беше отлепила от най-долно положение. След около още 2-3 мин колата загря и дори малко по-късно се включи перката на радиатора за около 10 сек. след като температурата беше над средното ниво, т.е. определено над 95 градуса. Не знам как в устроен вътре термостата, но питането ми е отведнъж ли отваря и възможно ли е примерно при 50-60 градуса да е отворен леко, за да затопля маркуча. Колата на място за около 5 мин с отворен капак си вдигна градуси, дори да завърти перката на радиатора. Но маркуча се затопли още преди да е мръднала стрелката. Има ли проблем с термостата или не?www.avi7.hit.bg
Видеонаблюдение и системи за сигурност
Коментар
-
@Ricardo: При теб проблема е бил, че колата изобщо не е могла да стигне до оптималната температура. При мен за 5 мин работа на място с отворен капак стрелката стигна до 2-3 мм над 90-те градуса, обаче маркуча се беше затоплил още преди да отлепи стрелката от С. Още съм на кантар дали да го сменям, ама така или иначе ще я карам в Кафеджиев в петък, там ще си кажат хората.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар