Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем термостат-разход!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    вчера пак на сервиз

    sev написа:
    коцев написа:
    Ако не ти работи термостата би следвало в тия студове и парното да ти е слабо.Духа ли ти хладен въздух значи пиши го термостата за зел -дал.
    при Браво/Брава не е точно такааз имам идеално парно, но колата не загравя
    Имам парно,много добре работи,в сервиз ходих пак в Бургас и пак нищо.Стрелката на 3 деления след C-то(cold) стои.Никога не стига до средата,както е нормално.Днес ще ходя при Кафеджиев-сервиз в Бургас-оторизиран представител на FIAT.Но колата харчи,може би е 1650 кг. е и 113 коня.,ако някой е от Бургас и знае нещо да се обади.днес заредих от Lukoil-имам 35л. бутилка.Сложиха ми газ 34,25 л. Изминах 223 км. градско. 15,3 л. на 100 градско газ.Нещо има тънка повреда,обаче никой нищо не знае.
    www.avi7.hit.bg
    Видеонаблюдение и системи за сигурност

    Коментар


      #17
      Вчера беше сравнително топло времето, така че наистина има проблем. Най-лесния начин да видиш дали термостата не работи, т.е. стои постоянно отворен е да запалиш колата на място, както е студена... изчакваш няколко минути и пипаш маркуча към радиатора. Ако стрелката в купето е под 70-80C а маркуча е топъп, значи най-вероятно термостата ти стои постоянно отворен и е за смяна. Нека и колегите се изкажат по въпроса де, моя по груби наблюдения отваря към 80C.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        spark написа:
        Вчера беше сравнително топло времето, така че наистина има проблем. Най-лесния начин да видиш дали термостата не работи, т.е. стои постоянно отворен е да запалиш колата на място, както е студена... изчакваш няколко минути и пипаш маркуча към радиатора. Ако стрелката в купето е под 70-80C а маркуча е топъп, значи най-вероятно термостата ти стои постоянно отворен и е за смяна. Нека и колегите се изкажат по въпроса де, моя по груби наблюдения отваря към 80C.
        зависи от къде е внесена колатаобикновено тези от Италия, заради топлия климат отварят по-ранодокато за внесените от Германия или Австрия положението би трябвало да е следното:бензинов двегател - отварянето на термостата започва при 85 градуса, а при 103 е напълно отворендизелов двигател - стойностите са съответно 80 и 90 градусатова е превод от "So wirds gemacht Bravo-Brava"
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          И аз имам проблеми с разхода 15-16/100 в града.Термостата е нов.Какво следва?
          Octavia RS
          Evo 10-служебната играчка.

          Коментар


            #20
            matey написа:
            И аз имам проблеми с разхода 15-16/100 в града.Термостата е нов.Какво следва?
            Почваш ги в следния ред:1. Ламбда - сонда;2. Катализатор;3.Развий една свещ и виж как изглежда. Ще се ориентираш за състоянието на горивната смес и евентуално да търсиш по-конкретна причина. На форума е описано как да направиш извод по външния вид на свещите. 4. Зареди бензин от бензиностанция която не продава бензин произведен в Нефтохим Бургас и виж разхода при 98-100 октана
            Брава 1.6 16V ELX
            Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

            Коментар


              #21
              Мерси.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #22
                всичко е добре

                bright написа:
                matey написа:
                И аз имам проблеми с разхода 15-16/100 в града.Термостата е нов.Какво следва?
                Почваш ги в следния ред:1. Ламбда - сонда;2. Катализатор;3.Развий една свещ и виж как изглежда. Ще се ориентираш за състоянието на горивната смес и евентуално да търсиш по-конкретна причина. На форума е описано как да направиш извод по външния вид на свещите. 4. Зареди бензин от бензиностанция която не продава бензин произведен в Нефтохим Бургас и виж разхода при 98-100 октана
                Всичко е наред пак гори.Сега пак ново,ходих в сервиз в бургас за разхода.Въздушният филтър може ли да падне разхода с 3 литра от него.той е сменян на 8000 км.
                www.avi7.hit.bg
                Видеонаблюдение и системи за сигурност

                Коментар


                  #23
                  ФИЛТЪРА! При каране на газ го сменяй на около 5000 иначе е абсолютно възможно да ти се вдигне разхода от него!Наскоро на мой колега сменихме филтъра на Омегата и разхода му падна май точно с около 3 литра!
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #24
                    А стига бе Гледам, че в началото на темата сте писали, че по книжка на 1.4 дават разход 10-11/100 градско...Аз също имам книжка на мойто и му дават 7/100 градско и 4.9/100 извънградско...Обаче ми гори доста повече ... над 7/100 извънградско.
                    Bravo(TM) HGT

                    Коментар


                      #25
                      зависи от къде е внесена колата обикновено тези от Италия, заради топлия климат отварят по-рано докато за внесените от Германия или Австрия положението би трябвало да е следното: бензинов двегател - отварянето на термостата започва при 85 градуса, а при 103 е напълно отворен дизелов двигател - стойностите са съответно 80 и 90 градуса това е превод от "So wirds gemacht Bravo-Brava"
                      И как става тая работа, нещо не се врьзва , след като са с напьлно еднакви термостати, а отварянето и затварянето зависи единственно от температурата на мотора, респективно на охладителната течност и то в малкия крьг!?

                      Коментар


                        #26
                        hit-ko написа:
                        зависи от къде е внесена колата обикновено тези от Италия, заради топлия климат отварят по-рано докато за внесените от Германия или Австрия положението би трябвало да е следното: бензинов двегател - отварянето на термостата започва при 85 градуса, а при 103 е напълно отворен дизелов двигател - стойностите са съответно 80 и 90 градуса това е превод от "So wirds gemacht Bravo-Brava"
                        И как става тая работа, нещо не се врьзва , след като са с напьлно еднакви термостати, а отварянето и затварянето зависи единственно от температурата на мотора, респективно на охладителната течност и то в малкия крьг!?
                        за разликата между бензин и дизел ли говориш?
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #27
                          И аз най напред се чудех моя майстор като казва че Толедото има по добро охлаждане от Пасата въпреки че имаха един и същ мотор 1.9 турбодизел.Показа ми разликата първо радиатора на Толедото беше по голям / по дълъг настрани / и второ отворите пред радиатора бяха по големи от на Пасата.Затова Пасатите загряват лятно време повече от Толедото.Това се прави така защото в Испания е много по горещо отколкото в Германия така че има резон от къде е купена колата.
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #28
                            Da no stava vapros za razlichni marki i modeli avtomobili!bi bilo interesno dali ima razlika mejdu Toledo za Spain i Toledo za Germany!Togava bih mogal da se saglasia s podobna sapostavka,vupreki che v tozi sluchai sa s ednakvi motori!Osven tova po-golemiat radiator predpolaga po-burzo ohlajdane,no ne predpolaga razlichna rabotna temperatura!Nali v kraina smetka e interesna temperaturata vav vatreshniat krug i tochno neja merim?Ne vijdam logika edin i sasti model da e s razlichni termostati za Germany i Italy,osven tova temperaturite v severna Italia sa dosta po-niski prez zimata ot temperaturite v severna Germania! Koito ne viarva neka da napravi spravka!Alpiiska chast v Italy-stud goliam!Severna Germany-vlijanie ot Atlanticheski okean,techenie Gulfstream(ne sam siguren za pravopis) i smeja da tvurdia,kato jiveest v Hamburg,che temperaturata pada riadko pod 0 gradusa!Да но става въпрос за различни марки и модели автомобили! Би било интересно дали има разлика между Толедо за Испания и Толедо за Германия! Тогава бих могъл да се съглася с подобна съпоставка, въпреки че в този случай са с еднакви мотори! Освен това по- големият радиатор предполага по-бързо охлаждане,но не предполага различна работна температура! Нали в край на сметка е интересна температурата във вътрешния кръг и точно нея мерим?Не виждам логика един и същ модел да е с различни термостати за Германия и Италия, овен това температурите в северна Италия са доста по-ниски през зимата от температурите в северна Германия! Който не вярва нека да направи справка! Алпийската част в Италия - студ голям! Северна Германия - влияние от Атлантически океан, течение Гълстрийм (не съм сигурен за правописа) и смея да твърдя, като живееш в Ханбург, че температурата пада рядко под 0 градуса!Колега,моля да прочетеш Правилата на форума и да пишеш на кирилица. Илиана
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #29
                              Xe Хе това правило за смяна на въздушния филтър че като го смениш и разхода пада на газ задължително е е взярно ама въобще!! Преди 1 седмица сменихме въздушния филтър на една Корса (по мое предложение) че харчеше 10 газ градско а трябва по-маленко и познайте какво станаСлед смяната тази кола не може да слезне под 16л/100км!Не сваля 3 литра а качва 6 в случая :D Та не винаги това е проблема!
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                BO написа:
                                Xe Хе това правило за смяна на въздушния филтър че като го смениш и разхода пада на газ задължително е е взярно ама въобще!! Преди 1 седмица сменихме въздушния филтър на една Корса (по мое предложение) че харчеше 10 газ градско а трябва по-маленко и познайте какво станаСлед смяната тази кола не може да слезне под 16л/100км!Не сваля 3 литра а качва 6 в случая :D Та не винаги това е проблема!
                                Нещо друго сте объркали, няма начин като смениш стар филтър с нов колата да започне да харчи повече газ. А промени ли се вървежа?

                                Коментар

                                Working...
                                X