Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След ремонт на окачването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След ремонт на окачването

    Колеги Днес Бравото има отпред нови носачи, външни кормилни накрайници и беалети; отзад - нови буферни тампони.Като резултат от горното колата вече вози стегнато, не хлопа като магарешка каручка и удоволствието да се пътува е осезаемо по-голямо.Но все още ми се струва, че има похлопване в дясно отпред. Не е каре, не звучи като разбито каре. Какви са вариантите? Амортисьор, лагер на макферсона?Колата я взех лятото на 2003-та. Есента на 2003-та бяха сменени носачи и единия кормилен накрайник, а четирите амортисьора (предните комплект с тампони и машони) бяха сменени декември 2003-та.

    #2
    Всъщност може и да са карет. Те не са сменяни. Днес се заслушвах, струва ми се че и от ляво и от дясно има потропвания. Как може да се установи?

    Коментар


      #3
      според мен на всички фиатове все нещо им тропа, затова не му обръщай внимание на тропането и си карай.

      Коментар


        #4
        Пусни си музика и няма да го чуваш
        Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
        Polo 1.0, юли 1997г.

        Коментар


          #5
          остава ти само амортисйорите, вероятно тампони или лагери, но и аз съм така, съвсем леко ми се чува и не ми се пипа щото както си се обедил по нашите коли няма нищо евтино.
          FIAT Bravo 1.4 12v

          Коментар


            #6
            zvezdi написа:
            според мен на всички фиатове все нещо им тропа, затова не му обръщай внимание на тропането и си карай.
            Това изобщо не е така. Освен това става въпрос и за сигурност. Да не изпадне някое колело някъде. Не сте сами на пътя все пак.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              как ще фръкне след като е сменил шарнири и накрайници, а?
              FIAT Bravo 1.4 12v

              Коментар


                #8
                Ми като майстора си е остваил ръцете примерно. Представи си ситуацията - майстора не ти е затегнал болтовете на гумата и почва да тропа, ама на теб не ти дреме и си караш. Точно това се случи с един приятел след смяна на гуми. Отначало тропаше малко, после повече, накрая яко и тропаше все едно има да се сменят тампони. Даже беше тръгнал да гледа колко пари струват, докато не се опря случайно на гумата и не видя че е разхлабена. Идеята е да ти е е наред всичко по окачването и че твърдението че фиатите винаги тропали не е вярно. Щом нещо тропа, значи има причина. Не може "ами да си тропа, па аз ще си карам", особено след като си набил пари за почти цялата предница.Humppa виж тампоните на стабилизиращата щанга (ако имаш такава).
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  той че има има, ама са на кофти място, пък ако се наложи смяна е ужаааас
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X