Колеги Днес Бравото има отпред нови носачи, външни кормилни накрайници и беалети; отзад - нови буферни тампони.Като резултат от горното колата вече вози стегнато, не хлопа като магарешка каручка и удоволствието да се пътува е осезаемо по-голямо.Но все още ми се струва, че има похлопване в дясно отпред. Не е каре, не звучи като разбито каре. Какви са вариантите? Амортисьор, лагер на макферсона?Колата я взех лятото на 2003-та. Есента на 2003-та бяха сменени носачи и единия кормилен накрайник, а четирите амортисьора (предните комплект с тампони и машони) бяха сменени декември 2003-та.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След ремонт на окачването
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Humppa
Всъщност може и да са карет. Те не са сменяни. Днес се заслушвах, струва ми се че и от ляво и от дясно има потропвания. Как може да се установи?
-
Ми като майстора си е остваил ръцете примерно. Представи си ситуацията - майстора не ти е затегнал болтовете на гумата и почва да тропа, ама на теб не ти дреме и си караш. Точно това се случи с един приятел след смяна на гуми. Отначало тропаше малко, после повече, накрая яко и тропаше все едно има да се сменят тампони. Даже беше тръгнал да гледа колко пари струват, докато не се опря случайно на гумата и не видя че е разхлабена. Идеята е да ти е е наред всичко по окачването и че твърдението че фиатите винаги тропали не е вярно. Щом нещо тропа, значи има причина. Не може "ами да си тропа, па аз ще си карам", особено след като си набил пари за почти цялата предница.Humppa виж тампоните на стабилизиращата щанга (ако имаш такава).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар