Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea 1.6/16v - смяна термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea 1.6/16v - смяна термостат

    Здравейте,мисля сам да си сменя термостата и моля да кажете как най-добре може да се извърши това.Знам,че трябва да демонтирам акумулатора и компа за да не пречат.Ако има някоя тънкост споделете.След това ме интересува как се източва системата и накрая как се пълни.Благодаря предварително.
    FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

    #2
    отвиваш капачката на разширителния съдизточваш от долния маркуч на радиатораслагаш един леген и събираш антифризаако не си го сменял, може да сипеш новприготви си нова скоба, защото тази която свалиш няма да става за нищотермостата няма нещо особеноотвиваш и слагаш новияслед това пълниш през казанчетоима две пробки за обезвъздушаванеедната е на радиатора - горе в лявата му частдругата е между мотора и купето - един средно дебел черен маркуч, отиващ към радиаторчето за отопление
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      и много внимавай да не скъсаш някой болт по термостата- те са 3 шпилки на главата завити. датчиците се развиват не много лесно, трябва голям ключ, ма съм забравил май 21 беше
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Благодаря
        FIAT Marea ELX 1.6/16V ,1998

        Коментар


          #5
          Особено внимавай с датчиците!!!Като сменях термостата заоблих със смотан ключ единият датчик и стана неприятно. Наложи се да се отвива с голям тръбен ключ датчика... :D

          Коментар


            #6
            Честно не разбирам какви проблеми може да има със сваляне на датчиците? Падат без никакви проблеми. Далеч по-голяма хамалогия е махането на стойката на акумулатора - има един болт под нея, за който ще ти трябва хубаво гедоре, а също и хамалогия е махането на фабричните скоби и отлепянето на слепналите се с времето маркучи към тръбите. И след смяната при мен се появи теч, защото се оказа, че след смяната на антифриза лъсна закърпено положение(вероятно с добавка за спиране на течове). Има една метална тръбичка до стартера, която прогнива и новия антифриз изби от там след 2-3 дена. В крайна сметка си отворих няколко дена работа.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Проблемът дойде от там, че се опитвах да отвъртя датчиците със стар раздут ключ. От това единият датчик се заобли.За да си прави човек сам ремонтите му трябва комлект хубави, качествени инструменти. Аз отдавна се каня да си купя, но пусто, все не остава за това....

              Коментар


                #8
                разбира се, че трябват хубави инструменти. аз преди всеки ремонт или по време обикновенно се снабдявам с по нещо качествено, ама преди това трябва да се нервираш подобаващо с китайски боклуци
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Луд ли си!!!Ще даваш 100 лева за нов термостат като може да си присадиш от "рено5",без да разкачаш нищо.Някъде във форума има описание,аз го направих и гарантерам че работи много добре :D
                  FIAT BRAVO 1,9TD 100

                  Коментар


                    #10
                    при тебе може да работи, ама при мене заради по-малкия отвор на термостата колата държеше малко по-висока температура. просто онзи термостат е изчислен за двг 1,1 и отвора му е доста по-тесен...
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Може би зависи от температурата.Моя от Рено отваря на 83 градуса и държи едно деление под средата!

                      Коментар

                      Working...
                      X