Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перка за охлаждане на Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перка за охлаждане на Фиат Браво

    Имам Браво 1.6 16V 96та и много често ми се включва перката за охлаждане (дори и сега в студа). Точно когото стрелката стигне на половината и се включва перката. Там ли е нормално да се вкл. или има нещо нередно?
    Bravo 1.6 16v

    #2
    Re: Перка за охлаждане на Фиат Браво

    chris написа:
    Имам Браво 1.6 16V 96та и много често ми се включва перката за охлаждане (дори и сега в студа). Точно когото стрелката стигне на половината и се включва перката. Там ли е нормално да се вкл. или има нещо нередно?
    нормално е да се включва даже и в студа, но ако киснеш в някое задръстванеако колата е в движение не би трябвалоиначе може термостата да не отвяра докрай
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      По принцип въобще не е нормално да ти вкбючва перката по това време.Проблемите може да са няколко:1. Скапал се датчик за включване на перката който да включва при по ниска температура - малко вероятно е обаче2. Въздух в системата - трябва да се обезвъздуши3. Запушен радиатор който не позволява нормалното циркулиране на антифризКато за начало ти предлагам обаче да погледнеш нивото на антифриза.Успех
      Punto SX 1.1 55

      Коментар


        #4
        Punto SX написа:
        По принцип въобще не е нормално да ти вкбючва перката по това време.Проблемите може да са няколко:1. Скапал се датчик за включване на перката който да включва при по ниска температура - малко вероятно е обаче2. Въздух в системата - трябва да се обезвъздуши3. Запушен радиатор който не позволява нормалното циркулиране на антифризКато за начало ти предлагам обаче да погледнеш нивото на антифриза.Успех
        при мен понякога също се включва перкатаи то при развален термостат - постоянно отворенкато попадна в зъдръстване и водата стига 90 градуса и перката се включва
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Аз по-скоро се чудех дали е нормално да се включва когато стрелката е на половината, мислех си, че би трябвало това да става чак като наближи червения сектор. Може ли някой дето кара Браво да каже на него кога му се включва. Аз живея в центъра и карам само в задръствания, може наистина и за това да е А честно казано според мен (нищо не разбирам) мисля, че работят там тия датчици, термостати и т.н. защото всеки път се вкл. на едно и също положение на стрелката - значи при определена температура. На Бравото тъпото е, че не ги пише градусите на таблото, имах до скоро Ауди и там си ги пишеше и точно на 90 градуса се включваше. Ама тука от къде да знам на колко градуса е?
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            chris написа:
            Аз по-скоро се чудех дали е нормално да се включва когато стрелката е на половината, мислех си, че би трябвало това да става чак като наближи червения сектор. Може ли някой дето кара Браво да каже на него кога му се включва. Аз живея в центъра и карам само в задръствания, може наистина и за това да е А честно казано според мен (нищо не разбирам) мисля, че работят там тия датчици, термостати и т.н. защото всеки път се вкл. на едно и също положение на стрелката - значи при определена температура. На Бравото тъпото е, че не ги пише градусите на таблото, имах до скоро Ауди и там си ги пишеше и точно на 90 градуса се включваше. Ама тука от къде да знам на колко градуса е?
            нормално е, червеното вече е над 100 градусаето ги числата: включване/изключванедвуполюсен превключвател - 90-94/85-89триполюсен - дизелов двигател - 86-90/81-85 първа степен, 90-94/85-89 втора степентриполюсен - коли с климатик - 90-94/85-89 първа степен, 95-99/90-94 втора степен
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Аз бих те посъветвал да подмениш датчика на радиатора - струва 15-тина лева и се скапва с течение на времето!
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Re

                При мен се включва точно една чертичка на средата (средата е 90 градуса, значи на 100) и се изключва точно като падне на една чертичка под средата, без значение зима лие или лято. От значение е в какво задръстване съм!
                Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

                Коментар


                  #9
                  При мене първата степен се включва две чертички след средата /удебелената черта/. Изключва се една след средата. А втората степен се включва две чертички преди червената зона. И аз карам непрекъснато на включена перка. Тоест когато съм в движение стелката е точно на средата, но в момента в който спра се вдига до споменатата втора чертичка. И аз не го разбирам това - посред зима да се включва перка, било то и на светофар, но... явно е така.
                  PUNTO Selecta

                  Коментар


                    #10
                    mi_ho написа:
                    При мене първата степен се включва две чертички след средата /удебелената черта/. Изключва се една след средата. А втората степен се включва две чертички преди червената зона. И аз карам непрекъснато на включена перка. Тоест когато съм в движение стелката е точно на средата, но в момента в който спра се вдига до споменатата втора чертичка. И аз не го разбирам това - посред зима да се включва перка, било то и на светофар, но... явно е така.
                    малко странно е посред зима на всеки сфетофар да се вклюва перката
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      sev написа:
                      mi_ho написа:
                      При мене първата степен се включва две чертички след средата /удебелената черта/. Изключва се една след средата. А втората степен се включва две чертички преди червената зона. И аз карам непрекъснато на включена перка. Тоест когато съм в движение стелката е точно на средата, но в момента в който спра се вдига до споменатата втора чертичка. И аз не го разбирам това - посред зима да се включва перка, било то и на светофар, но... явно е така.
                      малко странно е посред зима на всеки сфетофар да се вклюва перката
                      странно е да... най-много когато паркираш със сложна маневра да се включи. имай предвид че това което показва на стралката не е свързано с този датчик който е за включването на перката. Така че Здравко е прав - смени си датчика!
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар


                        #12
                        zgabrovski написа:
                        Аз бих те посъветвал да подмениш датчика на радиатора - струва 15-тина лева и се скапва с течение на времето!
                        Съгласен! Имай предвид обаче, че за целта се източва антифриза!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          колеги някой има ли идея ,как да включа перката на радиатора като я дам на късо или нещо подобно ??и има ли представа къде бушона за перката ???
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            #14
                            Вадиш конектора от датчика на радиатора и с едно кламерче даваш на късо - перката трябва да се включи.Ако така работи обаче иначе не се включва - сменяй датчика, 100% в него е проблема.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Здравеи колега

                              при мен този случаи вече го реших след далги мъки.И ще ти дам няколко савета дано да са ти от полза.1-датчика които е за перката е долу от кам шофъорската страна отпред на радиатора , преди да го смениш обаче земи извади буксата и я почисти .При мене беше така от как влвзнах в една локва без да бях сложил кората от долу пластмасовата.2-ако имаш климатик от другата страна на радиатора има отре един датчик с реостат за климатика да включеа перката с по ниски обороти.3- имаи предвид че перката не я вкючва директно датчика а информацията минава през компа на колата. Та почисти си всички букси и ако не се опраи бягаи кам некои сервиз да ти сменят датчика.Много са капризни тея фияти.Ако не ми се свидеше моя бих го продал и повече не бих си зел , ама на нали ми е хубав ко да го прая.Любов от прав поглед :D
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X