Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за 1,6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Монтираха ми я във едно градче близо до карлово по път за пловдив,гр. ведраре. на есен имах път на там и собственика на фирмата ми каза че сега слагали фобос- със италиански комп. и цената била по висока с 200лв. Иначе да бях добавил повече пари за lorenzo landi, lovato,или star gas. нямаше да имам толкова бели до сега,не искам да критикувам марката но все пак,да му прилича
    FIAT PUNTO 1.2MPI-95г
    Alfa Romeo 147 jtd - 02г

    Коментар


      #17
      STEKO написа:
      скоро ще купувам брава затова питам ,ако няма самата кола да и сложа евентуално
      Колега,един съвет от мен.Направи си сметка приблизително колко км. ще въртиш на година градско и извънградско и колко време ще я караш тази кола.Обикновената газова е към 500 лв. с разход 12-14 градско и 8-10 извънградско.Пълния инжекцион е от 900 до 1300 лв,според зависи, с разход 6-7 извънградско и 9-10 градско.Ако правиш 12 хил. км. смесено 50/50, ще рече че ако си с обикновена ще изгориш 625 лв. градско + 430 лв. извънградско =1555 лв. с газовата.За пълния инжекцион градско 430 лв. + 310 лв. извънградско=от 1640-2000 лв.Калкулираната цена на газта е 0.80 лв.Това означава че ако си с газов инжекцион и правиш към 12 хил. км. годишно след малко повече от година ще си избиеш инвестицията за пълен инжекцион.Ако навъртиш повече от 12 хил. км. за година си напред.Аз съм с обикновена, с метални колектори и перка със 170 на газ,като разхода в левова равностойност е доста по-приличен отколкото на бенз.Ако миналата година обаче имах повече пари,щях да сложа пълен инжекцион ...
      Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
      ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
      ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
      ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

      Коментар


        #18
        колеги не ми отговорихте на въпроса ,всички брави 1,6 16в ли са с пласмасови к ,и коя година са с метални
        добрите отиват в рая а лошите където си поискат !!!!!!!

        Коментар


          #19
          Ами мисля,че до 98 или 99г. всички са с метални колектори,а след това с пластмаса. :D А и то като ги погледнеш се вижда очевадната разллика пластмасовите са черни и равни,а металните са сребристи и по-овални.
          FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

          Коментар


            #20
            да бе те се виждат отгоре
            добрите отиват в рая а лошите където си поискат !!!!!!!

            Коментар


              #21
              Немога да ви разбера какви глупости започнахте да говорите за ГИ Фобос . Толкова колеги от форума карат с Фобос включително и аз такива проблеми че компа не е италиански за първи път слушам Това че нямаш добри настройки и разхода ти е висок не е от ГИ а от майстора който ги прави тези настройки Stefanaki и БРС да сложиш като ти го монтира некадърник пак ще мислиш че е от компютъра и той е български с италиански стикер Аз имам над 35хил.км. без никакъв проблем докато преди 2000км. не попаднах на некъдърник в един от сервизите на Фобос. Влязах в сервиза за ъпдейт на софта по моя прищявка и излезнах с проблем който 5 дена ме държа в моето сервизче и с помоща на колеги от форума оправихме колата. От тук изхождам като казвам , не плюйте марката а "майсторите" които я настроиват. Всеки може да плюе по всяка марка [както правят и с Фиат] но дали наистина е виновна марката
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #22
                Atanas71 написа:
                Немога да ви разбера какви глупости започнахте да говорите за ГИ Фобос . Толкова колеги от форума карат с Фобос включително и аз такива проблеми че компа не е италиански за първи път слушам Това че нямаш добри настройки и разхода ти е висок не е от ГИ а от майстора който ги прави тези настройки Stefanaki и БРС да сложиш като ти го монтира некадърник пак ще мислиш че е от компютъра и той е български с италиански стикер Аз имам над 35хил.км. без никакъв проблем докато преди 2000км. не попаднах на некъдърник в един от сервизите на Фобос. Влязах в сервиза за ъпдейт на софта по моя прищявка и излезнах с проблем който 5 дена ме държа в моето сервизче и с помоща на колеги от форума оправихме колата. От тук изхождам като казвам , не плюйте марката а "майсторите" които я настроиват. Всеки може да плюе по всяка марка [както правят и с Фиат] но дали наистина е виновна марката
                Българския Фобос е с много добри възможности! Аз лично си сложих изцяло Италиянски инжекцион, защото разликата беше 200лв и си казах - Като ще е гарга да е рошава Но в никакъв случай българския не е за подценяване. Софтуера му е много добре развит.

                Коментар

                Working...
                X