Момчета искам да споделя с Вас на какво се натъкнах под така наречения поленов филтър.Темата е коментирана но все пак.Колата е Марея-97 г. с климатик.Значи стария филтър (поленов) беше отвратителен,по мръсно нещо не бях виждал-дотук добре.Преди да сложа новия филтър-24 лв.,разгледах какво има под него-вижда се перката(форма на конус)на вентилатора но никъде не видях,коментираната във форума метална пластина или преграда която би трябвало да пречи на постъпването на въздух при натискане на бутона за циркулация на възду само в купето.Интересното е, че при работа на вентилатора на произволна степен, при натискането на гореспоменатия бутон се чува и усеща намаляване на работата на вентилатора и обратно. И още нещо колеги-на копчето за насочване на въздушната струя(долу,горе и т.н) има във вертикално положение надпис MAX DEF-при което се включва индикацията на климатика и отопление задно стъкло-какво прави тази позиция,кага де се използва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Циркулация на въздух в купето
Collapse
X
-
Re: Циркулация на въздух в купето
eman написа:Момчета искам да споделя с Вас на какво се натъкнах под така наречения поленов филтър.Темата е коментирана но все пак.Колата е Марея-97 г. с климатик.Значи стария филтър (поленов) беше отвратителен,по мръсно нещо не бях виждал-дотук добре.Преди да сложа новия филтър-24 лв.,разгледах какво има под него-вижда се перката(форма на конус)на вентилатора но никъде не видях,коментираната във форума метална пластина или преграда която би трябвало да пречи на постъпването на въздух при натискане на бутона за циркулация на възду само в купето.Интересното е, че при работа на вентилатора на произволна степен, при натискането на гореспоменатия бутон се чува и усеща намаляване на работата на вентилатора и обратно. И още нещо колеги-на копчето за насочване на въздушната струя(долу,горе и т.н) има във вертикално положение надпис MAX DEF-при което се включва индикацията на климатика и отопление задно стъкло-какво прави тази позиция,кага де се използва.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
-
Значи клапата ти е точно отдолу. За да я видиш - натисни бутона в купето който е за въздуха, ако нищо не се променя - това означава че клапата ти е блокирала и в този случай ако не успееш да я оправиш, по добре я отвори за да пропуска ъздуха само отвънка.Иначе MaxDef е точно това което ти казва pinko, изушава стъклата за нула време (ако работи обаче )!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
И е нормално мотора на отоплението да променя обороти след, като отвориш, или затвориш клапата и пускаш въздух отвън, или въртиш този в колата! Това все пак е част от функциите на климатроника Когато вкарваш въздух отвън той е много по-студен от този в колата и автоматиката за да затопли по-бързо колата усилва оборотите на вентилатора и обатното.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар